Skoči na vsebino

Nakup CX5 165 manual

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja proti CX5 ima notri precej lepšo armaturko. Od CX5 je na nivoju moje bivše M6 (letnik 2014-2017), edino infotaiment je zamenjan, tako da čisto nerazumljivo za vozilo letnik 2025.

Napisano (urejeno)

Ma ne govorim o infoteimentu, govorim o videzu armaturke. Info za mene ni neki bistvenega pomene kar imam za pritiskanje po enkranu telefon, mi je pa pomemben videz notranjosti, da se dobro počutim. CX5 po mojem mnenju res potrebuje rerfesh armaturke, verjetno je ključno da me je preveč spominjala na moji staro M6.

Screenshot_20250125_160038_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20250125_173715_Samsung Internet.jpg

Popravljeno od ignacij
Napisano

Res je zadnji FL šestke ima pa za moje pojme eno najlepših armaturk v Mazdah nasploh. Dovolj čistih linij, nobenega pretiravanje, ravno dovolj velik zaslon, da ni moteč, gumbi na pravih mestih in še vedno gumbi. mehka na otip, eleganca brez nepotrebnega kiča in lišpanja (... ja še vedno govorim o armaturki, čeprav se zdi, da opisujem kako tetico sramezljiv).

 

Dejansko, čisto vsak, ki se kdaj pelje z mano vedno reče kolk je dobra armaturka in to tako sam od sebe brez, da bi ga vprašal al pa se bi sploh pogovarjala o avtih. Še celo mlajši sodelavci, kjer bi pričakoval, da bi bili navdušeni raje nad nekim big screenom in infotejmentov priznavajo, da je tole lepše in mnogo bolj skladno kot v večini ostalih vozil.

33112_1.png

Napisano
dne 25. 1. 2025 ob 17:36 je ignacij napisal:

Ma ne govorim o infoteimentu, govorim o videzu armaturke. Info za mene ni neki bistvenega pomene kar imam za pritiskanje po enkranu telefon, mi je pa pomemben videz notranjosti, da se dobro počutim. CX5 po mojem mnenju res potrebuje rerfesh armaturke, verjetno je ključno da me je preveč spominjala na moji staro M6.

Screenshot_20250125_160038_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20250125_173715_Samsung Internet.jpg

Infoteiment je kar velik del notranjosti oz. armature in pri šestki je zaslon res že zastarel. 

Napisano

Povsod v mazdah je zastarel,..oz skromen napram kaj drugi ponujajo.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 44 minutami je Janez007 napisal:

Meni je pa ravno to všeč ... da pri vožnji zadostujejo razpoložljivi fizični gumbi. 

Tudi meni. Avta, ki nima nobenega fizičnega  gumba več, ne bi kupil. 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Tudi meni. Avta, ki nima nobenega fizičnega  gumba več, ne bi kupil. 


Sj od 2026 avto ne bo vec mogu dobit 5 zvezdic na euro ncap, ce ne bo imel fizicnih gumbov

  • Všeč 4
  • Ljubim 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.