Mjurie Napisano 8. februar Avtor Prijavi Napisano 8. februar pred 9 urami je Boss napisal: A ta dim ima kakšen vonj? Jaz še vedno menim, da računalnik ne zna pravilno določit kakšno mešanico zraka in goriva mora nastavit in da preveč goriva takrat, ko zakadi. Zato tudi poskok obratov. To pomeni, da kakšen snzor ne opravlja svojega dela. če bi mogu rečt, bi reku, da nima posebnega vonja. Dizl 🙂 Se pravi senzor je fuč in računalnik tega ne zazna? Sicer senzor da signal, vendar je njegovo dinamično območje fuč? Ker med kajenjem senzorji niso pokazali nič nenavadnega... Citiraj
Mjurie Napisano 8. februar Avtor Prijavi Napisano 8. februar dne 24. 12. 2024 ob 7:41 je Mjurie napisal: - Zaradi ponovitve napake motroja, izklopljen tudi temperaturni senzor In če je tukaj problem? 🤔 Citiraj
Janez007 Napisano 8. februar Prijavi Napisano 8. februar Si ga zapeljal tudi k @miha20? Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase. 3 1 Citiraj
vzupan3 Napisano 8. februar Prijavi Napisano 8. februar S statusom modro obarvane lučke za motor se jaz na tvojem mestu ne bi preveč obremenjeval, ker na to vplivajo številni dejavniki. Npr, če je turbina preveč vroča, bo status lučke off. Če imaš EGR off, pa se ti tudi turbina bolj segreva. Pa tukaj so verjetno še drugi dejavniki. 2 Citiraj
Mjurie Napisano 8. februar Avtor Prijavi Napisano 8. februar Pravkar je vzupan3 napisal: S statusom modro obarvane lučke za motor se jaz na tvojem mestu ne bi preveč obremenjeval, ker na to vplivajo številni dejavniki. Npr, če je turbina preveč vroča, bo status lučke off. Če imaš EGR off, pa se ti tudi turbina bolj segreva. Pa tukaj so verjetno še drugi dejavniki. ta ikona mi je 100% indikator, kdaj bo motor zakadil, kdaj ne (tako da vsaj vem, kdaj uporabljati start-stop). Saj bi izklopil start-stop permanentno, ampak tudi če ga, to ne odpravi težave kajenja. pred 5 minutami je Janez007 napisal: Si ga zapeljal tudi k @miha20? Nisem še, ker je 3h stran in trenutno nimam (še) časa za take izlete in logistiko. 😐 Imam pa v mislih tudi njega, ja. 3 Citiraj
Janez007 Napisano 8. februar Prijavi Napisano 8. februar (urejeno) 3 ure stran? Misliš peš? Samo da ne bo tako, kot se je zgodilo meni, ko sem M6 CD175 peljal k Pelkotu, da bi prihranil 100€, potem me je pa na obvoznici ujel radar, ko sem peljal 128 km/h namesto 80. Popravljeno 8. februar od Janez007 Citiraj
Mjurie Napisano 8. februar Avtor Prijavi Napisano 8. februar pred 14 minutami je Janez007 napisal: 3 ure stran? Misliš peš? Samo da ne bo tako, kot se je zgodilo meni, ko sem M6 CD175 peljal k Pelkotu, da bi prihranil 100€, potem me je pa na obvoznici ujel radar, ko sem peljal 128 km/h namesto 80. 2h40min po prazni cesti, za vikend... v eno stran 🙂 Sej mogoče se pa tuki oglasi @miha20, če pozna morebitno rešitev 🤔 1 Citiraj
Z M A J Napisano 8. februar Prijavi Napisano 8. februar Mazdaši, kaj pa če bi kdo še g. Majesu pisal glede te težave oz. ga kontaktiral, ko vem da ste nekateri tule dobri frendi z njim in da pomagamo kolegu glede te težave? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Bini Napisano 8. februar Prijavi Napisano 8. februar pred 4 urami je Janez007 napisal: Si ga zapeljal tudi k @miha20? Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase. Bolj kot ne že skoraj vsi vejo, samo priznajo si še ne.... Citiraj
