Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo 🙂 rada bi sanirala nekaj manjših praskic na odbijaču in eno 40 cm dolgo, do pleha globoko in 1 cm vdrto prasko na pragu (mimogrede, povzročil jo je sosed, ki je mimo moje avtike vlekel traktorsko brano, a nimam nobenih dokazov. Se da karkoli narediti?). Pa imam par vprašanj, preden si iznakazim avto 😄

 

-Mi lahko nekdo, prosim, opiše postopek za plitve in postopek za globoke praske? Če prav razumem, se praske v prozornem sloju samo očisti, pošmirgla, spolira in povoska, medtem ko je treba globoke praske na novo pobarvati, čez barvo nanesti prozorni sloj in nato spolirati z abrazivno pasto. Je to prav?

 

-Estetika mi ni tako pomembna kot zaščita pred rjo, ker so Japončki pač nagnjeni k rji. Ali ne bo poliranje stanjšalo zaščitnega laka in bo avto tam hitreje rjavel? Je vosek dovolj za zaščito?

 

-Ali moram kupiti OEM Mazdino barvo? Te, ki sem jih gledala po netu, vsebujejo samo barvo, brez prozornega laka in primerja, pa ne razumem, a je to zato, ker sta že vmešana v barvi ali ju moram kupiti posebej?

 

-Za koliko cm je dovolj ta mala flaška barve z mini čopičem, naj raje kupim sprej?

 

-Globoka praska na pragu je precej vdrta,  mi jo bo uspelo sami potegniti ven s temi poceni priseski? Če ne, jo bom pač pustila vdrto, samo prasko bi pa nujno prebarvala zaradi rje.

 

-Ima kdo predlog, katero znamko barve, voska, paste, prozornega laka itd. kupiti?

 

Barva je metalik srebrna E7M, avtika pa še dovolj lepa in mlada, da se mi vse to splača.

 

Najlepša hvala!

Napisano

Za plitke praske, ki so samo na prozornem sloju laka je dovolj, da jih spoliraš. Ker predvidevam, da nimaš polirke, lahko tudi ročno. Polirni pastbimaš veliko, jaz uporabljam tole 3 v 1. 

https://www.operi-avto.si/polirne-paste-z-zascito/1505-menzerna-3-in-1-one-step-polish-250ml.html

 

Kar se tiče barve za popravilo je najbolje, da jo kupiš na uradnem servisu. Jaz jo sicer nabavljam  pri lokalnem avtoličarju, kjer mi jo zmeša. 

A manj kot pol dcl jti e ne zmeša. 

Kjer je risa do pleha mesto dobro razmasti, nato z tankim čopičem v več tankih slojih naneseš barvo. Vmes pustiš, da se posuši. Na koncu naneseš še prozorni lak, prav tako z čopičem. Paziš, da je lepo poravnano z ostalim nivojem barve. 

Vdrtine na pragu se ne da rešiti s temi diy poceni priseski, ker je tam pleh trd. 

 

 

Napisano (urejeno)
11 hours ago, Alex said:

Za plitke praske, ki so samo na prozornem sloju laka je dovolj, da jih spoliraš. Ker predvidevam, da nimaš polirke, lahko tudi ročno. Polirni pastbimaš veliko, jaz uporabljam tole 3 v 1. 

https://www.operi-avto.si/polirne-paste-z-zascito/1505-menzerna-3-in-1-one-step-polish-250ml.html

 

Kar se tiče barve za popravilo je najbolje, da jo kupiš na uradnem servisu. Jaz jo sicer nabavljam  pri lokalnem avtoličarju, kjer mi jo zmeša. 

A manj kot pol dcl jti e ne zmeša. 

Kjer je risa do pleha mesto dobro razmasti, nato z tankim čopičem v več tankih slojih naneseš barvo. Vmes pustiš, da se posuši. Na koncu naneseš še prozorni lak, prav tako z čopičem. Paziš, da je lepo poravnano z ostalim nivojem barve. 

Vdrtine na pragu se ne da rešiti s temi diy poceni priseski, ker je tam pleh trd. 

Najlepša hvala. Polirko imam 🙂Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi?

9 hours ago, Scr3am said:

Koda barve je vrjetno aluminium metalic 38P.

Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo?

Popravljeno od Mazda2
Napisano
pred 6 minutami je Mazda2 napisal:

Najlepša hvala. Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi?

Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo?

E7M pomeni, da je srebrna oz. svetlo siva, ki pa ima lahko precej različnih odtenkov (v stilu 50 odtenkov sive, heh) :)

  • Všeč 1
  • Haha 3

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
12 minutes ago, Z M A J said:

E7M pomeni, da je srebrna oz. svetlo siva, ki pa ima lahko precej različnih odtenkov (v stilu 50 odtenkov sive, heh) :)

Razumem, hvala!

Napisano

E7M je podatek katerega avtolog crpa iz tvoje prometne. Ta koda ni osnova za izdelavo barve. 38P je original koda od mazde.

 

Screenshot_20250127_182246.jpg

 

 

Napisano
pred 58 minutami je Mazda2 napisal:

Najlepša hvala. Polirko imam 🙂Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi?

Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo?

Lahko z alkoholom. Važno je, da ni na barvi nobenih maščob, nobenega prahu, ne sme bit mokro. Ne sme bit niti premrzlo, najbolje je to delati.pri temperaturi 20°C +. 

 

 

Napisano
16 hours ago, Scr3am said:

E7M je podatek katerega avtolog crpa iz tvoje prometne. Ta koda ni osnova za izdelavo barve. 38P je original koda od mazde.

 

Screenshot_20250127_182246.jpg

 

 

Aha vidim, ja. Hvala 🙂

15 hours ago, Alex said:

Lahko z alkoholom. Važno je, da ni na barvi nobenih maščob, nobenega prahu, ne sme bit mokro. Ne sme bit niti premrzlo, najbolje je to delati.pri temperaturi 20°C +. 

Hvala za izčrpen odgovor!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.