Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Samo pritisk v XL mora biti druga?en kot na navadnih. Kako potemn veste kateri je pravilen? Pa tud po moje bi ?e proizvajalec predvidel XL verzijo v homologaciji. Tako kot pri nekaterih karavanih in enoprostorcih.

 

LP

 

Tlak, ki ga proizvajalec avtomobilov predvideva je najni?ji tlak. Vedno ga lahko po ?elji dviguje? seveda v mejah normale tako, da recimo pol bara vi?ji tlak je za moje pojme najbolj optimalna re?itev, ?e ho?e?, da se avto obna?a tako kot je potrebno v ovinkih. Pri nekaterih ?portnih gumah je treba it celo recimo do 3.0 bara, da bo delovala optimalno in da se bo guma tudi obrabljala enakomerno in ne samo po robovih.

33112_1.png

Napisano

Jaz imam michelinke pilot sport XL 225/45/17 napolnjene na 2.5bara. Prej sem jih imel na tovarni?kem 2.3bara. Mi je sedaj bolj?i ob?utek na volanu.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Kleber je za Michelin, to kar je Fulda za Good Year :-) (s to razliko, da je Fulda precej boljsa guma)

Jaz bi raje kako drugo gumo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

OK in kako je s indeksom hitrosti? V homologaciji ima M3 napisano 91 V in H; a potem lahko dam jaz zimske gor z indeksom T (ker naj bi lahko dal ?rko ni?je za pozimi)? Malo butasto spra?ujem a do zdaj nisem ?e imel takega primera :)

Napisano

?e odkrito povem, so mi gume dost pomembne in rad pogledam teste in se na podlagi njih potem odlo?im. Na AMZS testu so bile Continental Winter Contact TS 860 najbolj? ocenjene in me zanima, ali so vredne svojega denarja? In ali obstaja kak?na dobra alternativa? 

 

https://www.mimovrste.com/zimske-avtomobilske-pnevmatike/continental-pnevmatika-contiwintercontact-ts860-19565r15-91t

 

PS: naj povem, da nismo ravno v mestu doma in pozimi znajo bit ceste pr nas ?iv hudi?...

Napisano

Mazda 3, letnik 2005. Zaenkrat skrbim za druge, js mislim, da mam za letos ?e dobre gume. :)

Napisano

A ni XL oznaka ponavadi za gume s pove?ano nosilnostjo?

ja tr?i boki. Kar se odra?a tudi v vo?nji (manj guncanja)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazda 3, letnik 2005. Zaenkrat skrbim za druge, js mislim, da mam za letos ?e dobre gume. :)

Conti bi ble ok, pa Dunlop 5

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja tr?i boki. Kar se odra?a tudi v vo?nji (manj guncanja)

Ampak tud slab?e pobiranje finih tresljajev.

 

Ko smo ?e v indijanskem poletju eno vpra?anje. Kdaj vi zabri?ete zimske gume stran, ko so stare ali ko imajo profila 3mm. Baje da ?e pri 4mm niso ni? vredne https://siol.net/avtomoto/nasveti/nove-proti-rabljenim-zimskim-gumam-neposredna-primerjava-pokaze-vse-pasti-video-450940

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ampak tud slab?e pobiranje finih tresljajev.

 

Ko smo ?e v indijanskem poletju eno vpra?anje. Kdaj vi zabri?ete zimske gume stran, ko so stare ali ko imajo profila 3mm. Baje da ?e pri 4mm niso ni? vredne https://siol.net/avtomoto/nasveti/nove-proti-rabljenim-zimskim-gumam-neposredna-primerjava-pokaze-vse-pasti-video-450940

ZAme je glavno vpra?anje (tako kot si ti ?e nakazal) koliko je bila razlika v starosti teh gum na testu, ki imajo 1mm profila razlike. Prej kot profil je pomemben material ki rata trd in nepro?en, torej drsi....

Prosil je pomemben za de? itd.

P.S. s 3mm profila se ?e poleti z letnimi ne upam voziti

Druga?e pa pozor, v Sloveniji je na papirju, kot sledi spodaj, kar pa ne velja za Avstrijo....tam je min 4mm:

Zimska oprema za vozila do skupne mase 3,5 t:

  • 4 zimske pnevmatike (M+S) z min. globino profila 3 mm, ali
  • 4 letne pnevmatike z min. globino profila 3 mm + sne?ne verige v priboru.

