Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda5, 2008, 2.0 dizel. Avto redno servisiran. Najprej se je pojavilo rahlo žvižganje turbine (leto nazaj), potem je avto začel porabljati olje, dolijem cca 1l na 2000 km, ko ga vžgem, se modro pokadi. Pri levem koloteku sedaj opazim nekaj kapelj olja, ko je avto parkiran. Pa kolotek je masten. 

Povezano? Bom hvaležen za kak nasvet.

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Hladinik zraka  je poln olja, edino  Dinos  te reši

To @Slivka kupi in sanira. Bo vesel.

 

Brez heca.

Kaj je tu potrebno urediti? Prepucat sesalni vod, turbino na obnovo. Mogoče novi LMM.

 

Saj ljudem ko turbino vtrga, so na slabšem kot on, pa se vseeno rihta.

Napisano

Hvala za odgovore. Kar različni so:)

Verjetno bo treba kar k doktorju peljat. Tile stroški so Cca??? Pa turbino- se bolj splača obnova ali rabljena? 

Napisano

Praviš 2,0 dizel.

 

Ima električni pomik drsnih vrat in vlečno kljuko?

 

Prevoženi kilometri?

 

Preden odpelješ na Dinos, me kontaktiraj.

Ker jaz, kreten, sem našo prodal, ko je imela 360.000 km (pa to je že staro in zvoženo, saj bo menjava sklopke in zobatega jermena pa čiščenje PDFja dražje, kot je sploh vredna) in kupil popolnoma novega dvoliterskega dizla s sedmimi sedeži, FucksWagna. In vem, da se take Mazde splača popravljat. In tisti, ki je kupil našo petko, jo je zrihtal in se brezskrbno vozi. Za razliko od mene, ki sem kupil popolnoma nov ... ... ... One...

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 16 urami je janezz napisal:

Hvala za odgovore. Kar različni so:)

Verjetno bo treba kar k doktorju peljat. Tile stroški so Cca??? Pa turbino- se bolj splača obnova ali rabljena? 

Kolegu je turbino razneslo.

To je blo leta 2019. Rabljeno turbino se je dalo preventivno obnovit. Menjali se je tudi ojnične ležaje. Avto je imel preko 300.000km.

 

Garažnik je to naredil v treh tednih občasnega dela, za 1000€. Tudi rabljena turbina in obnova je bila v ceni.

Zdaj bi rekel, da bi ta strošek bil krepko višji....

Napisano
pred 19 urami je janezz napisal:

Hvala za odgovore. Kar različni so:)

Verjetno bo treba kar k doktorju peljat. Tile stroški so Cca??? Pa turbino- se bolj splača obnova ali rabljena? 

Pomoje najbolje se pri mojstru Pelku naročiš na termin, skupaj pogledata kaj bi bilo za postorit, kaj je najbolj nujno, kaj ne toliko in koliko imaš finančnih apetitov v denarnici za ta namen :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mnja, tista polna električna oprema je res bombonček... 

 

Mmmm, bom še malo premislil. Ker ravno zaključujem en projekt: Fiat Cinquecento iz leta 1996. Ličarsko na novo pobarvan, obnovljeni amortizerji, novi zavorni diski, odprt menjalnik in zamenjane sihronske puše, generalka na motorju, nove pnevmatike, ... ... ...

 

Cifra gre proti 3.600€, avto pa v bistvu na novo sestavljen. In trenutno nimamo več potrebe. Če bi bila "polno električna", bi jo vzel za naslednji projekt, pa bi počakala, da bi imel čas. Tako pa obnavljat "na zalogo" avta, ki niti ni točno to, kar si želimo in kar so znali narediti pred 15timi leti, zdaj pa ne znajo več...

Napisano

Mah ja, avta mi je škoda, ker se sicer res lepo pelje, je praktičen in nas ni nikoli pustil na cedilu, tudi lani poleti na poti na Korčulo,  polno natovorjeni, zunaj 38 na avtocesti... moram pa res dobiti dobro oceno stroškov, koliko bi bilo za vložit.

Napisano
dne 28. 2. 2025 ob 20:49 je Slivka napisal:

Praviš 2,0 dizel.

 

Ima električni pomik drsnih vrat in vlečno kljuko?

 

Prevoženi kilometri?

 

Preden odpelješ na Dinos, me kontaktiraj.

Ker jaz, kreten, sem našo prodal, ko je imela 360.000 km (pa to je že staro in zvoženo, saj bo menjava sklopke in zobatega jermena pa čiščenje PDFja dražje, kot je sploh vredna) in kupil popolnoma novega dvoliterskega dizla s sedmimi sedeži, FucksWagna. In vem, da se take Mazde splača popravljat. In tisti, ki je kupil našo petko, jo je zrihtal in se brezskrbno vozi. Za razliko od mene, ki sem kupil popolnoma nov ... ... ... One...

 Vašo Mazdo 5 sem videl v MB... Ima se nalepko gor zadaj levo 

Napisano

Ne, v MB z mano še ni bila:) kakšna njena sorodnica, zgleda. 

