jures Napisano 15. julij Avtor Prijavi Napisano 15. julij Pa smo spet nazaj. Komentar o novih bajkih. Novi GS1300 mali in adv so katastrofa s kvaliteto. Res groza. To je treba vsak drug dan šravfat da o novih plastičnih kufrih ne izgubljam besed ....BMW ogromen minus. Nova Multistrada V4....😍. Mislim da bo to moj naslednji bajk...izjemen motor. 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 17. julij Avtor Prijavi Napisano 17. julij Pisarna 2 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 17. julij Prijavi Napisano 17. julij pred 3 urami je jures napisal: Pisarna A tole na desni strani slike... je je skromno ampak je vsaj v naravi na svežem zraku. 2 Citiraj
jures Napisano 17. julij Avtor Prijavi Napisano 17. julij pred 1 uro je Boss napisal: A tole na desni strani slike... je je skromno ampak je vsaj v naravi na svežem zraku. Ja direktor ma ta velko, prodaja pa ta rdeco Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 2. september Avtor Prijavi Napisano 2. september Prodam GS1300. Kolicinski popust na zeleno barvo... 1 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slivka Napisano 3. september Prijavi Napisano 3. september Pri vsem zelenju sem so meni v oči padle gurtne... Sicer ne dvomim v tvoje izkušnje, vendar bi sam gurtne na zadnjem delu motorja ovil okoli palice nosilca kovčka. Če je gurtna položena čez, se spodaj motor lahko premakne (v bistvu težko, možno pa je). Če je gurtna zavita okoli, ne zdrsne in je fiksiran kot da je privarjen... Sem tudi jaz kdaj kakšen motor prevažal in sem vedno tako vezal. Pa tudi prijateljem sem vedno tako svetoval. In eden od prijateljev je dokazal, da je ta način vezave res fenomenalen: je tako zvezal dva motorja na keson Ducatija, prevrnil vse skupaj in ko so ga postavili nazaj na cesto in naložili na avtovleko, sta bila motorja še vedno postavljena tako, kot ju je postavil na svojem dvorišču. Sicer razbita, ampak zmaknila se pa nista... Ker, pri takem prevozu, je treba nekaj vedno računati: kolikšni bodo pospeški, odloča voznik, kako močno bo treba zavirat, odločajo pa drugi... Verjamem pa, da imaš izkušnje in da to niso prvi motorji, ki jih prevažaš... 3 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Bini Napisano 3. september Prijavi Napisano 3. september Bi rekel, da je kar mojster vezanja.... Citiraj
jures Napisano 4. september Avtor Prijavi Napisano 4. september (urejeno) dne 3. 9. 2025 ob 9:30 je Slivka napisal: Pri vsem zelenju sem so meni v oči padle gurtne... Sicer ne dvomim v tvoje izkušnje, vendar bi sam gurtne na zadnjem delu motorja ovil okoli palice nosilca kovčka. Če je gurtna položena čez, se spodaj motor lahko premakne (v bistvu težko, možno pa je). Če je gurtna zavita okoli, ne zdrsne in je fiksiran kot da je privarjen... Sem tudi jaz kdaj kakšen motor prevažal in sem vedno tako vezal. Pa tudi prijateljem sem vedno tako svetoval. In eden od prijateljev je dokazal, da je ta način vezave res fenomenalen: je tako zvezal dva motorja na keson Ducatija, prevrnil vse skupaj in ko so ga postavili nazaj na cesto in naložili na avtovleko, sta bila motorja še vedno postavljena tako, kot ju je postavil na svojem dvorišču. Sicer razbita, ampak zmaknila se pa nista... Ker, pri takem prevozu, je treba nekaj vedno računati: kolikšni bodo pospeški, odloča voznik, kako močno bo treba zavirat, odločajo pa drugi... Verjamem pa, da imaš izkušnje in da to niso prvi motorji, ki jih prevažaš... Narobe g Slivka. Nosilec stranskih kovckov ni del šasije. Je dodanta oprema in okvir oz nosilec je aluminijast. Te nosilci so pritrjeni z vijaki na motor in so rizičen del, sile so prevelike. Motorje se veže spredaj na krizu vilic in zadaj obvezno na del okvirja. Kje je odvisno od tega da ne stisnes kakega kabla, cevke in da je pot do pritrditve