Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ampak na splo?no so celoletne bolj crap kot ne... ?e teli dve s tremi zvezdicami sta jih dobili za mi?jega - 3.5 je meja potem so pa ?e tiste z dvema zvezdicama, kot pogojno priporo?ljive.

 

?e testi zimskih https://www.amzs.si/motorevija/pnevmatike/testi/2016-09-28-ena-za-vse-razmere

33112_1.png

Napisano

ravno nasprotno, celoletne gume postajajo ravno idealna guma za nase vremenske prilike (ni toliko snega oz skor nic, poleti je zima, itd)

jaz sem super zadovoljen z njimi, tele michelinke so ble dober nakup....

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ravno nasprotno, celoletne gume postajajo ravno idealna guma za nase vremenske prilike (ni toliko snega oz skor nic, poleti je zima, itd)

jaz sem super zadovoljen z njimi, tele michelinke so ble dober nakup....

Kako je pa z obrabo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak na splo?no so celoletne bolj crap kot ne... ?e teli dve s tremi zvezdicami sta jih dobili za mi?jega - 3.5 je meja potem so pa ?e tiste z dvema zvezdicama, kot pogojno priporo?ljive.

 

?e testi zimskih https://www.amzs.si/motorevija/pnevmatike/testi/2016-09-28-ena-za-vse-razmere

 

Ravno Michelin Crossclimate je prva celoletna pnevmatika, pri kateri je ima nakup smisel. ?e se dela do 15.000 km letno brez zimskih hribovskih poti, se mi zdi odli?na izbira. Pri manj?em ?tevilu kilometrov (gledam drugi in tretji avto doma) se gume menja zaradi starosti, ne zaradi obrabe.

?e se dela ve? (recimo pri meni M6 s preko 40.000km na leto, ko je treba na pot v vseh razmerah), se seveda uporabi dva kompleta.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Tudi jaz sem pred nakupom novih zimskih gum dimenzij 205 60 16. V mislih imam Goodyear UG 9. Kak?na druga opcija v tem rangu ?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mojs3 katero M+S mi priporocate v dimenziji 195\65/15?

 

Cenovno ugodno in kvalitetno (ne, ne igra mi vloge, da privarcujem 7eur pri 4h gumah in zato vozim nek klump) :)

 

Eskimo S3 mi nikakor ni zelja, torej nekaj drugega :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ravno Michelin Crossclimate je prva celoletna pnevmatika, pri kateri je ima nakup smisel. ?e se dela do 15.000 km letno brez zimskih hribovskih poti, se mi zdi odli?na izbira. Pri manj?em ?tevilu kilometrov (gledam drugi in tretji avto doma) se gume menja zaradi starosti, ne zaradi obrabe.

?e se dela ve? (recimo pri meni M6 s preko 40.000km na leto, ko je treba na pot v vseh razmerah), se seveda uporabi dva kompleta.

Samo teh Crossclimate ni za dimenzijo 225 45 R19 ... ali?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne in tudi ?e bi bile jih nebi dal na M6. Zaenkrat porabim oba kompleta prej kot v ?tirih letih.

Mojs3 katero M+S mi priporocate v dimenziji 195\65/15?

 

Cenovno ugodno in kvalitetno (ne, ne igra mi vloge, da privarcujem 7eur pri 4h gumah in zato vozim nek klump) :)

 

Eskimo S3 mi nikakor ni zelja, torej nekaj drugega :)

Michelin A4, Goodyear UG9, Continental 860TS...

Pri tej dimenziji je med najvi?jim in srednjim razredom "zanemarljiva" razlika v ceni.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Mojs3 katero M+S mi priporocate v dimenziji 195\65/15?

Cenovno ugodno in kvalitetno (ne, ne igra mi vloge, da privarcujem 7eur pri 4h gumah in zato vozim nek klump) :)

Eskimo S3 mi nikakor ni zelja, torej nekaj drugega :)

Imam 185 65 15 in sem lansko leto "doktoriral"iz zimskih gum, tako po forumih, kot po testih... z conti,michelin,dunlop,gy ne bos zgresil... michelin prednjaci pri mali obrabi,dunlop pa v sneznih razmerah...

 

Sam imam michelin a4, 57eur/kom...

 

Kolegica je letos kupila conti t860,ista dimenzija kot tvoja;54eur / kom. Ce jst nebi delal vecje st.km, bi isto izbral....

Napisano

Zmaj ce ti pasejo simaki od barchette ti jih senkam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Trenutno so na M6 letne gume 215/45 ZR 17 91Y. Kaj pa priporo?ate kot zimsko varjanto? Amzs pravi, da je najbolj?a opcija Dunlop Winter Sport 5. Ampak te so za omenjene dimenzije najmanj 140? po kosu... ?e ne dobim kje dobrega deala je to kar zalogaj. :D

Napisano

Zmaj ce ti pasejo simaki od barchette ti jih senkam

Imas dimenzijo 195\65/15? :)

 

@Hermelin, jaz bi kupil 15ke jeklena platisca in gor obul 195/65, 17k pa s tem ne rabis 'razdirat' :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Moram doma pogledat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.