Skoči na vsebino

Katere so najpogostejše tegnobe Mazdinih dizelskih motorjev?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lih v soboto mi je kolega razlagal o njeni M6 dizl. do 300.000 km ni bilo problemov, potem pa vse po vrsti... Šobe, turbina,....

Prodal in kupil novo M3 benz in trenutno zelo zadovoljen. Pa dela 190 km na dan 😁

 

Napisano
2 hours ago, AmpeR said:

Lih v soboto mi je kolega razlagal o njeni M6 dizl. do 300.000 km ni bilo problemov, potem pa vse po vrsti... Šobe, turbina,....

Prodal in kupil novo M3 benz in trenutno zelo zadovoljen. Pa dela 190 km na dan 😁

 

Kateri letnik?

Napisano (urejeno)
On 8/26/2024 at 12:45 AM, Boss said:

 

Ja kje pa si to pobral? Nobene blokade ni. Moj dizel 150 je šel skoraj 220 po števcu, več mu je preprečila karavanska oblika in kurčeve sanke na strehi.

 

Sam res, prvič slišim :)

 

Nobene blokade ni, navor trga :)

 

Sicer pa itak da ima dizelski motor več potencialnih žarišč, ki se jih pa da lepo zaobiti z rednim vzdrževanjem. Rednim in doslednim. 

Lahko pa seveda kakšno stvar tudi preventivno urediš, da ne bo presenečenj.

 

Saj če bi mela mazda pri nas turbo bencinarje, tudi te motorje ne bi smel tiščat mrzlega..kot pravi nekdo zgoraj. No tudi atmosferskega motorja ni pametno tiščat mrzlega. Zdej, ne vem al je to zgolj dizelska težava, al pač neka zdrava pamet ,da se to ne počne z nobenim avtom. 

 

Kar se tiče pa teh saj, tle je pa res. Tukaj se je pa pred nakupom treba odločiti, al boš to pucal na nekje 60 tisoč km (odvisno od pogojev), ali pa narediš EGR Off in imaš potem s tem mir. Jaz sem se odločil za slednje. 

Menjava podložk na šobah se naredi enkrat na 100 tisoč in s tem si rešil več kot polovico težav, ki so pri slabo vzdrževanih avtih povzročale težave.

 

DPF sam po sebi ni težava. Zelo redko , večinoma je posledica drugih težav - v mislih imam saje, par vrstic višje sem to omenil.

 

Popravljeno od SpEkTr
Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

 

Sam res, prvič slišim :)

 

Nobene blokade ni, navor trga :)

 

Sicer pa itak da ima dizelski motor več potencialnih žarišč, ki se jih pa da lepo zaobiti z rednim vzdrževanjem. Rednim in doslednim. 

Lahko pa seveda kakšno stvar tudi preventivno urediš, da ne bo presenečenj.

 

Saj če bi mela mazda pri nas turbo bencinarje, tudi te motorje ne bi smel tiščat mrzlega..kot pravi nekdo zgoraj. No tudi atmosferskega motorja ni pametno tiščat mrzlega. Zdej, ne vem al je to zgolj dizelska težava, al pač neka zdrava pamet ,da se to ne počne z nobenim avtom. 

 

Kar se tiče pa teh saj, tle je pa res. Tukaj se je pa pred nakupom treba odločiti, al boš to pucal na nekje 60 tisoč km (odvisno od pogojev), ali pa narediš EGR Off in imaš potem s tem mir. Jaz sem se odločil za slednje. 

Menjava podložk na šobah se naredi enkrat na 100 tisoč in s tem si rešil več kot polovico težav, ki so pri slabo vzdrževanih avtih povzročale težave.

 

DPF sam po sebi ni težava. Zelo redko , večinoma je posledica drugih težav - v mislih imam saje, par vrstic višje sem to omenil.

 

1. Tukaj nas je par % entuziastov, pa par % še v celi slo... večina folka užge auto in ga od prve minute vozi isto, kokr potem še nadalje pol ure :D folk se ne sekira z ničemer, žal, zato so elektro avti dobri, ker so eni ljudje čist neumni

 

2. Glede tega EGR izklopa... a pa boš pomirjen, ko bodo tvoji otroci in vnuki imeli raka zaradi vseh izpustov, ki se oddajajo v luft, ti si pa k njim še dodatno prispeval?

Napisano

Nič bolj, nič manj. DPF je še vedno notri, raka zaradi saj ne boš dobil. Da bi pa zaradi tega ful bil neekološki pa dvomim. Ko je motor dobro segret je pomoje to to. Kot je  @Miha Strmec povedal se sicer eni plini malo zvišajo, se pa drugi znižajo posledično. Tako da je pomoje vse skupaj tam tam. Fabrška optimizacija mora pa pokrit cel spektr delovanja seveda...

 

Ti se rajši sekiraja zaradi ostalih osnaževalcev, če že gledaš na to. Ali pa kaj dajete / dajemo vase, bo bolj koristno in precej precej bolj pomembno. Tole ekologijo pa raje pustimo, ker vemo da je zgolj velik biznis še vse.

Napisano

Ups, mal mešaš. EGR je za NOx izpuste in z sajami nima povezave razen, da se nabirajo na sesalnem kolektorju, ker jih usmerjaš nazaj v cilindre.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
    • Meni je prav vseeno ,če dobim unih par deset evrov ali ne. 😉 Ni pa prav,da so se zapufali za božičnico za javni sektor .. Itak imajo večje plače in sedaj so se še tukaj ozenačili,tako,da ja bodo vsi silili v javno sektor in bo še več zaposlenih tam. In še večji minus v javni blagajni. Tej bonbončki stanejo. 😎 Podobno je  v trgovino z sladkarijami.. Če hočeš kupiti otroku bombone to stane.   
    • Kot sem že napisal en mesec nazaj, ti @tommzy sploh Mazde nimaš in nas samo malo za.....  Ker, da imaš vse to kar pišeš ni bilo možno niti na yugecu pred 50 leti.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.