Skoči na vsebino

Podplati na čevljih ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.

Napisano
pred 2 urama je samSimon napisal:

A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.
 

 

Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali.

Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole.

WWW.FACEBOOK.COM

Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole

Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.

Ha, ha, sem se res zatipkal

La Sportiva so. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Kaj pa priporočate nekomu ki ni v hribih, ampak je vseeno na nogah 10 ur in prehodi 20-25 km? Nekaj bolj športnega za vsak dan...

Švicarsko znamko On

Napisano
pred 3 urami je Jaka32 napisal:

Kaj pa priporočate nekomu ki ni v hribih, ampak je vseeno na nogah 10 ur in prehodi 20-25 km? Nekaj bolj športnega za vsak dan...

Odvisno kaj ti je vizualno všeč in kolk mora dihat, da ti noge ne zgnijejo po 10urah, ampak sigurno bi s kakimi tekaškimi prišel dobro skozi. Verjetno bi bil čist zadovoljen s kakim od teh modelov:
-Hoka Clifton 9
-Nike Air Pegasus 39 (maš tut 40, ampak 39 bolj diha)

-Asics GT 1000

Napisano
pred 4 urami je samSimon napisal:

Odvisno kaj ti je vizualno všeč in kolk mora dihat, da ti noge ne zgnijejo po 10urah, ampak sigurno bi s kakimi tekaškimi prišel dobro skozi. Verjetno bi bil čist zadovoljen s kakim od teh modelov:
-Hoka Clifton 9
-Nike Air Pegasus 39 (maš tut 40, ampak 39 bolj diha)

-Asics GT 1000

 

Hvala za odgovor, bom torej gledal nekaj v tej smeri in šel probat zadevo.

Mi pa ti novejši modeli čevljev takoooo niso všeč, ampak kaj, ko skoraj drugega ne moreš dobiti. Vsi imajo te ogromne podplate, visoke pete, da te sili v držo na prste naprej. Meni to nikakor ni všeč, pa tudi na nogi mi ne ugaja. Sem tudi pred kratkim gledal oddajo na to temo (mislim da je bil 24ur inšpektor), pa vsi strokovnjaki nekako govorijo v en glas, da so takšni čevlji samo potuha za naše noge, držo, hrbtenico, vrat. Že res, da so udobni, prijetni za hoditi, ampak naj ne bi bili ravno najboljša izbira za naše telo. 

 

pred 6 urami je ignacij napisal:

Švicarsko znamko On

Za te čevlje sem pa že od velikih slišal, da so udobni. Meni žal ne potegnejo vizualno s tem podplatom.

Napisano

Tekaške Mizuno pogledaj.

 

Jaz na vsek dopustih hodim v njih, ker so ogledi in so super za 17-25k korakov na dan.

Napisano

Med košnjo trave so se mi po 15-ih letih razpadle Alpinke, a brez Vibrana :)

IMG_20240420_143040.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po 15 letih nimate kaj jamrati. Zdaj je obutev podobna akumulatorjem v vozilih, vse kar je nad garancijo (2, 3, 4 leta), je podarjeno.

 

Meni se vsi podplati prej obrabijo kot pa razpadejo.

Napisano
pred 23 minutami je Z M A J napisal:

Med košnjo trave so se mi po 15-ih letih razpadle Alpinke, a brez Vibrana :)

IMG_20240420_143040.jpg

 

A si stal na napačni strani kosilnice?

  • Haha 3
  • Začuden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

A si stal na napačni strani kosilnice?

Ne, kose, tiste stare kmečke. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.