Na ?e?kem je enako 4mm, in obvezne so zimske, letne z verigam niso.....vsaka dr?ava ima svoja pravila. EU pa to. NA ?e?kem je kazen 75?....kar je nenazadnje ceneje kot zimska oprema...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Italijani majo pa ?e bonus. Sicer je pa Slovenija edina dr?ava ki dovoljuje 3mm, Hrvati, Ita, nemci, Avstrijci itd itd vsi so na 4mm, ?e Bosna...in potem AMZS pametuje da bo treba spremeniti zakon...

 

V primeru, da zimske ali celoletne pnevmatike uporabljate tudi v poletnih mesecih, pa v Italiji velja poseben zakon. V ?asu od 16. 5. do 14. 10. lahko uporabljate pnevmatike, katerih hitrostni razred ni ni?ji od najvi?je hitrosti vozila, ki je zapisana v homologaciji vozila. Na primer vozilo, ki ima max. hitrost 205 km/h, mora imeti pnevmatike vsaj hitrostnega razreda H (210 km/h). Najbolj pogosti hitrostni razredi pnevmatik so T (190 km/h), H (210 km/h), V (240 km/h) in W (270 km/h). Kazen za napa?no uporabo pnevmatik je od 419 do 1.682 EUR.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak tud slab?e pobiranje finih tresljajev.

 

Ko smo ?e v indijanskem poletju eno vpra?anje. Kdaj vi zabri?ete zimske gume stran, ko so stare ali ko imajo profila 3mm. Baje da ?e pri 4mm niso ni? vredne https://siol.net/avtomoto/nasveti/nove-proti-rabljenim-zimskim-gumam-neposredna-primerjava-pokaze-vse-pasti-video-450940

Osebno imam zimske gume 3 leta in potem menjam pa tut ?e majo ?e 5 mm profila al pa tam okoli. Sem mi je ?e zgodilo, da sem drsel z 3 leta staro gumo, k je mela manj profila in sem jo eliminiral takoj, ko je bilo mo?no. Kdaj menjam tut po dveh sezonah, ?e majo gume ?e cca. 4mm. Iskreno, marsikdo jih bo kupil in se vozil tistih 10tkm ?e eno leto z njimi, jaz mam pa raje nove gor :)

Napisano

ja tr?i boki. Kar se odra?a tudi v vo?nji (manj guncanja)

Ja seveda, zlasti ?e si (pre)nalo?en.

 

Mojstri, vpra?anje: A kdo ve kdo dolo?a ?energijske nalepke? proizvajalcev gum? 

Ve?krat sem opazil neskladje teh nalepk z npr. AMZS testom gum. Npr, prva se izka?e bolje na mokrem ko druga, enegijska nalepka pa pravi da je prva C, druga pa B. 

Ni najbolj logi?no, razen ?e smo spet pri laboratorijskih in realnih testih.

Napisano

Mislim da kar proizvajalci...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

te nalepke so en sam nateg - again. Skoraj ni? konkretnega ne povedo saj je notri samo en koristen parameter in sicer zaviranje na mokrem . Ampak to je premalo saj ni podatkov o obna?anju v ovinkih na mokrem, da pa se 2/3 nesre? zgodita na suhi cesti pa tudi o?itno ne briga nobenega. Podatka o hrupnosti gume in kotalnem uporu sta pa ve? ali manj brezvezna.

 

Edino merilo so primerjalni testi pa ?e ti niso popolni saj ne testirajo gum po nekaj letih uporabe in obrabe.

33112_1.png

Napisano

blizamo se 15.11. Kmalu bodo vsi pametni da nujno rabimo zimske gume, pa ?eprav kje ?e bilo zjutraj 0, tudi sneg, pa ?eprav je sedaj zunaj 22...........

zakonski eksperti.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ?as famoznih 7?C - sej pravijo, ?e la? dovolj dolgo ponavlja? rata resnica.

33112_1.png

Napisano

A ?as famoznih 7?C - sej pravijo, ?e la? dovolj dolgo ponavlja? rata resnica.

