Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Priporočam Interclass. Ko končajo, boš imel notri še nekaj orodja (vsaj pri meni so v povprečju na vsak drugi servis pozabili kakšen kos orodja), pa še svoj avto boš dodobra spoznal (ko boš za njimi popravljal malomarnosti). Seveda bo vedno krivo vse drugo (poplava na luni, peščeni vihar na Arktiki, pingvini v Sahari,...), samo oni pa vedno vse naredijo brezhibno in neoporečno...

 

 

 

In ne zanašaj se na Majesa, on je v bistvu penzionist, ki si krajša čas in dviguje penzijo s tem, da hodi tja...

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

In ne zanašaj se na Majesa, on je v bistvu penzionist, ki si krajša čas in dviguje penzijo s tem, da hodi tja...

 

Kaj ti je pa Majes hudega naredil? Sej Majes ne dela na Fordu. :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Robert napisal:

Preveril pri Mazda Slovenija, ja, Avtocenter BTG d.o.o. v BTC-ju je uradni servis za Mazda vozila, sedaj preverjam cenovno med BTG-jem, Interclassom in Avtotehno Vis, pa so cenovno približno skupaj. 

Ne priporočam ti BTG, razen če so se kaj popravli. Interclass ti je že @Slivka priporočal 😁Jaz bi pa poiskusil Avtotehno Vis, ker če zmorejo Opla popravljat ti bodo pa še Mazdico porihtal.... :bravo:

Drugače pa je dr. Pelko varjanta za po 5.let.....:nevem:

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

Ne, "dela" pa na BTjki. Je delal...

 

Aja, Ford Ranger torej? :hudicek:

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Ne priporočam ti BTG, razen če so se kaj popravli. Interclass ti je že @Slivka priporočal 😁Jaz bi pa poiskusil Avtotehno Vis, ker če zmorejo Opla popravljat ti bodo pa še Mazdico porihtal.... :bravo:

Drugače pa je dr. Pelko varjanta za po 5.let.....:nevem:

Bini, kolikokrat si ga peljal na servis v BTG?

Napisano

Nisem ga, ker mi ni pri roki ampak kar je bilo tu slišano o tem servisu in kako so skoraj vsi odleteli za Majesom na drugi servis ga nebi obiskal, če imam na izbiro servis za katerega še nisem slišal nič slabega.... 😉

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Živjo,

pred kratkim sem kupila 10 let staro (2014) Mazdo 2, 53 tisoč km, bencin. Ker sem jo iz Kopra pripeljala v Ljubljano, zdaj iščem novega mehanika.

Mi lahko, prosim, priporočate koga res zanesljivega iz LJ ali okolice (proti Gorenjski)? Na pooblaščeni servis raje ne bi šla.

Osnovno vzdrževanje in lažja popravila bom sicer delala sama, tako da iščem nekoga za kompleksnejše zadeve, ko in če bo potrebno.

Najlepša hvala!

Napisano
pred 8 urami je Mazda2 napisal:

Živjo,

pred kratkim sem kupila 10 let staro (2014) Mazdo 2, 53 tisoč km, bencin. Ker sem jo iz Kopra pripeljala v Ljubljano, zdaj iščem novega mehanika.

Mi lahko, prosim, priporočate koga res zanesljivega iz LJ ali okolice (proti Gorenjski)? Na pooblaščeni servis raje ne bi šla.

Osnovno vzdrževanje in lažja popravila bom sicer delala sama, tako da iščem nekoga za kompleksnejše zadeve, ko in če bo potrebno.

Najlepša hvala!

 

Ufff, da obstajajo tudi take ... Bravo. :) 

 

Koliko pa je bila cena? Ugibam 6.000???

Napisano
pred 14 urami je Mazda2 napisal:

Živjo,

pred kratkim sem kupila 10 let staro (2014) Mazdo 2, 53 tisoč km, bencin. Ker sem jo iz Kopra pripeljala v Ljubljano, zdaj iščem novega mehanika.

