Skoči na vsebino

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Se strinjam z @Janez007.

 

in bi rekel spravi v tovarniško stanje. In potem delaj diagnostiko.

 

Kaj pa če dela regeneracijo in ker ni dpf-a leti to skozi....?


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Mjurie napisal:


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

 

Vstavi nazaj DPF, zato pa je, da ujame saje - ne kadi, in je stvar rešena.

 

DPF filter (Diesel Particulate Filter) je namenjen zmanjšanju emisij škodljivih delcev iz dizelskih motorjev. Njegova glavna funkcija je zajemanje in shranjevanje sajastih delcev, ki nastajajo med zgorevanjem dizelskega goriva. 

 

Malo zafrkavam ... Servisi imajo določene protokole pri določenih napakah. Večinoma zadeve rešijo - hitro, včasih pa ne - je napako zelo težko odkriti. Po mojem, če bi avto pustil na pooblaščenem servisu teden, dva, bi zagotovo pogruntali in seveda, če bi bil naročnik pripravljen plačati porabljen čas mehanika (od 1 ure do nekaj dni - od 100 do nekaj 1.000 €) in druge stroške (samo diagnostika injektorjev stane cca 500€, preventivno menjavo senzorjev in še česa, nova tesnila, olja, ..., razkopavanje in sestavljanje nazaj). To pač ni racionalno, ne zate, ne za servis. In tudi če servis vse to naredi zastonj, pa se napaka spet pojavi po nekaj dneh, bo kriv slab servis. Tako da jih razumem, seveda tudi tvojo slabo voljo.

 

Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ... Na forumih boš zelo težko našel rešitev, ker je težava zelo specifična. Mogoče kakšen "star maček" od mehanikov pozna kakšno foro. Jaz bi poklical še @miha20  (ga osebno ne poznam, sem pa slišal že nekaj pohval glede njegovega poznavanja Mazd - tako mehanskih in računalniških).

 

Še ena anekdota. Človek je cca 20 let nazaj kupil Roverja 214 in po preteku garancije je sem in tja začel cukat. Ga odpelje lastnik na pooblaščeni servis (mislim, da je bil Tehnounion) in so pogruntali - šel je računalnik (takrat je bilo čez 1000 €). In potem je avto delal 14 dni, nakar je spet začel cukat. Po več poskusih na servisu so napako končno odpravili. Kriva je bila slabo privita matica mase na alternatorju. In potem je lastnik zahteval povrnitev plačila računalnika in se je zadeva spet zapletla.  

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Mjurie napisal:


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

Nisi ne.

 

Sem spremljal temo. Si dal dpf nazaj? Si vklopil EGR? Si vklopil temperaturni senzor?

 

Če bo potem napaka, se raziskuje. Tudi jaz ne maram mahinacij. Moji avto so stock.

 

Drugače pa, če Pelko ni rešil, ti samo @miha20 ostane.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ...

Se ne bi mogel bolj strinjati 👍

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

 

Vstavi nazaj DPF, zato pa je, da ujame saje - ne kadi, in je stvar rešena.

 

DPF filter (Diesel Particulate Filter) je namenjen zmanjšanju emisij škodljivih delcev iz dizelskih motorjev. Njegova glavna funkcija je zajemanje in shranjevanje sajastih delcev, ki nastajajo med zgorevanjem dizelskega goriva. 

 

Malo zafrkavam ... Servisi imajo določene protokole pri določenih napakah. Večinoma zadeve rešijo - hitro, včasih pa ne - je napako zelo težko odkriti. Po mojem, če bi avto pustil na pooblaščenem servisu teden, dva, bi zagotovo pogruntali in seveda, če bi bil naročnik pripravljen plačati porabljen čas mehanika (od 1 ure do nekaj dni - od 100 do nekaj 1.000 €) in druge stroške (samo diagnostika injektorjev stane cca 500€, preventivno menjavo senzorjev in še česa, nova tesnila, olja, ..., razkopavanje in sestavljanje nazaj). To pač ni racionalno, ne zate, ne za servis. In tudi če servis vse to naredi zastonj, pa se napaka spet pojavi po nekaj dneh, bo kriv slab servis. Tako da jih razumem, seveda tudi tvojo slabo voljo.

 

Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ... Na forumih boš zelo težko našel rešitev, ker je težava zelo specifična. Mogoče kakšen "star maček" od mehanikov pozna kakšno foro. Jaz bi poklical še @miha20  (ga osebno ne poznam, sem pa slišal že nekaj pohval glede njegovega poznavanja Mazd - tako mehanskih in računalniških).

