Skoči na vsebino

Anketa  

11 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Katera od platišč se najbolj podajo k avtu? (možno je izbrati več odgovorov)

    • Platišča A
      0
    • Platišča B
      1
    • Platišča C
      0
    • Platišča Č
      3
    • Platišča D
      7
    • Platišča E
      0
    • Platišča F
      0
    • Platišča G
      4


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rad bi si nabavil dodaten komplet 17-colskih platišč z zimskimi gumami za svojo mazdo cx-30. Naredil sem ožji izbor pa me zanima vaše mnenje, katera se k avtu najbolj podajo. Prosim, glasujte v anketi 😉

 

Hvala @Jest za delitev spletnega mesta iz Nemčije, na katerem lahko nabaviš feltne in si jih predogledaš na avtu.

 

Tole je moja mazda cx-30 v izvedbi homura s črnimi pokrovi stranskih ogledal in črnimi 18-colskimi platišči z letnimi gumami:

mazda-cx-30-3.jpg

 

V ožji izbor sem dodal naslednjih 8 platišč (v konfiguratorju na spletnem mestu ni enake barve avte, kot je moja, izbral sem najboljši približek).

 

Platišča A 👇

a-platisca.png

 

Platišča B 👇

b-platisca.png

 

Platišča C 👇

c-platisca.png

 

Platišča Č 👇

č-platišča.png

 

Platišča D 👇

d-platišča.png

 

Platišča E 👇

e-platišča.png

 

Platišča F 👇

f-platišča.png

 

Platišča G 👇

g-platišča.png

1568864.png

Napisano

Lepo si se potrudil.

Glasoval sem za B, Č, D...ne vem pa kako pridejo temna lakirana platišča pozimi, tko da bo verjetno D najboljša izbira 🙂

 

 

Napisano

Jaz bi vzel kot prvo 18", ker 17tke bodo slapše videt na CX-30, na 3ki bi še nekako bile! 

Kar se barve in modela tiče so mi zadnje Gnajbolj Mazdine po izgledu, drugače pa D, ker so svetle in zato večje zgledajo in še sol se manj vidi na njih. 😉

Napisano

Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.

 

Glede na to, da osnovne modele cx-30 prodajajo s 16-colskimi gumami, se mi 17-colske ne zdijo preveč majhne ... 🤷‍♂️

 

 

1568864.png

Napisano
pred 4 minutami je Justus napisal:

Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.

 

Glede na to, da osnovne modele cx-30 prodajajo s 16-colskimi gumami, se mi 17-colske ne zdijo preveč majhne ... 🤷‍♂️

 

 

Po homologaciji grejo gor? 

Pri lider pnevmatic dobiš marsikaj od 18 za tak denar.😉

Napisano

Jaz ne bi vzel nič od tega, ker so preveč odprte, in se bo lepo v vsakem kotku te felgice zabetoniral košček peska :) Potem pa sabo voziš 2 kili na vsaki.

 

Meni tega ni do sedaj povedal nihče, dokler nisem pogruntal sam, tako da bodo od sedaj naprej moje felge za pozimi striktno z zaobljenimi linijami. Je pa res, da je odvisno koliko km narediš brez da pereš avto, če delaš malo km te lahko za to glatko briga :D 

Napisano

100 ljudi 100čudi meni niso všečna nobena 😕

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 58 minutami je Bini napisal:

Po homologaciji grejo gor? 

Pri lider pnevmatic dobiš marsikaj od 18 za tak denar.😉

17-colske lahko daš gor, ampak jih je treba homologirati, sem se že pozanimal. Na homologacijskem kartončku imam vpisane samo 18-colske z dimenzijami 215/55 R18 95H. Sem pri nakupu avta vprašal, zakaj so na kartončku samo 18-colske, če pa kot dodatno opremo prodajajo tudi 17-colske, pa mi je uvoznik pojasnil, da Mazda zaradi izpustov CO2 in nižjih stroškov (višji kot so izmerjeni izpusti, več mora proizvajalec plačati nekih okoljskih dajatev) pač tovarniško homologira le 18-colska platišča in gume na tem modelu.

 

Sem še malo pobrskal za gumami na LiderPnevmatik in našel nekaj primernih (večina je 99V, nekaj je 95H), tako da bi se morda res lahko odločil kar za 18-colska platišča, kot praviš, pa še homologirati mi jih ni treba 😁

1568864.png

Napisano
pred 42 minutami je NevLado napisal:

Jaz ne bi vzel nič od tega, ker so preveč odprte, in se bo lepo v vsakem kotku te felgice zabetoniral košček peska :) Potem pa sabo voziš 2 kili na vsaki.

