Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

11 let star avto z 260.000 prevoženih za 9.000 €?

 

Verjetno realni km, avto ni nov (2/3 je odslužen), verjetnost, da kaj na motorju crkne se povečuje s prevoženimi km. Je pa to menda eden najbolj zanesljivih, neproblematičnih motorjev. 

 

 

 

 

 

Napisano

Vsi avti na netu imajo več km, ta ima pa realne... 

Kupi, tankaj in vozi. 

Jaz imam enako in 215 000...vse BP. 

Napisano
Pred eno uro je seyo napisal:

Pozdravljeni 

 

Gledam mal oglase sem najdel ta lepo zgleda samo mal več prevozenih ali je to velik za ta avto? Kaj lahko pričekujem kaj bi moglo bit zamenjano ali v prihodnosti zamenjano lp

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19636713&display=Mazda Mazda6

Načeloma neproblematičen avto-motor... 😊 Mogoče za to maso premalo konjev je pa dovolj za normalno, umirjeno vožnjo😊 Je pa tudi nekaj dodatkov na avtu, ki tudi naredino avto bolj atraktiven,jaz bi ga vzel.... :bravo:

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Načeloma neproblematičen avto-motor... 😊 Mogoče za to maso premalo konjev je pa dovolj za normalno, umirjeno vožnjo😊 Je pa tudi nekaj dodatkov na avtu, ki tudi naredino avto bolj atraktiven,jaz bi ga vzel.... :bravo:

Bolj za  penzionistično vožnjo.😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Alex napisal:

Bolj za  penzionistično vožnjo.😉

A nimaš ti šestke s samo 150 konji

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

A nimaš ti šestke s samo 150 konji

150 dizelskih konjičev se ne more primerjati s tem atmosferskim, podhranjenim motorjem. 😉

  • Všeč 3
  • Haha 4

 

 

Napisano

S tem "podhranjenim" motorjem se lahko pripeljes kamorkoli... kamor se lahko tudi s 150 konjskim dizlom ... in tudi nic zaostajal nebi... Tako, da vcasih je treba take izjave vzeti z rezervo... ker nimajo zveze z realnostjo... :P ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

za tak letnik je to povsem normalna kilometrina, to je nekaj čez 23k na leto, kar ni nič....pri teh še klasičnih atmosfercih mislim da začne vse ostalo preje šepati kot pa sam motor (pleh, izraba materiala, itd....)

Napisano

Fantje, dejstvo je, da pri 10+ let starem avtu je itak da bistveno bolj varen nakup bencinar....ne glede na to kako dober je dizel v navoru, pospeških, občutku napram nepremičnini z atmosferskih motorjem.....heh, ampak s takim se še danes lahko odpelješ brez problema 1000km v eno smer brez da bi imel kake pomisleke, edino pač na bencinski postaji boste porabili 50€ več :)....heh....

Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

Fantje, dejstvo je, da pri 10+ let starem avtu je itak da bistveno bolj varen nakup bencinar....ne glede na to kako dober je dizel v navoru, pospeških, občutku napram nepremičnini z atmosferskih motorjem.....heh, ampak s takim se še danes lahko odpelješ brez problema 1000km v eno smer brez da bi imel kake pomisleke, edino pač na bencinski postaji boste porabili 50€ več :)....heh....

Tudi jaz se lahko odpeljem tudi 2000 km z dizelco in to brez skrbi. 

Na tem forumu so nekateri, ki dizla niso v življenju vozila kaj šele, da bi ga imeli razširili nek mit, da so mazdini dizli slabi.

Ravno pred par dnevi je bil pri nas v firmi  en monter iz Celja, ki je nekaj delal pri nas. Njegova 6-ka ima, ne boste verjeli,prevoženih  450000 kilometrov. In pravi, da ima še original dpf filter gor in nikoli da ni imel resnih popravil. 

Tako, da če se redno vzdržuje nima kaj bit. 

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 2

 

 

Napisano

Tako kot eni drugi, ki niso nikoli vozili 2.5 bencinske mazde pametujejo, da je to dinozaver… Ampak taki itak vse vedo, kdo je kdaj kaj vozil in seveda so vsi drugi bedaki, ki samo pametujejo… 😇

  • Všeč 4
  • Haha 4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 16 urami je Jest napisal:

Tako kot eni drugi, ki niso nikoli vozili 2.5 bencinske mazde pametujejo, da je to dinozaver… Ampak taki itak vse vedo, kdo je kdaj kaj vozil in seveda so vsi drugi bedaki, ki samo pametujejo… 😇

Če to leti name in verjamem da, ker sem ti trn v peti, verjemi, da sem imel na preizkusu za cel vikend tega dinozavra. 

In nato dizelco. Za katerega sem se odločil z lahkoto se ve. Poraba pri dinozavri je bila porazna. 😉

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Če to leti name in verjamem da, ker sem ti trn v peti, verjemi, da sem imel na preizkusu za cel vikend tega dinozavra. 

In nato dizelco. Za katerega sem se odločil z lahkoto se ve. Poraba pri dinozavri je bila porazna. 😉

Zakaj nisi kupil CX-30 z dizelskim motorjem, če je tako vrhunski

Napisano

Jaz sem pa prej vozil dizelsko sestico D175 cca. 5 let in potem CX-5 G194 tudi ene pet let… in je moje popolnoma drugacno…  Nikoli mi nimbilo zal, da sem presaltal na bencinski motor… Poraba pa pri podobenm rezimu voznje ni bila porazna, tako kot pri ti pravis… Samo dober liter je bila visja pri bencinskem motorju v petletnem obdobju… Pripeljal sem pa povsod… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Če to leti name in verjamem da, ker sem ti trn v peti, verjemi, da sem imel na preizkusu za cel vikend tega dinozavra. 

In nato dizelco. Za katerega sem se odločil z lahkoto se ve. Poraba pri dinozavri je bila porazna. 😉

Treba se znat peljat. 

Po tvojih izjavah sodeč je avto samo šestica diesel 150 konjev in CX-30 bencinar 18x konjev. Ostalo ni omembe vredno. Vsi ostali imamo zanič avte. 

Strokovnjak, ni kaj. 

Napisano (urejeno)

 

pred 7 urami je Alex napisal:

Poraba pri dinozavri je bila porazna.

Še en k mu dizelca pije 2l.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 16 urami je NevLado napisal:

Zakaj nisi kupil CX-30 z dizelskim motorjem, če je tako vrhunski

A jo tvoja firma izdeluje mogoče? 

Potem ja. Takoj. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.