Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljena družba!

Na mazdi3 letnik 2017 cd150, prevoženih 220kkm se mi je v četrtek prižgala lučka za motor in 1x vmes ga je dalo tudi v safemode. V petek smo ga priklopili in je pokazalo neko napako na turbini. Lučka za motor se mi je danes spet prižgala in spet safemode. Avto ni šel nikamor. Ugasnem avto in potem gre 5-10 minut normalno. To nardim 2x in tretjič avto še kar v safemode in potem se mi še prižgejo lučke za DSC, SCBS in za tlak v pnevmatikah. Lučka za motor je že gorela prej. 

Je imel kdo podobno izkušnjo ali kdo ve kaj ga to matra?

Lep dan še naprej. Tilen

 

Napisano

Ko je meni to delalo so mi takrat na uradnem servisu mejali en senzor, cena takrat 130€ z delom

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je kukky napisal:

Pozdravljena družba!

Na mazdi3 letnik 2017 cd150, prevoženih 220kkm se mi je v četrtek prižgala lučka za motor in 1x vmes ga je dalo tudi v safemode. V petek smo ga priklopili in je pokazalo neko napako na turbini. Lučka za motor se mi je danes spet prižgala in spet safemode. Avto ni šel nikamor. Ugasnem avto in potem gre 5-10 minut normalno. To nardim 2x in tretjič avto še kar v safemode in potem se mi še prižgejo lučke za DSC, SCBS in za tlak v pnevmatikah. Lučka za motor je že gorela prej. 

Je imel kdo podobno izkušnjo ali kdo ve kaj ga to matra?

Lep dan še naprej. Tilen

 

a si kdaj čistil sesalni kolektor? jaz ti iz glave rečem da zna bit da ima premal zraka

 

predlagam poseg čim prej pri tej kilometrini

Napisano

Tisto potem ne kaže napake na turbini. Lahko da je res samo ta senzor kot pravi predhodnik. Pri 220 tisoč bi pa skoraj sigurno že dobil tudi to napako, ki jo ti omenjaš. Mogoče je že pucal :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.