Skoči na vsebino

K: Mazda6 G145/165 karavan

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

Napisano
pred 17 urami je Menander napisal:

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

kopiram iz teme "zanimivi oglasi", ko je ravno tak model, kot se opisuje.... -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=18482667

Napisano (urejeno)
dne 8. 6. 2023 ob 2:02 je Menander napisal:

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

Revolution je tko na najvišji nivo opreme. Potem maš zraven še edino revolution top in takumi neke verzije. Upam, da se ne motim. Fajn izbira, dobr kupi. Srečno :zoom-zoom:

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
dne 8. 6. 2023 ob 2:02 je Menander napisal:

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

Če se hočeš dobro peljati pa imaš budget obvezno vzemi 2,5l AT. Ne bo ti žal.

Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Če se hočeš dobro peljati pa imaš budget obvezno vzemi 2,5l AT. Ne bo ti žal.

Že med 145 in 165 je v vožnji kar večja razlika kot jo obetajo številke na papirju. Osebno se mi zdi G145 v tako velikem vozilu nekoliko prešibka. Stvar okusa, ampak da ne bo potem razočaranja.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 9. 6. 2023 ob 16:23 je Z M A J napisal:

Že med 145 in 165 je v vožnji kar večja razlika kot jo obetajo številke na papirju. Osebno se mi zdi G145 v tako velikem vozilu nekoliko prešibka. Stvar okusa, ampak da ne bo potem razočaranja.

Ja, ampak če nikoli ne greš čez 4 tisoč obratov je brez veze kupovat 165.

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Poglej res proti 2.5L AT, oz vsaj pleji ga da vidiš, če je ok.

Najboljše je res testirati tiste motorne izvedbe, ki pridejo v poštev, da ne bo kasneje žalosti in slabe volje.

  • Všeč 3
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Menander jaz imam M6 2,5l AT, sem pa iz Kranja, če si iz teh koncev pa bi rad probal mi piši, pa se zmeniva, da vsaj vidiš če je to zate. Jo imam pa namen nekje do konca leta prodati.

Napisano

Zdravo,

 

najprej hvala vsem za odgovore in dobronamerne nasvete. Sem že pred svojo prvo objavo precej podrobno pregledal forum in sem se odločil, da bo za naše potrebe povsem zadoščala 145 različica. Uporabljal se bo kot družinski avto, tudi ne bo predolgih poti, pač klasika - poletna turca na jug in kaka zimska smučarija pri sosedih.
Sem pa od danes naprej novi zadovoljni lastnik M6 G145, letnik 2016, onyx barve. Avto je bil tudi na pregledu pri Pelku, ki je nakup požegnal, tako da računam, da bo dobro služil nekaj let.

Tako da hvala pa vsem, ki objavljate na forumu in delite svoje znanje/izkušnje, da se lahko mi, ki smo malce manj tehnično podkovani, morda malce lažje odločamo.

  • Všeč 13
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 15 urami je Menander napisal:

Zdravo,

 

najprej hvala vsem za odgovore in dobronamerne nasvete. Sem že pred svojo prvo objavo precej podrobno pregledal forum in sem se odločil, da bo za naše potrebe povsem zadoščala 145 različica. Uporabljal se bo kot družinski avto, tudi ne bo predolgih poti, pač klasika - poletna turca na jug in kaka zimska smučarija pri sosedih.
Sem pa od danes naprej novi zadovoljni lastnik M6 G145, letnik 2016, onyx barve. Avto je bil tudi na pregledu pri Pelku, ki je nakup požegnal, tako da računam, da bo dobro služil nekaj let.

Tako da hvala pa vsem, ki objavljate na forumu in delite svoje znanje/izkušnje, da se lahko mi, ki smo malce manj tehnično podkovani, morda malce lažje odločamo.

Čestitike za nakup. Naj ti dobro služi, velik varnih km. :zoom-zoom:

 

 

Napisano

Hvala, hvala. Moram se še mal navadit, prej se je vozila precej manšja turbo mašinca. Bi pa rabil predlog, predlagate koga za globinsko čiščenje, v LJ ali okolici. Da kvalitetno opravijo (pregledalo bo sokolje oko boljše polovice) in da me ne oskubijo preveč. Se takrat tudi javim s kako fotko.

Napisano

Če ti Kamnik ni predaleč, priporočam; ČA-ZO. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.