Skoči na vsebino

Novi avto

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Sem iz Ljubljane in razmišljam o nakupu novega avta..Večinoma vozim mestne relacije krajše.. Odločil bi se za bencinarja. Prosil bi za vaš nasvet kaj kupit rabil bi nekaj novejsega od 2015 gor do 20k eur morda.. Da nima velike porabe da ima nekaj konjev tud vozim daljše relacije včasi.

Želel bi da ima dobre luči v opremi da ponoči se vidi vse do zdaj sem imel slabe izkušnje pri starejsih avtih

Če kaj najdete na avtonetu prosil bi za link 

 

Napisano (urejeno)

Pozdravljen @seyo,

 

jaz prodajam svojo Mazdo 6, ki izpoljuje vse napisane pogoje:

 

- motor 2,5l, 192KM, atmosferc, zelo zanesljiv motor, avtomatski menjalnik, več lahko prebereš na forumu

- poraba zadnjih 4 leta po računalniku 6,9l, to lahko preveriš na raznih straneh, kjer uporabniki beležijo porabo

- moči ima dovolj, potovanje s celotno družino in polnim prtljažnikom v Vrhniški klanec ni noben problem

- nočne luči so LED prilagodljive, to pomeni, da same preklapljajo kratke-dolge, vidljivost odlična

 

Vglavnem, da ne dolgovezim, avto je brezhiben, zelo lepo ohranjen i ima vso možno opremo, vključno s panoramo. Menjam ga samo zato, da si iz Nemčije pripeljem novo Mazdo 6, seveda bencinarko.

 

Link:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19143697&display=Mazda Mazda6

 

 

 

 

 

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 11
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Pozdravljen,

 

jaz prodajam svojo Mazdo 6, ki izpoljuje vse napisane pogoje:

 

- motor 2,5l, 192KM, atmosferc, zelo zanesljiv motor, avtomatski menjalnik, več lahko prebereš na forumu

- poraba zadnjih 4 leta po računalniku 6,9l, to lahko preveriš na raznih straneh, kjer uporabniki beležijo porabo

- moči ima dovolj, potovanje s celotno družino in polnim prtljažnikom v Vrhniški klanec ni noben problem

- nočne luči so LED prilagodljive, to pomeni, da same preklapljajo kratke-dolge, vidljivost odlična

 

Vglavnem, da ne dolgovezim, avto je brezhiben, zelo lepo ohranjen i ima vso možno opremo, vključno s panoramo. Menjam ga samo zato, da si iz Nemčije pripeljem novo Mazdo 6, seveda bencinarko.

 

Link:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19143697&display=Mazda Mazda6

 

 

 

 

 

Tole ti je idealna prilika da probaš M6 če ti ugaja. Malo manjša je M3, isto bencinarke bp.

 

Če bi rad SUV-a, pa CX-30 ali pa CX-5 od Mazde.

Napisano

Predlagam ogled in testno vožnjo. Če bi jaz kupoval po teh kriterijih, bi bila tale absolutno glavna kandidatka.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Avto je hud se strinjam, imam podobnega. Samo 6.9 na "Večinoma vozim mestne relacije krajše.." pa ne bo videl, tolko moramo biti realni.

Napisano
pred 14 minutami je SeekK napisal:

Avto je hud se strinjam, imam podobnega. Samo 6.9 na "Večinoma vozim mestne relacije krajše.." pa ne bo videl, tolko moramo biti realni.

Tvoj ima pa 8,nič hudega za tak avto.... :nevem:

Napisano
pred 8 minutami je SeekK napisal:

Avto je hud se strinjam, imam podobnega. Samo 6.9 na "Večinoma vozim mestne relacije krajše.." pa ne bo videl, tolko moramo biti realni.

- jaz z ogroomno AC vožnje do 160kmh in relacije - 8.1 povprečje v zadnjih 15kkm prevoženih

- na relaciji do 100kmh z občutkom pridem tudi na 6 litrov

- če dam babi avto in se striktno vozi po omejitvah na AC ima med 6.5-7.5

 

Tako da jaz verjamem da realno je, sam takrat avto nikol ne vidi več k 2,5k obratov :D Tudi na AC ni zares problem koliko tiščiš, ampak za vsakih 10kmh ko se vozš bo pač žrl več

 

 

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

- jaz z ogroomno AC vožnje do 160kmh in relacije - 8.1 povprečje v zadnjih 15kkm prevoženih

- na relaciji do 100kmh z občutkom pridem tudi na 6 litrov

- če dam babi avto in se striktno vozi po omejitvah na AC ima med 6.5-7.5

 

Tako da jaz verjamem da realno je, sam takrat avto nikol ne vidi več k 2,5k obratov :D Tudi na AC ni zares problem koliko tiščiš, ampak za vsakih 10kmh ko se vozš bo pač žrl več

 

 

Točno tako je kot praviš, le kratke relacije do 5km so problem, ko se motor šele ogreva, to je le velik motor ne ne nek mlinček 1.0.👍😉

Napisano

Ja sam nič kar si ti naštel niso krajše mestne relacije. Hočem povedat da za porabo pri tem avtu krajšne mestne niso idealne. Sej za nobenega niso konec koncev, sam pač je to večji avto z mašino, ki ima večjo prostornino. Se osebno s porabo ne obremenjujem preveč, vem kaj sem kupil in zakaj. 

 

heh me je Bini ravno prehitel.

  • Všeč 3
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.