Skoči na vsebino

Nakup CX5 165 manual

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni soforumaši.

Sem nov član tukaj.

Pridružil sem se ker že več kot pol leta gledam za Mazdami, enostavno mi ne dajo spati😃🙃

Sem zaprisezen "japonec", vozim jih ze vec kot 10let.

Vozil oz sprobal sem testno CX30, G122, manual. Vse top ampak mi je prostorsko malo majhen.

Ze en cas pa mi ne da spati CX5 2.0 165Km, manual.

Ne sprasujte me zakaj ne vec konjev, zakaj ne avtomatik, zakaj ne AWD...

Konjickov za mojo lagano voznjo je dovolj, obožujem prestavljanje, AWD po ravnini ne rabim.

Za sluzbeno pot naredim dnevno 154km, od tega 130km, torej vecino casa avtocesta.

Zanima me realna poraba po nasi pomurski "avtocesti" na tempomatu 110kmh-120kmh...

Ter strosek zavarovanja osnova, toča, svetlobna telesa, ogledala.

 

Hvala vsem novim prijateljem😃

Lp

Napisano

Za CX5 ne vem, imam pa mazdo 6 s takim motorjem. Meni je super, poraba na lokalnih cestah malo čez 6 litrov z vožnjo po predpisih. Na AC tempomat na 110 bi imel pod 6 porabe. 

 

Vse ostale informacije ti bojo dali lastniki dizlov 🤣

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je m1983 napisal:

Pozdravljeni soforumaši.

Sem nov član tukaj.

Pridružil sem se ker že več kot pol leta gledam za Mazdami, enostavno mi ne dajo spati😃🙃

Sem zaprisezen "japonec", vozim jih ze vec kot 10let.

Vozil oz sprobal sem testno CX30, G122, manual. Vse top ampak mi je prostorsko malo majhen.

Ze en cas pa mi ne da spati CX5 2.0 165Km, manual.

Ne sprasujte me zakaj ne vec konjev, zakaj ne avtomatik, zakaj ne AWD...

Konjickov za mojo lagano voznjo je dovolj, obožujem prestavljanje, AWD po ravnini ne rabim.

Za sluzbeno pot naredim dnevno 154km, od tega 130km, torej vecino casa avtocesta.

Zanima me realna poraba po nasi pomurski "avtocesti" na tempomatu 110kmh-120kmh...

Ter strosek zavarovanja osnova, toča, svetlobna telesa, ogledala.

 

Hvala vsem novim prijateljem😃

Lp

Oba sta dobra motorja, G165 ročni ali G194 AT, je pa pri G194 razlika v nizkih obratih zaradi večje kubiture, pa tudi AT veliko pripomore k ugodnejši vožnji, ker ti včasih šalta 2 brzini dol ko ti po svoji logiki ne bi.

 

Če gledaš rabljeno in nimaš izbire potem kupi kar kupuješ, če gledaš novo vzami G194.

 

Kaj pa sedaj voziš?

Edit: Avensis 2.0, dizel ali benz?

Napisano

Hvala obema za info.

Sedaj vozim avensisa karavan 11/2010 motor 2.0d...

Poraba 5,5-6.8...

Ampak ima realnih , slovenskih, vzdrzevanih 245jurckov km..

Saj ni dosti, ampak rad bi menjal🤭🙃

Napisano (urejeno)

Sem zavaroval pred kratkim Mazdo 6 2.5 G194 in plačal s 50% bonusom za obvezno, AO+, točo, stakla, svetlobna telesa-ogledala, promet, poškodbe (vihar, požar,..) 570€.

 

Sem vozil tako Mazdo CX-5 G165 MT ... povprečna poraba bo pri neagresivni relacijski vožnji med 6 in 7 l/100 km ... Ti Mazdini bencinarji v teh mrzlih dneh mrzli goltajo bencin, segreti pa so ob lepi vožnji šparovčki. Na avtocesti MB-LJ pri 150 km/h bo okoli 7,5 l/100 km.

 

Ne vem kako, ampak meni recimo avti vedno žrejo pol litra manj kot ženi ... :) 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Takšno cx5 je imel Gelipter, dokler ni kupil boljše Mazde. Tako, da bo on pravi naslov, koliko realno pije pri normalnih brzinah(ne 90,ne 110 in ne 120/uro po avtocesti. Ko sva se vsedla iz moje 6-ke dizelce v njegovo cx5 sva odprla vrata in pogledala ven, ali se sploh premikava, takšna razlika je v moči. 

Drugače pa dobrodošel - (letnik 1983 predvidevam) med mazdaši.

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Alex napisal:

Takšno cx5 je imel Gelipter, dokler ni kupil boljše Mazde. Tako, da bo on pravi naslov, koliko realno pije pri normalnih brzinah(ne 90,ne 110 in ne 120/uro po avtocesti. Ko sva se vsedla iz moje 6-ke dizelce v njegovo cx5 sva odprla vrata in pogledala ven, ali se sploh premikava, takšna razlika je v moči

Drugače pa dobrodošel - (letnik 1983 predvidevam) med mazdaši.