Boss Napisano 8. februar Prijavi Napisano 8. februar pred 10 urami je Mjurie napisal: če bi mogu rečt, bi reku, da nima posebnega vonja. Dizl 🙂 Segret dizel motor nima vonja v izpuhu oziroma ga ne bi smel imeti. Hladen ga ima, segret ne. Torej je dimljenje zelo verjetno zgolj zaradi nepravilnega delovanja računalnike, ker dobiva napačne podatke s strani senzorjev. Pa še to verjetno zgolj in samo v prostem teku, kar pomeni, da tud kej dosti ne vpliva na povečanje porabe. 2 Citiraj
Mjurie Napisano 8. februar Avtor Prijavi Napisano 8. februar pred 16 minutami je Boss napisal: Segret dizel motor nima vonja v izpuhu oziroma ga ne bi smel imeti. Hladen ga ima, segret ne. Torej je dimljenje zelo verjetno zgolj zaradi nepravilnega delovanja računalnike, ker dobiva napačne podatke s strani senzorjev. Pa še to verjetno zgolj in samo v prostem teku, kar pomeni, da tud kej dosti ne vpliva na povečanje porabe. Kot že omenjeno, ECU je bil resetiran na tovarniške nastavitve (je še vedno zakadilo), potem je dr Pelko dal svoje nastavitve in še vedno zakadi. Na testerju tudi ni opazil sumljivih sprememb parametrov med pojavlanjem kajenja. Mogoče je res eden senzor fuč, ampak ne do te mere fuč, da bi ga ECU prepoznal kot nedelujočega? Spremembe v porabi ni. Je enaka kot leto nazaj, ko je še vse teklo bp (pred odstranitvijo dpf-ja, itd) + neka povezava mora biti z obremenjevanjem motorja (če se jajcam po cesti, nikoli ne zakadi) + neka povezava mora biti s start-stop sistemom (če držim sklopko pritisnjeno, nikoli ne zakadi) + očitno računalnik ob ugašanju avta nekatere nastavitve resetira + očitno se po 1-2 minutah mirne vožnje sistem "umiri" in start stop ponovno dela. Sem malo brskal po internetu in tudi "nafotral" chatGPT z nekaterimi vprašanji in podatki. Prilagam datoteko, če koga zanimajo odgovori 🙂 Mogoče pa se v njih skriva kaj uporabnega Razglabljanja.pdf 1 Citiraj
Alex Napisano 8. februar Prijavi Napisano 8. februar pred 14 urami je Janez007 napisal: Si ga zapeljal tudi k @miha20? Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase. Ha, ha, kakšno je šele mnenje mehanika, ki je bil na servisu mercedesov (Avto plus) v Kp. Prej je servisiral Mazde. Po letu dni servisiranja mercedesov je dal odpoved In je šel na svoje.Ko pridem enkrat na leto k njemu na redni servis z Mazdo 6 mi pravi, Mazde so doktorji za mercedese. 3 Citiraj
Janez007 Napisano 8. februar Prijavi Napisano 8. februar pred 2 minutama je Alex napisal: Ha, ha, kakšno je šele mnenje mehanika, ki je bil na servisu mercedesov (Avto plus) v Kp. Prej je servisiral Mazde. Po letu dni servisiranja mercedesov je dal odpoved In je šel na svoje.Ko pridem enkrat na leto k njemu na redni servis z Mazdo 6 mi pravi, Mazde so doktorji za mercedese. Potem je pa jasno kam naj avto zapelje @Mjurie .... Poveži se z @Alex. 😃 1 Citiraj
Alex Napisano 8. februar Prijavi Napisano 8. februar Pravkar je Janez007 napisal: Potem je pa jasno kam naj avto zapelje @Mjurie .... Poveži se z @Alex. 😃 Lahko mu dam številko. 1 Citiraj
Freak Napisano 9. februar Prijavi Napisano 9. februar Kolega je imel na Pežoju en kup problemov. Noben mu ni znal pomagati, od pooblaščenih, do kozolcarjev. Menjal egr, dal očistiti dpf ... nič. Dokler ni zabrisal ven dpf in blindiral egr, zdej pa gre kot metek 🙂 Sicer je imel.druge probleme, avto ni šel nikamor, pregreval se je, menjalnik mu je čudno prestavljal... fora je bila pa v tem, da mu diagnostika ni nič pokazala. Tudi dpf, ko ga je dal očistit je mojstr reku, da bo za 200 000km mir, no pa ni bil. Tako, da je lahko res neka banalna napaka. Če se ne motim je še en serviser za Mazde nekje pri Polhovem gradcu, ki je delal/dela na pooblaščencu, če bi kaj znal pomagat? 3 Citiraj
