Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Michelin PS3 so letne z avtom.....ma da je dobra.

Meni vrhunska. Problem je, ker je nova 170?. Glupe dimenzije.

 

Nisem bral nazaj, ampak ali je kdo poizkusil na originalne felge montirat 225/40/18, ker je bolj standardna dimenzija?

Napisano

Meni vrhunska. Problem je, ker je nova 170?. Glupe dimenzije.

 

Nisem bral nazaj, ampak ali je kdo poizkusil na originalne felge montirat 225/40/18, ker je bolj standardna dimenzija?

Ja lahko jo namontiras, edino homologacijo ne bos naredo z original felgami. Aftermarket felge imajo nekatere vpisano tudi to dimenzijo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ravno sem dobil od mazde odgovor, da drugo dimenzijo dajem na lastno pest normalno. In me zanima, ce je kdo poskusil zadevo homologirat...Avto je nov, ampak za zimske sem pa mislil vpisat standardno dimenzijo oz. sirino...je kdo poskusil?

Napisano

ne more? poizkusiti, ker original feltne nimajo papirjev. edina mo?nost je, da ti nekdo posodi feltne, ki imajo v TUV papirju to?no za to mazdo vpisano dimenzijo ki jo ho?e?. Potem ima? v homologo vpisane druge gume, mogo?e ?e feltne, stro?ek je pa enkraten

 

Tako sem jaz naredil na Xedoski leta nazaj.

 

Daj mi ?e enkrat napi?i ?eljeno dimenzijo pa letnik / model, pa ti poi??em primer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sepravi jest na svoje original 18ke lahko dam samo 225/45/18, saj so samo te napisane za 18ke v homologacijskem kartoncku. Ce bi recimo dal 225/50/18 nebi mogu homologirat? Pa se eno vprasanje... Recimo da dobis druge feltne katere imajo v TUV napisano zeljeno dinenzijo in ti to homologiras z drugimi feltnami. Vse lepo in prav samo a ti potem v homologacijskem kartoncku nic ne pise, da ta dimenzina velja za feltne recimo znamke OZ in ne za original mazda?

Napisano

Sepravi jest na svoje original 18ke lahko dam samo 225/45/18, saj so samo te napisane za 18ke v homologacijskem kartoncku. Ce bi recimo dal 225/50/18 nebi mogu homologirat? Pa se eno vprasanje... Recimo da dobis druge feltne katere imajo v TUV napisano zeljeno dinenzijo in ti to homologiras z drugimi feltnami. Vse lepo in prav samo a ti potem v homologacijskem kartoncku nic ne pise, da ta dimenzina velja za feltne recimo znamke OZ in ne za original mazda?

ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?eri so mi menjal gume iz zimskih na letne in jih mam lepo na svojih felgnah, tako da se samo premontira in je. Od danes pa opa?am, da mi avto vle?e na desno in se spra?ujem, ali so zamenjali vrstni red gum, ?eprav je ozna?eno, kam kira pa?e.

 

Preden sko?im v luft, me samo zanima, ali bi lahko zaradi tega vleklo avto ob?utno v eno smer? 

 

PS: ko sm mel ?e zimske gor tega nisem opa?al, je pa res, da niti nisem posve?al pozornosti in nisem 100% ali je to od zdej ali ne.

Napisano

Valda da so zamenjali vrsti red gum.. Tiste z boljsim profilom sodijo na zadnjo os, ker zadnja prema stabilizira avto. Ce imas pa pri vseh stirih gumah nekako isti profil, naj bipa vsako leto zamenjal sprednje z zadnjim. Spredaj desno gre zadaj desno in spredaj levo zadaj levo. Lahko da gume niso pravilno zbalansirane ali pa kot je labi reku, ce so gume sirse lahko na slabi cesti oz. na kolesnicah avto vlece v levo/desno smer. Meni je recimo na prvi generaciji na kolesnicah fajn vleklo v desno smer na pnevmatikah 215/45/17 na zimskih 195/65/15 pa nic. Je pa zanimivo da imam sedaj drugo generacijo na 225/45/18 pa nic ne vlece :)

Napisano

Tudi tlak v gumah bi bilo za preverit, npr.ce ga ima prednja desna premalo oz.relativno manj kot leva kolegica, bo avto vleklo v desno :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A so letne sirse?

 

Letne so ?ir?e, ja. Kaj je tudi to va?no? :)

Napisano

Letne so ?ir?e, ja. Kaj je tudi to va?no? :)

Bolj obcutljiva na kolesnice in na nepravilnosti na podvozju. Popravite me, ce se motim...

Napisano

Bolj obcutljiva na kolesnice in na nepravilnosti na podvozju. Popravite me, ce se motim...

To?no tako.?irse gume bolj "poberejo" naklon ceste. In ker so ceste ponekod kar nagnjene proti bankinam posledi?no avto sili proti robu ceste.

To ob?uti tudi moj avto z letnimi gumami

 

 

Napisano

To?no tako.?irse gume bolj "poberejo" naklon ceste. In ker so ceste ponekod kar nagnjene proti bankinam posledi?no avto sili proti robu ceste.

To ob?uti tudi moj avto z letnimi gumami

Ko sem na mx5ki presekal zadnjo desno gumo, sem se kaksen teden vozil z rezervo(ozko, kot od karjole). Ko sem vulkanizerja vprasal,ce je smotrno delati optiko (alu feltna je bila konkretno zvita in sem jo imel ta cas na popravilu) kljub temu,da avto lepo vozi naravnost, mi je dejal, da bom pravo sliko dobil ?ele ko bom namestil nazaj normalno siroko gumo.

 

Tako da definitivno je nekaj na temu.

Napisano

Letne so ?ir?e, ja. Kaj je tudi to va?no? :)

Pol je ok, precej je odvisno tud od tipa gume.

Katere gume priporo?ate v dimenziji 205/50R16? Za MX5

Neki sportnega, brez mehkih bocnic (takih je mal), npr

 

Dunlop Sportmaxx rt

 

Koliko bi pa dal za gumo?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem uzel Toyo proxes t1 sport,..seveda extraload pa z za??ito za feltno,.. zaenkrat zelo zadovoljen. So tudi cenovno ugodne.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Pol je ok, precej je odvisno tud od tipa gume.

 

Neki sportnega, brez mehkih bocnic (takih je mal), npr

 

Dunlop Sportmaxx rt

 

Koliko bi pa dal za gumo?

Se dr?im pravila: Ne ?paraj za gume, olje, bremze...kar pa posledi?no tudi pomeni da v?asih ni najdra?je tudi najbolj?e :prstgor:

Napisano

Najprej grem tlak preverit, v?eraj nekako nisem imel ?asa. 

 

Glede ?irine, zimske mam dimenzijo 205, letne pa 215.... mislim, da ni ravno neke velike razlike. :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mal dolgo traja, da odpi?em. Sem ?el preverit tlak v gumah in je bil v vseh na istem nivoju.

 

Bom dal mehanikom, da preverijo situacijo, ni druge.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

kere gume so, nisi povedal?

z enimi gumami sem imel podobno situacijo (gy eagle f1, toyo..), z zimskimi vse ok, z letnimi pa kolesnice in je vlekl desno...

cist odvisno je blo od gume

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Edino kar sem opazil je to, da gume, ki imajo vzdol?ne kanale lep?e dr?ijo smer. Razni profili smrekce in tudi zimaki pa bistveno slab?e.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.