Razlika v moči med tvojo Mazdo 6 dizelco CD150  in CX-5 G165 je 15 KM, v prid bencinske CX-5. 165-150 ...

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Razlika v moči med tvojo Mazdo 6 dizelco CD150  in CX-5 G165 je 15 KM, v prid bencinske CX-5. 165-150 ...

Še vedno vam nekaterim niso jasni nekateri  pojmi. Ni vse v konjih, ampak tudi v navoru. In tukaj ga dizelca enostavno poje, saj ima dvakrat več navora pri nizkih obratih  (od 1800 obratov navzgor) , medtem ko je benzinar brez turbine pri teh nizkih obratih mrtva priroda. 

 

 

Napisano
pred 41 minutami je Alex napisal:

Še vedno vam nekaterim niso jasni nekateri  pojmi. Ni vse v konjih, ampak tudi v navoru. In tukaj ga dizelca enostavno poje, saj ima dvakrat več navora pri nizkih obratih  (od 1800 obratov navzgor) , medtem ko je benzinar brez turbine pri teh nizkih obratih mrtva priroda. 

 

Moč je v konjih (KM) ali kilovatih (kW). Navor je v Newton metrih (Nm).

 

@Alex, te citiram:"Ko sva se vsedla iz moje 6-ke dizelce v njegovo cx5 sva odprla vrata in pogledala ven, ali se sploh premikava, takšna razlika je v moči"

 

Zdaj pa naj si vsak sam ustvari mnenje, komu od naju z Alexom so pojmi jasni in komu niso. :) 

Napisano

Fantje ne se kregat😄🙈

Meni so navori, KM itd vse jasni. Za moje potrebe bo 165km cisto dovolj ker sem umirjen voznik...

Delam pa letno cca 25-30t km in sem se enostavno zaljubil v cx5😍 benz ceprav vem da bi bil za te km diesel mogoce boljsi...

Jbg, zivljenje pač😄

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Mazdini bencinarji so zelo enostavni in posledično zanesljivi. Če res nimaš velike smole, ti ne bo žal. :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

SamSimon uh...a ga sparas, ali ti je "vseeno". 

Kaka voznja oz kje? AC, mesano...?

Hvala

Napisano
pred 5 urami je m1983 napisal:

Sedaj vozim avensisa karavan 11/2010 motor 2.0d...

Poraba 5,5-6.8...

 

Sicer nimam CX-5 ampak tukaj je en problemček in sicer, da je avto dokaj masiven, SUV oblike s prirezanim zadkom. Nič od tega ni dobro napram Avensisu kar se tiče porabe. Ker gre tukaj za n/a motor brez turbota je moč na voljo precej visoko na obratomeru, kar pomeni pri vsakem malo bolj "nasilnem" pospeševanju kar precej visoko porabo. K sreči ti je všeč ročni menjalnik kar je velik plus tako pri agilnosti avta kot pri porabi.

 

Glede na podatke, ki si jih imel pri Avensis dizlu bi rekel, da računaj na porabo okoli med 7 in 8l/100km. Če bi vzel avtomatika pa med 8 in 9.  Manj od tega bo v povprečju nemogoče naredit

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je m1983 napisal:

SamSimon uh...a ga sparas, ali ti je "vseeno". 

Kaka voznja oz kje? AC, mesano...?

Hvala

Realno moj motor ni neka primerjava, sicer 2.0 bencinar, 155km. Vozim pa pretežno 50% mestnega cijazenja in 50% AC. In ne gledam v števec porabe prav na veliko, je kar je. Ne gonim neki v rdeče, ampak sem vseeno kar dinamičen voznik in tudi speljujem ne ravno po polžje. Na (prazni) AC je poraba nekih dobrih 7l.

Napisano (urejeno)

Spet se oglašam, ker nekateri, ki vozijo dizla, več vejo kot mi, ki vozimo ta motor že nekaj let. 😃

 

Z lepo vožnjo po ravnih regionalkah pri hitrosti med 70-90 km/h se upam staviti, da moja povprečna poraba na 100 km ne bo presegla 6,5 litra. Na isti relaciji se upam stavit, da lahko porabo spravim na 9 l/100 km. Tudi z Mazdo CX-5. 😃

 

Ko sem prvič vozil CX-5 G165 MT od servisa na Celovški po obvoznici in avtocesti do Grosupljega in čez nekaj ur nazaj, je bila poraba po računalniku 6,2 l/100 km. Res je, ne priganjam avtov v visoke obrate. 

 

Med corono smo se z Mazdo 3 G120 (praktično enak motor)  pozimi vozili v glavnem na kratke razdalje 2-3 km. Povprečna poraba je bila takrat 8,6 l/100 km. Danes, ko se vozi v Ljubljano in nazaj večinoma po avtocesti kaže računalnik 6.0 l/100/km. Podobne relacije delamo z Mazdo G165 MT in je povprečna poraba 6,5 l/100 km, in to pri voznici. :) 

 

Glede na opis tvojih voženj bi ugibal, da bo poraba okoli 7.0 l/100 km. 

