Skoči na vsebino

Nakup Mazde CX-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem nov na forumu in se na vas obra?am, ker sva se z ?eno odlo?ila, da zamenjava avto zaradi kratkih relacij in se nama zdi ?koda dizla. ?e nekaj ?asa nama je obema v?e? mazda CX-7 2.3 bencin. Zanima me, ?e mi lahko kdo pove kak?ni so kaj stro?ki vzdr?evanja pri takem avtomobilu? Na kaj je treba biti pozoren pri nakupu in ?e ima kak?ne hibe? Poraba vem, da ni nizka, vendar se z njo ne obremenjujem preve?, ker imava 2 avtomobila in z vsakim letno narediva po cca 5000km. Se pa oba rada dobro peljeva, zato tudi gledava doti?ni avto.

Sem si pa ogledoval tole:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12845936

?e ima kdo kakr?nekoli informacije o tem avtu so dobrodo?le.

Napisano

Sorry 5000km letno pa dva avta? Nekaj si narobe napisal tukaj.....moja priletna star?a naredita ve?, pa imata samo eno pando, ti pa gleda? turbo avto vi?je klase in spra?uje? po stro?kih vzdr?evanja...ne ?tekam. Samo zavarovanje tega avta te pride ve? kot taxi na 5000km....kaj ?ele gume, nakup itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sorry 5000km letno pa dva avta? Nekaj si narobe napisal tukaj.....moja priletna star?a naredita ve?, pa imata samo eno pando, ti pa gleda? turbo avto vi?je klase in spra?uje? po stro?kih vzdr?evanja...ne ?tekam. Samo zavarovanje tega avta te pride ve? kot taxi na 5000km....kaj ?ele gume, nakup itd

Ne, prav sem napisal, mogo?e malo ve? ampak najve? 7000 km letno. ?al sta 2 avta potrebna zaradi slu?be,vrtca itd. Nikakor ne gre samo z enim avtom. Se pa zavedam, da gledam avto vi?je klase. Imava ford fiesto ST, za drugega pa ?eliva nekaj ve?jega, trenutno je pri hi?i alfa 156 karavan ampak jo bova prodala, ker imava za dizla prekratke relacije. Glede stro?kov pa me zanima, ker na ?alost mi ne di?i za kak?ne serijske napake od?tevati po 2000?+. Se zavedam, da so ?e nasplo?no vi?ji stro?ki s takim avtomobilom ampak mene predvsem zanima, ?eima kak?ne hibe, na katere je potrebno biti pozoren.

Napisano

Jaz sem ga imel, brez posebnosti razen cvetk kot so kolesni lezaj, itd. je pa potem naslednji uporabnik moral menjati kosaro sklopke. Zakaj mu niso znali povedati. A po tem spet trpezen do 200.000

 

Ce ga isces za druzino, nima ne vem kako velik prtljaznik (v primerjavi z mazdo6 karavan na primer) pa da je sistem za stresni prtljaznik nocna mora ter visina za nakladanje previsoka za kolesa. Jaz sem dal kljuko ni slo drugace

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, prav sem napisal, mogo?e malo ve? ampak najve? 7000 km letno. ?al sta 2 avta potrebna zaradi slu?be,vrtca itd. Nikakor ne gre samo z enim avtom. Se pa zavedam, da gledam avto vi?je klase. Imava ford fiesto ST, za drugega pa ?eliva nekaj ve?jega, trenutno je pri hi?i alfa 156 karavan ampak jo bova prodala, ker imava za dizla prekratke relacije. Glede stro?kov pa me zanima, ker na ?alost mi ne di?i za kak?ne serijske napake od?tevati po 2000?+. Se zavedam, da so ?e nasplo?no vi?ji stro?ki s takim avtomobilom ampak mene predvsem zanima, ?eima kak?ne hibe, na katere je potrebno biti pozoren.

Sam si enako vozilo lastim malo ve? kot 3 leta,pri malo ve? kot 30 000 prevo?enih km je crknil zadnji le?aj,zrihtal Pelko se mi zdi za 160? in neka malenkost na motorju-zrihtali v BTC za 120?. To je vse kar se nepredvidenih stro?kov ti?e. Olje in filtre naro?am pri motorna olja pika com,kar znese cca. 90?, servis pri Pelku pa 30?. pri nakupu bodi pozoren na zvoke pri zagonu motorja,da se slu?ajno ne sli?i kak?en kovinski zvok (udarjanje verige) prcej jih je bilo tudi predelanih na plin-tako kot moja-do zdaj 110 000 km na plinu-brez te?av. Tako da se spla?a tudi v to smer razmisliti. Ceno zavarovanja in cestnine si lahko izra?una? sam.Ni pa ravno nekaj,kar bi te ravno ubilo. Sprednje roke menjavajo v okviru vpoklica brezpla?no,prav tako posledi?no optiko. Toliko od mene,?e pa te ?e kaj zanima pa kar vpra?aj.

Napisano

Po mojem bi lahko pogledal tudi ti dve... sicer nobene ne poznam...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13000048

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12998610

 

Druga?e je pa super avto, mogo?e bi ti edino svetoval malo kraj?e servisne intervale na 10.000 oz. 12.000, pa redno preverjati koli?ino olja. Glede na tvoje ?tevilo prevo?enih km na leto, bi jaz raje gledal samo bencinsko in ne predelano na LPG. Druga?e pa, kot je ?e bilo omenjeno, ko gre? gledat avto, poslu?aj hladen v?ig motorja, zaradi napenjalca verige, pa da je bila redno servisirana.