Alex Napisano 9. februar Prijavi Napisano 9. februar pred 2 urama je Freak napisal: Kolega je imel na Pežoju en kup problemov. Noben mu ni znal pomagati, od pooblaščenih, do kozolcarjev. Menjal egr, dal očistiti dpf ... nič. Dokler ni zabrisal ven dpf in blindiral egr, zdej pa gre kot metek 🙂 Sicer je imel.druge probleme, avto ni šel nikamor, pregreval se je, menjalnik mu je čudno prestavljal... fora je bila pa v tem, da mu diagnostika ni nič pokazala. Tudi dpf, ko ga je dal očistit je mojstr reku, da bo za 200 000km mir, no pa ni bil. Tako, da je lahko res neka banalna napaka. Če se ne motim je še en serviser za Mazde nekje pri Polhovem gradcu, ki je delal/dela na pooblaščencu, če bi kaj znal pomagat? To je ponavadi najboljša rešitev, ki čudežno reši vse probleme. 😊 1 Citiraj
Janez007 Napisano 10. februar Prijavi Napisano 10. februar pred 18 urami je Alex napisal: To je ponavadi najboljša rešitev, ki čudežno reši vse probleme. 😊 null Sarajevo, Priština in Skopje se vsako zimo dušijo v smogu, ukrepov pa ni na vidiku WWW.RTVSLO.SI "Sarajevo znova med mesti z najbolj onesnaženim zrakom na svetu" – takšne naslove prebiramo zimo za zimo, tudi letos. A ne le Sarajevo... Citiraj
Alex Napisano 10. februar Prijavi Napisano 10. februar pred 8 minutami je Janez007 napisal: null Sarajevo, Priština in Skopje se vsako zimo dušijo v smogu, ukrepov pa ni na vidiku WWW.RTVSLO.SI "Sarajevo znova med mesti z najbolj onesnaženim zrakom na svetu" – takšne naslove prebiramo zimo za zimo, tudi letos. A ne le Sarajevo... Kurjenje na premog in drva je v teh krajih stalnica. Prav tako v notranjosti Slovenije. Na obali tega skorajda ni več. 😉 1 Citiraj
Janez007 Napisano 10. februar Prijavi Napisano 10. februar pred 28 minutami je Alex napisal: Kurjenje na premog in drva je v teh krajih stalnica. Prav tako v notranjosti Slovenije. Na obali tega skorajda ni več. 😉 Alex, govorimo o vplivu avtov na okolje. Verjetno imate stanovanje priključeno na kanalizacijo in plačujete odvajanje odplak. Zakaj se še temu ne izogneš in spelješ odplake (drek) direktno na cesto? Podobno oziroma še slabše je z odvajanjem zelo škodljivega avtomobilskega izpuha v zrak, ki ga potem namesto dpf filtra čistijo naša pljuča... Citiraj
Alex Napisano 10. februar Prijavi Napisano 10. februar pred 3 urami je Janez007 napisal: Alex, govorimo o vplivu avtov na okolje. Verjetno imate stanovanje priključeno na kanalizacijo in plačujete odvajanje odplak. Zakaj se še temu ne izogneš in spelješ odplake (drek) direktno na cesto? Podobno oziroma še slabše je z odvajanjem zelo škodljivega avtomobilskega izpuha v zrak, ki ga potem namesto dpf filtra čistijo naša pljuča... Vpliv avtomobilov je proti kurjenju na trda goriva minimalen. Dokazano je, da četudi je na avtu dpf filter, še vedno spusti skozi mikro delce, ki so še bolj škodljivi za pljuča kot navadni, večji delci. Tako, da ne verjeti vsega "zelenemu"svetovnemu lobiju, zaradi katerega plačuješ tako drago električno energijo in pogonska goriva. Citiraj