Mi lahko, prosim, priporočate koga res zanesljivega iz LJ ali okolice (proti Gorenjski)? Na pooblaščeni servis raje ne bi šla.

Osnovno vzdrževanje in lažja popravila bom sicer delala sama, tako da iščem nekoga za kompleksnejše zadeve, ko in če bo potrebno.

Najlepša hvala!

čestitke za dober nakup :zoom-zoom:

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Brane napisal:

Ne rabi se obremenjevat  ,še 100000 km si na miru z vzdrževanem.Okoli 150000 km se bo menjalo senzor klenkanja kakšen amortizer in to je to

90.000 na 2010 M2 menjal zadnje amortizerje in fedre.

 

Mogoče bi še držalo kako leto dve, potem pa bi se med odbojnimi gumami prelomla.

Fedre pa so cvetele....

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
10 hours ago, Janez007 said:

 

Ufff, da obstajajo tudi take ... Bravo. :) 

 

Koliko pa je bila cena? Ugibam 6.000???

5500 🙂 sem pa dolgo iskala in imela veliko sreče. Prejšnja lastnica, starejša gospa, jo je imela zelo rada in je res lepo pazila nanjo.

 

11 hours ago, Slivka said:

Kako daleč od rok ti je Zgornja Senica pri Medvodah?

To bi šlo!

5 hours ago, NevLado said:

čestitke za dober nakup :zoom-zoom:

Hvala!!!

1 hour ago, MazdaBoy said:

Čestitke za nakup, srečno vožnjo :zoom-zoom:

Hvala! 🙂

Popravljeno od Mazda2
Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

90.000 na 2010 M2 menjal zadnje amortizerje in fedre.

 

Mogoče bi še držalo kako leto dve, potem pa bi se med odbojnimi gumami prelomla.

Fedre pa so cvetele....

Ma ta Mazdica je primorska in je vidla sol samo takrat ko jo je lastnica kupila v trgovini

Napisano
On 12/21/2024 at 6:18 AM, Brane said:

Ma ta Mazdica je primorska in je vidla sol samo takrat ko jo je lastnica kupila v trgovini

Točno tako, zato nima niti pikice rje. Jo bom pa zdaj pozimi po vsaki vožnji oprala.

On 12/21/2024 at 6:25 AM, Slivka said:

Avto Pelko

Zgornja Senica 46

1215 Medvode

 

041 667 335

Super, hvala. O njem sem že brala tu na forumu, vas ga veliko priporoča 🙂

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Mazda2 napisal:

Točno tako, zato nima niti pikice rje. Jo bom pa zdaj pozimi po vsaki vožnji oprala.

Štajerska 2010 letnik ni pri 13 letih nič rjavela.

 

So kr solidno narejene.

 

Pral sem jo pa vsako pomlad, po prvem dežju v avtopralnici. Drugače pa smo zime pregrizli.

Popravljeno od godlike
Napisano

V petek opravil redni letni servis na 5. leto pri Avtoservis BTG v BTC-ju na Mazdi CX-30: olje, tesnilo, filter olja, filter klime, avtomehanična dela, pregled šob, zamenjava brisalcev spredaj in zadaj - prinesel s sabo (delo gratis) skupaj 290,07 € (kot je bilo predhodno dogovorjeno). Zadovoljen, nimam pripomb. 

Napisano
pred 9 urami je Robert napisal:

V petek opravil redni letni servis na 5. leto pri Avtoservis BTG v BTC-ju na Mazdi CX-30: olje, tesnilo, filter olja, filter klime, avtomehanična dela, pregled šob, zamenjava brisalcev spredaj in zadaj - prinesel s sabo (delo gratis) skupaj 290,07 € (kot je bilo predhodno dogovorjeno). Zadovoljen, nimam pripomb. 

 

Hmmm, verjetno svečk? Ne razumi me narobe, rad bi razumel kaj je mišljeno s tem

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.