prosta. Vseh 12 motorjev (3je v kombiju) je prislo do Barcelone brez potrebe da se je kaka gurtna morala dodatno zategniti. Slika drugace se ni bila narejena na koncu. Na koncu se veze se stranske dodatno v tla, in potem motorje se med seboj horizontalno Zdaj pa na motogp in Pireneje Popravljeno 4. september od jures 2 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 4. september Avtor Prijavi Napisano 4. september Drugace pa vem kaj te moti, ta gurtna cez motor oz cez sedez ni gurtna ampak samo visek privezan da ne plapola Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 12. september Avtor Prijavi Napisano 12. september Samopovem, v Spaniji so na semaforjih uredili prostor, kjer se razvrstijo motoristi po tem ko prehitijo kolono pred rdecim semaforjem. S tem se sprosti promet...in vedno vec ljudi uporablja motor Trenutno je samo v centri Barcelone 100.000 brezplacnih parkirisc za motorje Aja pa čevapi. Lp s pirenejov 2 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 13. september Prijavi Napisano 13. september Sej ja... se že vidi, da gremo na mopedke, kot so včasih bili nerazviti. Uni se razvijajo mi pa nazaj na mopedke in kolesa... bravo EU. Citiraj
godlike Napisano 14. september Prijavi Napisano 14. september dne 12. 9. 2025 ob 23:20 je jures napisal: Samopovem, v Spaniji so na semaforjih uredili prostor, kjer se razvrstijo motoristi po tem ko prehitijo kolono pred rdecim semaforjem. S tem se sprosti promet...in vedno vec ljudi uporablja motor Trenutno je samo v centri Barcelone 100.000 brezplacnih parkirisc za motorje Če gre tu do črte motorist, sploh semaforja ne vidi, ker je 1m pred črto. 😆 Citiraj
jures Napisano 14. september Avtor Prijavi Napisano 14. september V spaniji so vedno semaforji tudi na drugi strani 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
godlike Napisano 14. september Prijavi Napisano 14. september Imaš prav. Sem pozabil. Cel čas razmišljam, če sem sploh kaki semafor videl na Menroki. Citiraj
Slivka Napisano 15. september Prijavi Napisano 15. september dne 13. 9. 2025 ob 10:36 je Boss napisal: Sej ja... se že vidi, da gremo na mopedke, kot so včasih bili nerazviti. Uni se razvijajo mi pa nazaj na mopedke in kolesa... bravo EU. Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'. Zakaj? Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km. Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet. Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ... En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila... 1 1 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Jest Napisano 15. september Prijavi Napisano 15. september Pozabil si na prostor v bolnisnicah ... Verjetno bi se s tem povecalo tudi stevilo prometnih nesrec, ker vsak ni glih za na moped ... pri katerem je veliko vec moznosti za padec, ker je samo na dveh kolesih ... 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Slivka Napisano 15. september Prijavi Napisano 15. september Naravna selekcija Vsak res ni za na moped, ma tudi za v avto ni vsak... Kakorkoli, če bi jih 1/5 prešla na mopede, se v bolnicah najbrž ne bi kaj dosti poznalo, na cestah bi pa zastoji postali krajši. Vsekakor ne mislim, da bi se na mopede spravljali tisti od 50 in več let, ma tisti od 30 naprej bi pa lahko... 1 1 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
jures Napisano pred 1 uro Avtor Prijavi Napisano pred 1 uro Evo moto trip in cevapi 1 2 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Alex Napisano pred 58 minutami Prijavi Napisano pred 58 minutami pred 17 minutami je jures napisal: Evo moto trip in cevapi Dolomiti? Citiraj
g.Wankel Napisano pred 50 minutami Prijavi Napisano pred 50 minutami Ceste mi bolj vlečejo na balkan/Črna gora? 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.