Janez007 Napisano 10. februar Prijavi Napisano 10. februar (urejeno) pred 3 urami je Alex napisal: Vpliv avtomobilov je proti kurjenju na trda goriva minimalen. Dokazano je, da četudi je na avtu dpf filter, še vedno spusti skozi mikro delce, ki so še bolj škodljivi za pljuča kot navadni, večji delci. Tako, da ne verjeti vsega "zelenemu"svetovnemu lobiju, zaradi katerega plačuješ tako drago električno energijo in pogonska goriva. Po mojem razumevanju veliko bolje kot brez filtra, podobno kot pri cigaretah (brez filtra in s filtrom). Sicer pa, ko enkrat narod začne razmišljati in ukrepati s svojo glavo (ko vsak dela, kar njemu paše in se mu zdi smiselno), se bojim posledic ... Koliko stvari je meni neumno (omejitve hitrosti, plačevanje cestnin, itd. ) , ampak imajo v širšem pogledu verjetno precej smisla. Popravljeno 10. februar od Janez007 2 Citiraj
milko12 Napisano 12. februar Prijavi Napisano 12. februar Administrator bi lahko počistil nesnago zadnjih par postov. Dejte se držat teme, avtor je objavil pdf datoteko "razglabljanja", jo je kdo prebral? Zelo analitičen pristop do diagnosticiranja. Za čvek o zraku v Sarajevu so druge teme.. 2 Citiraj
Mjurie Napisano 14. februar Avtor Prijavi Napisano 14. februar dne 9. 2. 2025 ob 9:37 je Freak napisal: Kolega je imel na Pežoju en kup problemov. Noben mu ni znal pomagati, od pooblaščenih, do kozolcarjev. Menjal egr, dal očistiti dpf ... nič. Dokler ni zabrisal ven dpf in blindiral egr, zdej pa gre kot metek 🙂 Sicer je imel.druge probleme, avto ni šel nikamor, pregreval se je, menjalnik mu je čudno prestavljal... fora je bila pa v tem, da mu diagnostika ni nič pokazala. Tudi dpf, ko ga je dal očistit je mojstr reku, da bo za 200 000km mir, no pa ni bil. Tako, da je lahko res neka banalna napaka. Če se ne motim je še en serviser za Mazde nekje pri Polhovem gradcu, ki je delal/dela na pooblaščencu, če bi kaj znal pomagat? Ima kdo info od tega mojstra (Polhov Gradec)? Citiraj
Janez007 Napisano 14. februar Prijavi Napisano 14. februar (urejeno) Mehaniki komaj čakajo, da popravljajo za nekom, ki je pred njimi: - Zamenjanega filtra oljne čprlake (pri pospeševanju je avto šel v zasilno delovanje, pumpa zaradi zabasanosti filtra ni uspela doseči zadostnega tlaka) - Očiščen sesalni kolektor - Zamenjane podložke injektorjev - Še enkrat zamenjan filter oljne črpalke (ker ga je vmes še enkrat zabasalo) - Zaradi napak motorja (koda egr ventilov in dpf filtra) odstranjen DPF in izklopljena egr ventila - Zaradi ponovitve napake motroja, izklopljen tudi temperaturni senzor Pelji k tistemu, ki ti je vse tole naredil in verjetno še kaj, kar nobeden drug ne ve ... Noben mojster ne popravlja rad problemov, ki so nastali zaradi nestrokovnosti prejšnjih "mojstrov". V tem smislu razumem pooblaščene servise in njihovih omejitev garancij (ne more sem in tja po motorju šarit še nekdo tretji ... kako naj potem Mazda garantira?). Ti kompleksni motorji so zelo dobri, dokler ne padejo iz ravnovesja ... rešitev z odklopom, odstranitvijo ??? Mogoče je na tem forumu kaj koristnega: Mazda 6 Forum • GJ/GL problemy z dieslem • Silniki i skrzynia biegów GJ/GL MAZDA6FORUM.PL Popravljeno 14. februar od Janez007 3 Citiraj
godlike Napisano 14. februar Prijavi Napisano 14. februar (urejeno) Se strinjam z @Janez007. in bi rekel spravi v tovarniško stanje. In potem delaj diagnostiko. Kaj pa če dela regeneracijo in ker ni dpf-a leti to skozi....? Popravljeno 14. februar od godlike 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.