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme, bom kar to uporabil.

Kljub temu, da mi je mehanik odsvetoval nakup, ne morem nehat sledit avtoneta in bencinskih CX-7.

Vozim se 1,2km v službo in ene 3km iz službe, torej večinoma bi bile skrajno kratke razdalje.

Kakšen vpliv imajo takšne kratke razdalje na turbino in pritikline?

Kolikšen strošek je zamenjava ketne s pripadajočim materialom?

Kolikšni so lahko večji izredni stroški če kaj "večjega" crkne?

 

 

Napisano

Dokler se ne segreje ga moraš nežno voziti, kot vse avte. Za ketno bodo povedali drugi a mislim da do 500 €

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je Chelemico napisal:

Da ne odpiram nove teme, bom kar to uporabil.

Kljub temu, da mi je mehanik odsvetoval nakup, ne morem nehat sledit avtoneta in bencinskih CX-7.

Vozim se 1,2km v službo in ene 3km iz službe, torej večinoma bi bile skrajno kratke razdalje.

Kakšen vpliv imajo takšne kratke razdalje na turbino in pritikline?

Kolikšen strošek je zamenjava ketne s pripadajočim materialom?

Kolikšni so lahko večji izredni stroški če kaj "večjega" crkne?

 

 

Zakaj pa ti je odsvetoval nakup? Ker ni Nemec? 😒

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Menda je mel eno, ki je zaribala pri 150kkm, pa o nekih problemih z oljnimi pumpami mi je govoril. Kolikor pa berem po forumih, pa ni neke krize z motorji.

Napisano
pred 51 minutami je Chelemico napisal:

Menda je mel eno, ki je zaribala pri 150kkm, pa o nekih problemih z oljnimi pumpami mi je govoril. Kolikor pa berem po forumih, pa ni neke krize z motorji.

na podlagi 1 primera delati take zaključke je smešno :), potem je bolje da hodiš peš ali se voziš s kolesom:)....

Napisano

iz čistega "firbca" sem pogledal na avto net....recimo tak primerek je res lepo ohranjen, če je res vse tako servisirano kot opisano in da zadevo lahko preveriš ne moreš kaj veliko zgrešiti, če so tudi km realni, ima zelo malo kilomterov....(v tem konkretnem primeru mene moti samo predelava na plin, ker nisem pristaš tega, ampak to je moje subjektivno mnenje)....

1044305.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-7 2.3i Turbo Revolution, letnik:2008,6200 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Večina je predelanih na plin, ker 2.3 turbo motor na bencin in težak AWD gnan SUV ima porabo okoli 12 litrov. Ne nisem se zatipkal.

 

Smo naredili z bivšim članom Juresom 1x poraba stava iz LJ do MS po omejitvah. Stava je bila, da pridem pod 12 litrov na 100km. Sicer mi je uspelo z 10,7 ampak je bila zelo idealna vožnja,zgolj AC in nekaj lokalnih, ter skoraj nič mestne.

 

V glavnem, ko lastniki teh avtov spoznajo kolk tole srka je pač edina rešitev plin al pa vzet takega z dizel mašino (obstajale le v FL različici).

33112_1.png

Napisano
pred 20 urami je Boss napisal:

Večina je predelanih na plin, ker 2.3 turbo motor na bencin in težak AWD gnan SUV ima porabo okoli 12 litrov. Ne nisem se zatipkal.

 

Smo naredili z bivšim članom Juresom 1x poraba stava iz LJ do MS po omejitvah. Stava je bila, da pridem pod 12 litrov na 100km. Sicer mi je uspelo z 10,7 ampak je bila zelo idealna vožnja,zgolj AC in nekaj lokalnih, ter skoraj nič mestne.

 

V glavnem, ko lastniki teh avtov spoznajo kolk tole srka je pač edina rešitev plin al pa vzet takega z dizel mašino (obstajale le v FL različici).

Moja trenutna korejska makina mi pije 11,5l, pa nikamor ne gre. Zato se malo nagibam, če bi menjal, ker če že toliko srka, kot praviš, pol se naj vsaj premakne.

 

Kaj pa pogon bi me moral kaj srbeti (AWD pa to)?

 

 

Napisano

No ja.. to pa to 260 turbo konjev da kar dovolj od sebe tako, da se da dinamično peljat navkljub temu, da je krava velika. AWD ni bil nikoli problem pri Mazdah.

33112_1.png

Napisano

Zakaj vas skrbi plin? Če je motor primeren za predelavo in če je vgradnjo opravil dober monter ni to noben bav-bav. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Ena redkih, da ni predelana na plin. A se pa samo meni zdi, da je vsaka druga predelana na plin, te CX-7 ke.

 

 

Napisano
pred 15 minutami je MazdaBoy napisal:

Ena redkih, da ni predelana na plin. A se pa samo meni zdi, da je vsaka druga predelana na plin, te CX-7 ke.

Kot zanimivost, ta motor, kljub delovanju na LPG, obenem še vedno popije kakšna 2 litra bencina, ker vsak 4. ali 5. takt vbrizgne potem še bencin noter. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Jest je spremenil naslov v Nakup Mazde CX-7

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.