Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj! Lansko leto se je prižgala lučka za motor! Na servisu so ugotovili da je šla lambda sonda! Zamenjamo in ca pol leta je bil mir! Ponovno na tester kjer ponovno kaze na lambdo, kjer pa se jim sprva ni menjalo lambde ampak so sumili da nekje lahko vlece zrak in zato javlja napako! No to je bilo BP in so menjali lambdo pod garancijo! Cez tri dni se lucka spet prizge! Avto sicer gre in dela vse normalno razen ko gori lucka ne dela start/stop sistem! Je imel ze kdo podoben problem in ga uspesno resil? Ne da se mi pregovarjat po servisih kjer naredijo kar rece tester in morda niti ne razmislijo o resitvi!

Napisano

Hmm, rešujete posledico in ne izvora problema. Nekje drugje nekaj ne štima, da tako hitro skuri sondo.

 

A aku imaš še prvi?

Napisano

Kateri serviser se je ubadal s to težavo? Morda ne bi bilo odveč še koga drugega obiskati glede težave.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 26. 11. 2023 ob 9:17 je NevLado napisal:

Hmm, rešujete posledico in ne izvora problema. Nekje drugje nekaj ne štima, da tako hitro skuri sondo.

 

A aku imaš še prvi?

Ne, ni prvi, mislim da eno leto ali pa res max dve, zamenjan na original servisu...

 

A je sonda skurjena ali ne ne vem, pozabil sem dopisat, da se lucka priziga in ugasa malo nakljucno, torej ne sveti cel cas. Za vikend je svetila, danes ne...

pred 20 urami je Brane napisal:

Denso ali ngk,na drugo japonci ne delajo

 Original servis, original lambda, vsaj naj bi bila...

pred 3 urami je Z M A J napisal:

Kateri serviser se je ubadal s to težavo? Morda ne bi bilo odveč še koga drugega obiskati glede težave.

Interclass, fora je da se ugasa in priziga nakljucno, seveda ko prides na servis ne sveti, sicer napako vidijo ampak potem vemo kako je, kar tester rece je to to.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
3 hours ago, rookiee said:

Ne, ni prvi, mislim da eno leto ali pa res max dve, zamenjan na original servisu...

 

A je sonda skurjena ali ne ne vem, pozabil sem dopisat, da se lucka priziga in ugasa malo nakljucno, torej ne sveti cel cas. Za vikend je svetila, danes ne...

 Original servis, original lambda, vsaj naj bi bila...

Interclass, fora je da se ugasa in priziga nakljucno, seveda ko prides na servis ne sveti, sicer napako vidijo ampak potem vemo kako je, kar tester rece je to to.

Tam ima g. Majes veliko izkušenj. Naj on pogleda, če še ni.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Da ga ni pred prvim pojavom napake kakšen "Miha20" programiral? 😜

Za @miha20 pa jaz jamčim, da je strup, res pozna zadeve in ve kaj dela. Če je kdo v mazda skupini na fb, lahko vidi tudi vso ostalo njegovo delo na mazdah, od obnove mazdinih dizlov do menjav turba, ketn itd...

Napisano
pred 4 urami je vzupan3 napisal:

Tam ima g. Majes veliko izkušenj. Naj on pogleda, če še ni.

Majes ga je priklopil na tester, menil da mogoce kjer vlece zrak mimo kar se je izkazalo za negativno...

Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

Kakšna težava s katalizatorjem mogoče?

Če je prva sonda napaka presežen limit al pa kj podobnga je lahko težava injektroji ali svečkam loputo map senzorjem ali maf

če je druga sonda težava je lahko katalizator 

najprej treba na tester d se vidi ob kakih parametrih se napaka pojavi

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
    • A ti sploh veš kaj je"obtožba"🤔 Samo verjamem mu ne kar piše.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.