 

Meni tega ni do sedaj povedal nihče, dokler nisem pogruntal sam, tako da bodo od sedaj naprej moje felge za pozimi striktno z zaobljenimi linijami. Je pa res, da je odvisno koliko km narediš brez da pereš avto, če delaš malo km te lahko za to glatko briga :D 

Se ne vozim toliko pa gozdnih cestah, zime so bolj mile zadnja leta, avto pa tudi kar redno perem, tako da me to ne moti toliko ... 😊

1568864.png

Napisano
pred 8 minutami je Justus napisal:

17-colske lahko daš gor, ampak jih je treba homologirati, sem se že pozanimal. Na homologacijskem kartončku imam vpisane samo 18-colske z dimenzijami 215/55 R18 95H. Sem pri nakupu avta vprašal, zakaj so na kartončku samo 18-colske, če pa kot dodatno opremo prodajajo tudi 17-colske, pa mi je uvoznik pojasnil, da Mazda zaradi izpustov CO2 in nižjih stroškov (višji kot so izmerjeni izpusti, več mora proizvajalec plačati nekih okoljskih dajatev) pač tovarniško homologira le 18-colska platišča in gume na tem modelu.

 

Sem še malo pobrskal za gumami na LiderPnevmatik in našel nekaj primernih (večina je 99V, nekaj je 95H), tako da bi se morda res lahko odločil kar za 18-colska platišča, kot praviš, pa še homologirati mi jih ni treba 😁

No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč

Napisano

D sem izbral, čeprav mi niti ta niso nek estetski presežek, no stvar okusa :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 37 minutami je NevLado napisal:

No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč

 

Torej, po tvojem, je homologirana dimenzija + design?

Napisano
pred 33 minutami je etcho napisal:

Če vzameš moje, bodo najbolj pasale gor. 😂

Ja, ampak v mojem homologacijskem kartončku je ET 45, na tvojih je pa 50, če prav vidim. A to ustreza? Bi pa gotovo moral iti te vpisati na kartonček in imeti vse papirje za to, če bi ustrezale ...

 

pnevmatike.png

 

1568864.png

Napisano (urejeno)

Ne ustreza.

Zato jih prodajam, sicer bi jih imel za zimske tudi jaz.

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 43 minutami je NevLado napisal:

No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč

To pa prvič slišim 😶 Jaz razumem, da če imaš v kartončku vpisane določene mere, lahko nabaviš katera koli platišča in gume, ki ustrezajo tem meram, pa zato ni treba iti na homologacijo ...

1568864.png

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je etcho napisal:

 

Torej, po tvojem, je homologirana dimenzija + design?

HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE

 

Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano

 

Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije

 

Ko boš imel totalko in boš dal zahtevek za povračilo 20 tisoč eur, se bo zavarovalnica vpičla v to in rekla "nope, ne dobiš niti centa" :)

 

A se splača reskirat, za 35 eur?

 

pred 10 minutami je Justus napisal:

To pa prvič slišim 😶 Jaz razumem, da če imaš v kartončku vpisane določene mere, lahko nabaviš katera koli platišča in gume, ki ustrezajo tem meram, pa zato ni treba iti na homologacijo ...

 

Seveda da prvič slišiš, ker živiš v Sloveniji, kjer ljudje pametujejo brez razloga po internetu, brez da bi kadarkoli šli čez ta postopek ali pa urejali te zadeve. Ko pa boš v roke prijel telefon in poklical na ustanovo, ki se ukvarja s homologacijo, boš pa dobil prave informacije (ČE MENI NE VERJAMEŠ).

 

Edit: lahko mi še poveš iz kje to tvoje razumevanje, kje si to prebral

Popravljeno od NevLado
Napisano

Nisem hotel pametovati, le sklepal sem, da če je dimenzija vpisana, je tako v redu. Nikjer v kartončku namreč ni zapisano, da to velja le za platišča od proizvajalca avtomobila ...

 

In kaj ti potem vpišejo v kartonček, če daš na avto platišča povsem enakih mer, a od drugega proizvajalca?

1568864.png

Napisano
pred 10 minutami je Justus napisal:

Nisem hotel pametovati, le sklepal sem, da če je dimenzija vpisana, je tako v redu. Nikjer v kartončku namreč ni zapisano, da to velja le za platišča od proizvajalca avtomobila ...

 

In kaj ti potem vpišejo v kartonček, če daš na avto platišča povsem enakih mer, a od drugega proizvajalca?

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

image.png

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 2
Napisano

Sem pristaš originalnih platišč. Sploh pa na takem modernem in novem avtu. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

image.png

Hvala, tega nisem vedel ... Potem bom pa verjetno kakšne rabljene mazdine nabavil ...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

1568864.png

Napisano
Pravkar je Justus napisal:

Hvala, tega nisem vedel ... Potem bom pa verjetno kakšne rabljene mazdine nabavil ...