A zjutraj ?aka? da se dvigne nad 7 da gre? na ?iht al si ?e menjal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sicer meni do danes nepoznana firma, ampak google pravi, da je maxgear poljska firma.
    • Evo moram mal... ker ta teden se ne odvija tako kot bi se moral pa ne zarad moje krivde.   Vzamem dopust, da zrihtam nakup novega hladilnika, pa nove gume za zamenjat tele Bridgestonke, pa na vikendu odmašit kanalizacijo, pa še nabavit eno el. kosilnico, da ne rabim to tovorit iz Lj.   1. gume naročil prejšnji teden in bi morale prit v ponedeljek. Ok v ponedeljek jih ni bilo pa nisem kompliciral, v torek spet nič. Pokličem popoldan vulkanizerja, se oglasi ena tetice, da bo preverila in poklicala nazaj. Lahko ugibate, da me seveda ni poklicala. Zato sem opustil misel na telefon in sem se danes dopoldne pojavil tam. Pregledujeva naročila in ugotovi, da mu dobavitelj gum sploh ni poslal. Ga kliče in ugotovita, da so nekaj zajebal - hja najbolj mene kot kaže.   Enostavno jih zdaj nimajo več na zalogi in pridejo šele 26.5. - to sicer ni tolk strašno, se pa jutri konča tista GoodYear akcija za 80€ popusta. Tako, da ne bom nič prihranil. Pa še to upam, da ne bo takrat neka druga cena.   2. hladilnik so sicer pripeljali v dveh dneh in je zgledalo vse super. Razen tega, da je bil dostavljalec sam in za povrhu še brez ročnega vozička. Hladilnik pa preko 100kg pa še neroden za prijet. še dobro, da me je nekaj skupaj in ne samo v trebuh pa da sem dostavljalcu pomagal tole prinest do vrat. Ja namesto, da bi pripeljal s kakim kombijem, je mel tovornjak in sva morala prenest kakih 25m daleč, saj kamion je bil previsok za na dvorišče.   Potem mu povem za odpeljat starega in pravi, da ni dobil naloga in da ne more, ker ima tako zloženo, da po vrsti daje stvari ven. Ok obljubi, da bo naročil še odvoz. Seveda nisem verjel, da ne bo pozabil in sem še sam poklical na centralo Interevrope za ziher. Pride naslednji dan en drug možakar in glej ga zlomka, ta tud sam in brez vozičlka. Ok vsaj kombi je imel, da je šlo do vrat pa sva star hladilnik skupaj naložila.   Danes dobil spet sporočilo od Interevrope, da mi dostavijo še en mešalec, ki je bil del nagrade pri prejšnjem nakupu pralnega stroja en mesec nazaj. Fak pa tole bodo prišli 3x v treh dneh jaz naj pa doma dežuram.   3. dogovarjanje z mojstrom za odmaševanje je bilo bolj naporno kot so mirovna pogajanja v Ukrajini.  Al ne dvigne, al ne ve kdaj bo mel čas, al mu nekaj uletava kot intervenca. Zdaj je končno izdahnil, da jutri ob 8 uri. Se pravi moram prit iz Lj in srčno upam, da bo res prišel, ker če ne, ga osebno poiščem.   4. Vsaj nakup kosilnice in kabla je potekal dokaj normalno. Še dobro, da sem imel čas se šetat po Bauhausu in zbirat na kup zadeve, ki so bile na štirih koncih štacune. Aja @Slivka novo kolekcijo lopat so dobili, če te zanima.       In ja vse to čakanje, dogovarjanje je pomenilo, da sem samo v ponedeljek bil na biciklu. Sem kr mal slabe volje, ker če bi vedel kdaj kdo pride bi lahko vse to splaniral, tako pa je blo cel kup nekega čakanja in telefonjade v prazno. Sem od tega bolj utrujen kot pa od 50km brcanja pedal.    
    • Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉
    • Kera navigacija pa je tolk "brihtna", da te pošilja v smeri neba?
    • Ma težko jih bodo s tole napravo lovili. Precej teh odklenjenih sploh to niso , ampak se jih lahko kupi serijsko in preko nastavitev imaš stopnje hitrosti, kjer je najnižja omejena na 25km/h. Par klikov po meniju in ti lahko policaj 100x testira pa bo še vedno šel samo 25km/h. Tiste z dvema motorjem pa s to napravo še zmert ne moreš.   Kolega sprobal tegale in je rekel, da si je upal dat le na drugo stopnjo zmogljivosti, kjer je zadeva šponala 50km/h in to v klanec navzgor. Je rekel, da ga je blo tolk strah, da kej tazga sigurno ne bi mel pri bajti. Pa čist legalno se prodajajo pri nas. Hiley TIGER KING 2x1500W 60V IPX6 - Robbo - center električnih vozil WWW.ROBBO.SI Najzmogljivejši model iz serije TIGER, še močnejši, še vzdržljivejši in še bolj inovativen. 11 colska kolesa, izvenserijska konstrukcijska trdnost...   Edina rešitev je pač fizično lovljenje z radarjem ni druge. Še najbolje bi bilo, da bi se policaji vozili po kolesarskih z e-bajki in tole nadzorovali al pa iz zasede. 250m nazaj zmerijo pol ga pa naskočijo iznenada, da nima časa zavit in spizdit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.