 

Še ena anekdota. Človek je cca 20 let nazaj kupil Roverja 214 in po preteku garancije je sem in tja začel cukat. Ga odpelje lastnik na pooblaščeni servis (mislim, da je bil Tehnounion) in so pogruntali - šel je računalnik (takrat je bilo čez 1000 €). In potem je avto delal 14 dni, nakar je spet začel cukat. Po več poskusih na servisu so napako končno odpravili. Kriva je bila slabo privita matica mase na alternatorju. In potem je lastnik zahteval povrnitev plačila računalnika in se je zadeva spet zapletla.  

Moje izkušnje s ta prvo dizelco, 136 konjsko, letnik 2004 in uradnim servisom so porazne. Že takoj na začetku se je prižgala check engine lučka. Peljal sem ga na servis prvič. Avto je bil v garanciji.Me pokličejo čez teden dni, da lučka ne gori več. Vprašam jih, kaj so našli? V bistvu nič, nekaj so šarili po EGR ventilu. Čez tri mesece se lučka ponovno prikaže. Zooet teden dni pri njih. Usta zgodba. 

Avto v garanciji. Čez pol leta se zgodba ponovi... 

... In tako, dokler ni pretekla garancija. In lučka je svetila, dokler ni vzel avta v roke naš bivši Mazdaš Batko. V desetih minutah  je našel napako na elektroniki od EGR ventila (moja verzija je imela gor elektronski EGR) In je on rešil zadevo  za vedno. 

 

.. 

 

 

Napisano
pred 11 urami je godlike napisal:

Nisi ne.

 

Sem spremljal temo. Si dal dpf nazaj? Si vklopil EGR? Si vklopil temperaturni senzor?

 

Če bo potem napaka, se raziskuje. Tudi jaz ne maram mahinacij. Moji avto so stock.

 

Drugače pa, če Pelko ni rešil, ti samo @miha20 ostane.

DPF Filter dela odlično egr, če nočeš pucat sesalnga nardiš off, je pa emisijsko egr tok našponan, da se poraba opazno zniža z egr off. Glede tehniškega zaenkat ni težav. Edino letnik od 2021 merijo emisije prek OBD tm bi se pa znal kej zaplest, ampak tud za to že obstajajo rešitve, da jim pokaže OK kljub temu da je egr izklopljen.

Ampak motorji nad 2018 mazdini delajo odlično. 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

Če rabiš pomoč piši zs

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Menjava olja, oljnega filtra in filtra goriva je odpravla težavo. Kaj, kako, zakaj... 🤷‍♂️

Hvala vsem za pomoč in mnenja 🙂

Bi pa izpostavil Simona Pelka. Strokovnost, odzivnost in pripravljenost prisluhnit stranki. 5/5 zvezdic 

Lp

Napisano

Če jaz to prav razumem: od vseh zagroženih nekaj tisoč evrov stroškov, ki so jih napovedovali, si zadevo popravil za vsega nekaj 100€?

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Mjurie napisal:

Menjava olja, oljnega filtra in filtra goriva je odpravla težavo. Kaj, kako, zakaj... 🤷‍♂️

Hvala vsem za pomoč in mnenja 🙂

Bi pa izpostavil Simona Pelka. Strokovnost, odzivnost in pripravljenost prisluhnit stranki. 5/5 zvezdic 

Lp

 

Meni pa je pred leti na CD175 ravno menjava olja pri dr. zadevo pokvarila (interval regeneracije se je prepolovil),verjetno naključje ...

 

Se pa strinjam z oceno 5/5 in bi še z veseljem peljal avto k njemu, a zaenkrat Mazda bencinarka potrebuje le sveže olje in filter.  

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 18. 3. 2025 ob 11:38 je Slivka napisal:

Če jaz to prav razumem: od vseh zagroženih nekaj tisoč evrov stroškov, ki so jih napovedovali, si zadevo popravil za vsega nekaj 100€?


Tako nekako... 

Kar je bilo "odvečnega" je bil factory reset na interclass cars in novo reprogramiranje odklopa egrjev in dpf-ja. Tukaj je bil edini nepotreben minus. 

Ampak sedaj je mir in počasi ji bom nazaj zaupal 🙂

Napisano
Pred eno uro je Mjurie napisal:


Tako nekako... 

Kar je bilo "odvečnega" je bil factory reset na interclass cars in novo reprogramiranje odklopa egrjev in dpf-ja. Tukaj je bil edini nepotreben minus. 

Ampak sedaj je mir in počasi ji bom nazaj zaupal 🙂

Večino problemov povzročajo nesposobni  "kao" mehaniki. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.