Jaz imam podobne.... 

Napisano
pred 10 minutami je NevLado napisal:

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

 

Zaj bi blo pa fajn, če najdemo še koga, ki tega ni vpisoval, je imeš škodni primer in kaj se je zgodilo. Ker potemtakem, bi moral v kartonček vpisat tut menjavo gume za neoriginalno (torej vse ostale s katero avto ni bil prodan).

Napisano
pred 41 minutami je NevLado napisal:

HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE

 

Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano

 

Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije

Resno?

 

Potem homologiraš tudi Mann klima filter in drugo olje, če ga daš noter?

 

V homologaciji so specifikacije.

Ni mi jasno zakaj bi homologiral isti ET, J, CB, ".

A niso takšne felne originalnim delom enakovredni del?

Če ima minimalno odstopanje potem ja.

 

Kupil sem za i20n felne z gumami v Nemčiji. Na uradnem servisi. Ker je tudi ET tovarniški, ki ga drugače ni za dobit. Sem dobil komplet gum z računom. Ni bilo TUV certifikata.

 

Take zgodbice mi je že tudi uradni serviser v Slovenski Bistrici prodajal.

pred 3 urami je Justus napisal:

Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.

Letos pridejo nov model ven.

 

Tega sem kar zdelal. Sem to zimo kose lamel pustil na cesti. Pri 5-5.5mm profila.

20240307_145840.jpg

20240307_145857.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pride kmet v spalnico z ovco pod roko in reče: - "To je ta svinja, s katero spim, ko tebe boli glava!" Pa ga žena, ki leži v postelji, nadere: - "Prokleti butl, to ni svinja ampak ovca...." Pa mož odgovori: - "Kaj se pa ti oglašaš, saj ne govorim tebi..."
    • Če motor ne deluje, pol tudi gretje šipe ni glih zadeva na katero bi se zanesel, da takrat deluje. 
    • zakaj sprazneš bencin iz rezervoarja, če ga pa imaš v garaži
    • Sej pomoje gretje zadnje šipe mu pa ja dela 
    • Narobe razumeš... ne gre za ukinitev alkotestov. Gre samo zato, da alkotest ne more biti podlaga za izrek kazni, ker je premalo natančen. Še vedno policija lahko odpelje na preizkus z etilometrom, kjer pa ni več miškulancij in tisto kar pokaže dejansko drži.    Policijska država je takrat, ko se policija postavlja nad zakone in jih sama krši, ker si je vzela to kot pravico. Če zakon nečesa ne dovoljuje ali je dejanje celo kontra ustavi potem se je treba vprašat ali policija deluje v sklopu svojih pooblastil.    Torej, da bo bolj enostavno napisano: Če policija strogo spoštuje zakonodajo in jo sama ne krši ter je podrejena civilni družbi ne govorimo o policijski državi. V kolikor pa za svoje delovanje in ukrepanje uporablja "kreativne" metode mimo zakonodaje pa se lahko reče, da gre za policijsko državo.      A zakaj me to skrbi... hmmm to bi moralo skrbeti vse vključno s tabo. Sem napisal en tak primer z zvokom gum, pa očitno nisi najbolje razumel poante. Zato ti ponujam drugega malo vezanega na trenutno problematiko z romi. Policija za izvedbo racije oziroma hišne preiskave mora točno navesti zakaj bo to naredila in predvsem pri komu.   Zakaj je to pomembno, pa dejmo se prestavit v tvoje naselje ali pa moje. Recimo, da se tvoj sosed ukvarja z preprodajo orožja in droge. Policija dobi namig, da se v naselju nekdo ukvarja s temi kriminalnimi dejanji. V primeru policijske države priletijo v naselje in dobesedno izvedejo racijo in hišne preiskave pri vseh prebivalcih naselja. Da tudi ti ali pa jaz lahko stojiva z lisicami in v gatah na dvorišču, ko nama premetavajo hišo od zgoraj do tal. Pa čeprav nisva nič kriva in nimava nobenih nečednih poslov sva obravnavana kot kriminalca, ki si morava nedolžnost šele dokazat.   V pravni nepolicijski državi, hišno preiskavo odobri preiskovalni sodnik, ki dovoli preiskavo le in samo hiše, kjer dejansko obstaja utemeljen sum in je tudi dovolj tehtno podkreplejn z neposrednimi ali posrednimi dokazi.    Vem, da ti je to zdaj tuje, kar razlagam, ampak če trezno nečustveno dobro premisliš boš ugotovil, da je to edini pravi način in da kolektivne kazni ne sme biti. Mora biti le kazen za tiste, ki zakonov ne spoštujejo. Ja vem, tud za cigane - za vse enako.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.