Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

Evo,upam , da je zima od?la, na avtu so pirelli gume. Upam da se obnesejo bolje, kot michelin Alpin 4, ki so me razocarale kar se tice oprijema.

 

No... nek vulkanizer jih je odkupil za 20eur/kpl... profila ?e 6mm.

 

?e kdo potrebuje 4 sezone rabljene letne sava intensa hp 185 65 15 z 4mm (za driftanje ali pa za teglc za ro?e ali pa konec koncev za zvozit), ki so me ubistvu zelo pozitivno presenetile, jih dam za kufe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Js pa lani dal zadaj Continental SportContact 5, ki so se obnesle ve? kot odli?no, letos pa spredaj Continental Premiumcontact6, ki bi naj ble ?e bolj?e :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js pa lani dal zadaj Continental SportContact 5, ki so se obnesle ve? kot odli?no, letos pa spredaj Continental Premiumcontact6, ki bi naj ble ?e bolj?e :)

Zakaj imam ob?utek, da se bo zdaj razvnela debata o tem kam dati bolj?e/novejse gume....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Taka je teorija, ki sem jo slisal na tecaju na Vranskem... ampak to velja za primer, ce imas zanic gume... potem je bolje, da so tiste, ki so bolj zanic na pogonskih kolesih... Ce pa gledamo iz tega stalisca, da naj bi poskrbel za to, da se enakomerno obrabljajo, bi dal tiste, ki so bile lani na zadnji osi, sedaj na prednjo os... :)

 

Res pa je, da je lazje resiti situacijo, ce prednji konec zdrsne, kot pa zadnji konec... Spet pa je najvec odvisno od soferja in izkusenj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako, kot je jest napisal. Ce imas vse stiri gume enakomerno obrabljene jih je smiselno vsako leto zamenjati in sicer sprednje na zadnjo os. Ce pa nimas vse gume enakomerno obrabljene grejo pa ta boljse z vec profila na zadnjo (pogonsko) os. Zakaj je temu tako si lahko preberete na internetu v petih minutah googlanja. Neda se mi pisat :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ni? kriv.... :)

 

No,moje mnenje;naj bodo vse gume dobre. Ker pa se prednje bolj obrabljajo,jih jaz naslednje leto zamenjam;spredaj-nazaj. Itak je razlika 1mm v sezoni med prednjo in zadnjo osjo,tako da ko gredo v smeti so vse 4 enako(merno) obrabljene.

 

Ampak... Kakor razumem deejana , ima on 1par ?e vozenih in 1par popolnoma novih?

 

Jaz bi se odlo?il na podlagi tega koliko so katere stare in koliko imajo profila...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj imam ob?utek, da se bo zdaj razvnela debata o tem kam dati bolj?e/novejse gume....

Na avtu z zadnjim pogonom nekak ni ve?je dileme :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pogovarjate kot bi vsi vozili100% ve? kot je omejitev. Pri normalni vo?nji so vsake gume nad 3mm profila varne neglede na to kje jih imamo,?e ne gremo v podrobnosti. Lp

To ze da so varne, ampak ce jih vsako sezono nebos obrnil bos v dveh sezonah imel samo se na dveh gumah enako profila dve bos pa lahko spet nove kupil. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ni? kriv.... :)

No,moje mnenje;naj bodo vse gume dobre. Ker pa se prednje bolj obrabljajo,jih jaz naslednje leto zamenjam;spredaj-nazaj. Itak je razlika 1mm v sezoni med prednjo in zadnjo osjo,tako da ko gredo v smeti so vse 4 enako(merno) obrabljene.

Ampak... Kakor razumem deejana , ima on 1par ?e vozenih in 1par popolnoma novih?

Jaz bi se odlo?il na podlagi tega koliko so katere stare in koliko imajo profila...

Oboje rabljeno :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js sm namest unih razponkanih dal gor nove sava :D katere bom dal zadaj, spredaj bojo pa dve rabljeni da bom meu filing ce drzijo .. tko da ne bom glih vedu kok drzijo oz se nucajo savske... pa drugo leto

 

drgac pa glih dons k sm jih mislu zamenjat... preberem da bo u tork spet sneg do 600... jebemuu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js sm namest unih razponkanih dal gor nove sava :D katere bom dal zadaj, spredaj bojo pa dve rabljeni da bom meu filing ce drzijo .. tko da ne bom glih vedu kok drzijo oz se nucajo savske... pa drugo leto

drgac pa glih dons k sm jih mislu zamenjat... preberem da bo u tork spet sneg do 600... jebemuu

Sem napisal nekje, da prihaja ?e zadnji sneg in da gor pri vas ?e malo po?akajte z letnimi gumami.

No, mogo?e pa ne bo ni?...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ker mi se ni uspelo menjat gum, zaradi financnih zadev, se trenutno odlocam med Sava intensa uhp2 in vredestein sportrac 5 al pa ultra satin

Zdej katere bolj svetujete, katere bi zdrzale dlje ob normalni voznji z obcasno tezjo nogo dimenzije gum pa so 205/50/17

 

Vem da je Alex pohvalil zimske vredenstein wintrac gume v svoji temi o njegovi m6, zato me zanima kake so letne vredenstein

 

Save bi dobil po 75?/kos

Vredenstein pa 88?/kos

 

Poleg tega me se zanima katere gume bi svetovali partnerki ki ma cliota 2007 dimenzije 175/65/14

Do zdej je mela zimske nokian, ne vem tocno katere ampak je bla z njimi zadovoljna zelo

Razmi?lja pa tudi o continental in uniroyal gumah.

Gleda pa najvec na to da ji gume cim dlje zdrzijo ker namerava avto predat mlajsi sestri ko bi naredila izpit in da ji prihrani kak strosek takoj na zacetku

 

 

Sem tako zase kot za boljso polovico gledal tudi nokian gume, za njo nokian iline zame pa nokian zline, samo ker tam nimajo nokian gum na razpolago gledava druge opcije tudi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo to glede nokiana, ker ma zimske gor ze od lansko letne zime in jih je tudi poleti lansko leto vozla...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sem na M6 dal Sava UHP2, sem dobil za 78?/kom 225/45/18 plus 25? monta?a.

Bomo videli kako se obnesejo te Savke, sem pa opazil da so bo?nice mal mehkej?e, guma napumpana na 2,5bara in zgleda kot da je premalo napumpana. :ne vem: 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

@Labiman, katero dimenzijo pnevmatik mi priporo?a? za plati??a deljenih dimenzij na Z4, ko so zadaj 10J in spredaj le 8,5J? (doslej je imel zadaj 255 in spredaj 225 ?irine, 18pal?ne, se razume). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.