Drugače ima 250 000 prevoženih. Na spletu, vidim, se jih prodaja nekaj z okvaro motorja tudi pri nižjih km od teh in vedno kakšna s cca 400 000 ali več prevoženimi. Zanimivo

Napisano
pred 10 urami je maxmazda napisal:

 Vašo Mazdo 5 sem videl v MB... Ima se nalepko gor zadaj levo 

 

Vem, ja.

 

Vem, da se vozi po Mariboru in vem, da ima še vedno zadaj levo nalepko.

 

Kaj čem, kar sem zabluzil sem zabluzil. Zdaj je šla in to je to...

Napisano
Pred eno uro je janezz napisal:

Ne, v MB z mano še ni bila:) kakšna njena sorodnica, zgleda. 

Drugače ima 250 000 prevoženih. Na spletu, vidim, se jih prodaja nekaj z okvaro motorja tudi pri nižjih km od teh in vedno kakšna s cca 400 000 ali več prevoženimi. Zanimivo

 

V Mariboru ni tvoja petka ampak naša. Kovinsko modra in zadaj levo nalepka: Slivkovi otroci v, na, ob, pod ali nekje okoli avta.

 

In na Avto.net so vse dobro ohranjene in malo vožene. In vsaka ima že več lastnikov. In se je resno za vprašat, če so tisti kilometri realni...

 

Tak motor, kot imaš ti, je pri nas vlekel tudi 1300 kg težko počitniško prikolico. Z ženo imava pa zdaj 6 otrok. In v vseh 360.000 km je samo enkrat obstal - zaradi smeti v nafti... Zato se mi pa tudi toži po njej. Če bi takrat vedel to, kar vem zdaj, bi takrat rajši dal kakšnih 7.000€, pa jo dal temeljito obnovit. Ker petka je res fenomenalen avto: majhne dimenzije, ogromen prtljažnik, sedem sedežev, praktičen, uporaben, prilagodljiv, motor trpežen in zmogljiv, pa s povprečno porabo 6,3 niti ni pretirano požrešen...

 

 

Napisano
pred 34 minutami je Slivka napisal:

 

V Mariboru ni tvoja petka ampak naša. Kovinsko modra in zadaj levo nalepka: Slivkovi otroci v, na, ob, pod ali nekje okoli avta.

 

In na Avto.net so vse dobro ohranjene in malo vožene. In vsaka ima že več lastnikov. In se je resno za vprašat, če so tisti kilometri realni...

 

Tak motor, kot imaš ti, je pri nas vlekel tudi 1300 kg težko počitniško prikolico. Z ženo imava pa zdaj 6 otrok. In v vseh 360.000 km je samo enkrat obstal - zaradi smeti v nafti... Zato se mi pa tudi toži po njej. Če bi takrat vedel to, kar vem zdaj, bi takrat rajši dal kakšnih 7.000€, pa jo dal temeljito obnovit. Ker petka je res fenomenalen avto: majhne dimenzije, ogromen prtljažnik, sedem sedežev, praktičen, uporaben, prilagodljiv, motor trpežen in zmogljiv, pa s povprečno porabo 6,3 niti ni pretirano požrešen...

 

 

Se da preverit kilometre k ima nekaj modulov napisano kilometražo pa vin, če je sam naštevcu sprememba se morda vidi s testerjem realno kilometražo. Odvisno od mojstra ki je kilometre štelov.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
dne 28. 2. 2025 ob 19:01 je janezz napisal:

Hvala za odgovore. Kar različni so:)

Verjetno bo treba kar k doktorju peljat. Tile stroški so Cca??? Pa turbino- se bolj splača obnova ali rabljena? 

Če se samo kartuša menja je cca 350€ sam treba pogledat če ohišje ni pojeden. Originalna turbina onbovlena tam cca 600€ (preverjena kakovost 4 zmontirane v 2 letih ni bilo z nobeno težav)

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

 

V Mariboru ni tvoja petka ampak naša. Kovinsko modra in zadaj levo nalepka: Slivkovi otroci v, na, ob, pod ali nekje okoli avta.

 

In na Avto.net so vse dobro ohranjene in malo vožene. In vsaka ima že več lastnikov. In se je resno za vprašat, če so tisti kilometri realni...

 

Tak motor, kot imaš ti, je pri nas vlekel tudi 1300 kg težko počitniško prikolico. Z ženo imava pa zdaj 6 otrok. In v vseh 360.000 km je samo enkrat obstal - zaradi smeti v nafti... Zato se mi pa tudi toži po njej. Če bi takrat vedel to, kar vem zdaj, bi takrat rajši dal kakšnih 7.000€, pa jo dal temeljito obnovit. Ker petka je res fenomenalen avto: majhne dimenzije, ogromen prtljažnik, sedem sedežev, praktičen, uporaben, prilagodljiv, motor trpežen in zmogljiv, pa s povprečno porabo 6,3 niti ni pretirano požrešen...

 

 

Tako ja.. Modra MB tablice, zadaj levo nalepka. Se je prodajala 2 tedna nazaj na FB... Slabih 400.000km

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.