 

Je pa ena stvar, ki je po mojem dokaj nerodna-neuporabna pri ročnih menjalnikih. To je radarski tempomat. Z njim pa zna biti poraba nekoliko višja. Sam ga pri MT nikoli ne uporabljam, pri AT pa je super.

 

 

WWW.SPRITMONITOR.DE

Overview Mazda, CX-5

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Spet se oglašam, ker nekateri, ki vozijo dizla, več vejo kot mi, ki vozimo ta motor že nekaj let. 😃

 

in kaj si drugače napisal kot sem omenil? Se pravi bitching around for nothing, češ kdor tega nima o tem ne sme govorit al kako? Sej se samo pogovarjamo in izmenjujemo mnenja.

 

In ti daješ podatke za lažjo Mazdo 3 in Mazdo 6. Obe lažji sta z boljšim količnikom upora in manjšim prečnim presekom zato so razlika v porabi pri 6-ki cca 0,5 litra nižje kot na CX-5. Pri trojki si pa upam cel liter dat nižjo napoveg kot pri precej velikem SUV-u

 

Zdaj pa poglej tvoje navedbe in to preseli na CX-5 ... torej kje smo?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Boss napisal:

 

in kaj si drugače napisal kot sem omenil? Se pravi bitching around for nothing, češ kdor tega nima o tem ne sme govorit al kako? Sej se samo pogovarjamo in izmenjujemo mnenja.

 

In ti daješ podatke za lažjo Mazdo 3 in Mazdo 6. Obe lažji sta z boljšim količnikom upora in manjšim prečnim presekom zato so razlika v porabi pri 6-ki cca 0,5 litra nižje kot na CX-5. Pri trojki si pa upam cel liter dat nižjo napoveg kot pri precej velikem SUV-u

 

Zdaj pa poglej tvoje navedbe in to preseli na CX-5 ... torej kje smo?

 

Boss, se v glavnem strinjam (glede teže in večjega zračnega upora CX-5 in posledično cca 0,5 večje porabe ... spet odvisno od ceste in načina vožnje), ampak poraba od Celovške po obvoznici in AC do Grosupljega in nazaj je pa res bila 6,2 l/100 km. :) 

 

Ko so meni na Mazda servisu (ne v prodajnem salonu) predlagali, da naj kupim neuničljivega bencinarja (Mazdo 6), so zraven dejali, da bo porabila dobrih 6 litrov bencina. Nisem verjev, čeprav niso lagali. Tile Skyactiv bencinarji (od cca 2013 naprej) so v primerjavi s prejšnjimi generacijami res občutno bolj varčni.

 

Mazda 3

  • Teža: Približno 1,300 - 1,400 kg, odvisno od različice in opreme.
  • Zračni upor (Cd): Približno 0.26 - 0.28.

Mazda 6

  • Teža: Približno 1,450 - 1,550 kg, odvisno od različice in opreme.
  • Zračni upor (Cd): Približno 0.27 - 0.28.

Mazda CX-5

  • Teža: Približno 1,600 - 1,700 kg, odvisno od različice in opreme.
  • Zračni upor (Cd): Približno 0.33.
Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Evo, pravkar narejena slika porabe dinota 2,5 G194 AT Mazde 6 na 30 km relaciji Grosuplje - Ljubljana, cca 100 m višinske razlike (navzdol). V avtu 3 odrasli, mrzel štart.

 

20250116_191137.jpg

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 26 minutami je Janez007 napisal:

Evo, pravkar narejena slika porabe dinota 2,5 G194 AT Mazde 6 na 30 km relaciji Grosuplje - Ljubljana. V avtu 3 odrasli, mrzel štart.

 

20250116_191137.jpg

In kaj hočeš s tem povedati? Ta podatek je čisto nerelevanten, saj ne vemo, ali si vozil 60,80,100 ali 130/uro. Tudi sam lahko prevozim trideset kilometrov z porabo 3, l/100. Kako, to je padruga pesem. Če bi recimo napisal, da si prevozil 500 kilometrov, s povprečno hitrostjo 140/ uro, bi bil ta rezultat fantastičen. 

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano

Kle ma Alex čist prav. Dokler se ne napišejo pogoji in tempo vožnje je vse nerelevantno. Jaz sem se tudi peljal s prvo šestko od Lj do Brežic s 3,8l/100km po AC. ***

 

 

*** Zaradi bule na gumi sem se vozil z 90km/h za kamionom celo pot.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Se strinjam z zgornjima objavama. Še slika poti nazaj, cca 100 m višinske razlike (navzgor) in hitrejša vožnja cca 125 po avtocesti. Hočem pa s tem povedat, da je poraba zelo odvisna od več dejavnikov, in je lahko v razponu 6-9 l/100km ali celo več.

 

20250116_215057.jpg

Popravljeno od Janez007
Napisano

Po levem pasu torej 9L, tko k moj dinozaver 😅

Napisano
pred 15 minutami je samSimon napisal:

Po levem pasu torej 9L, tko k moj dinozaver 😅

A ni tvoj še celo prednik dinozavra oz. njegov OČE? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.