Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

Namen imam kupiti mazdo 3 sem pa v dvomih, rabim par informacij.

Kako se obnese motor 2.0 x186 2023 ali 2.5 140

Poraba?

Kaj je boljsa izbira?

Avtomatik ali rocni?

Kaksne posebne tezave, problemi?

Napisano

Živjo, predlagam ti, da pregledaš zadnjih par strani v temi ''Mazda CX-30'', kjer boš sigurno našel vse te podatke, oziroma naše pregovarjanje okoli te primerjave. 😄

Napisano
pred 24 minutami je Boki-koki napisal:

Zdravo,

Namen imam kupiti mazdo 3 sem pa v dvomih, rabim par informacij.

Kako se obnese motor 2.0 x186 2023 ali 2.5 140

Poraba?

Kaj je boljsa izbira?

Avtomatik ali rocni?

Kaksne posebne tezave, problemi?

Ko boš vse strani prelistal, pojdi na testne vožnje z enim in drugim in se na podlagi tega odločiš kaj boš kupil! Tukaj na forumu smo različni vozniki, ki nam je različno všeč! Je pa tudi pri ceni razpon nekaj tisočakov med najcenejšim in najdražjim avtom.....:nevem:

Napisano (urejeno)

Oba Mazdina bencinska motorja naj bi bila zelo zanesljiva. O G140, ki je v osnovi "zablokiran" Mazdin 2.5 G194 atmosferc, je bilo napisanega veliko dobrega. Tudi tehnološko novejši in bolj kompleksen X motor je sedaj v uporabi brez posebnih težav že dobrih 5 let.

 

Odločitev je zato popolnoma subjektivna, kot pri izbiri žensk (enim so všeč plavolaske, drugim rjavolaske 😃).

 

Če bi danes kupoval jaz, bi zelo verjetno kupil G140 AT, ... še pred letom sigurno MT, zakaj?

 

- Mazdin 2.5 motor je preizkušen, vrti se s cca 500 nižjimi obrati kot 2.0 motor - je posledično tišji

- 2.5 motor ima v nizkih obratih (ki jih rabiš najpogosteje pri pospeševanju) precej višji navor od X186

- 2.5 motor je bolj enostaven kot X186 motor, večja poraba se kompenzira z višjimi stroški in ceno avtomobila pri X motorju ... pri 200.000 km si finančno približno na enakem

- radarski tempomat v kombinaciji z MT ni zelo uporaben (če je v opremi)

- če je veliko vožnje v kolonah, po mestu, itd ... AT voznika zelo razbremeni

- Mazdin AT je zelo zanesljiv, neproblematičen (tudi MT je odličen) 

 

Kljub povedanemu, bi z lahkoto izbral tudi Mazdo 3 X186 MT ali X186 AT ali G140 MT. Vse bencinske Mazde 3 so po mojem mnenju super izbor. :) 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 11
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Oba Mazdina bencinska motorja naj bi bila zelo zanesljiva. O G140, ki je v osnovi "zablokiran" Mazdin 2.5 G194 atmosferc, je bilo napisanega veliko dobrega. Tudi tehnološko novejši in bolj kompleksen X motor je sedaj v uporabi brez posebnih težav že dobrih 5 let.

 

Odločitev je zato popolnoma subjektivna, kot pri izbiri žensk (enim so všeč plavolaske, drugim rjavolaske 😃).

 

Če bi danes kupoval jaz, bi zelo verjetno kupil G140 AT, ... še pred letom sigurno MT, zakaj?

 

- Mazdin 2.5 motor je preizkušen, vrti se s cca 500 nižjimi obrati kot 2.0 motor - je posledično tišji

- 2.5 motor ima v nizkih obratih (ki jih rabiš najpogosteje pri pospeševanju) precej višji navor od X186

- 2.5 motor je bolj enostaven kot X186 motor, večja poraba se kompenzira z višjimi stroški in ceno avtomobila pri X motorju ... pri 200.000 km si finančno približno na enakem

- radarski tempomat v kombinaciji z MT ni zelo uporaben (če je v opremi)

- če je veliko vožnje v kolonah, po mestu, itd ... AT voznika zelo razbremeni

- Mazdin AT je zelo zanesljiv, neproblematičen (tudi MT je odličen) 

 

Kljub povedanemu, bi z lahkoto izbral tudi Mazdo 3 X186 MT ali X186 AT ali G140 MT. Vse bencinske Mazde 3 so po mojem mnenju super izbor. :) 

 

 

Jaz bi tudi izbral vse tri : x186 z ročnim menjalnikom, x186 4x4 z ročnim

menjalnikom in x186 z pomično streho z ročnim menjalnikom. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Tilen5 napisal:

Kupi AT da se boš peljal kot gospod :D

Jaz še že vozim kot gospod. Z AT menjalnikom me pa vozi avto in ne jaz njega. V Ameriki dajo celo bogastvo, da si kupijo avto z ročnim menjalnikom. 

 

 

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

Oba Mazdina bencinska motorja naj bi bila zelo zanesljiva. O G140, ki je v osnovi "zablokiran" Mazdin 2.5 G194 atmosferc, je bilo napisanega veliko dobrega. Tudi tehnološko novejši in bolj kompleksen X motor je sedaj v uporabi brez posebnih težav že dobrih 5 let.

 

Odločitev je zato popolnoma subjektivna, kot pri izbiri žensk (enim so všeč plavolaske, drugim rjavolaske 😃).

 

Če bi danes kupoval jaz, bi zelo verjetno kupil G140 AT, ... še pred letom sigurno MT, zakaj?

 

- Mazdin 2.5 motor je preizkušen, vrti se s cca 500 nižjimi obrati kot 2.0 motor - je posledično tišji

- 2.5 motor ima v nizkih obratih (ki jih rabiš najpogosteje pri pospeševanju) precej višji navor od X186

- 2.5 motor je bolj enostaven kot X186 motor, večja poraba se kompenzira z višjimi stroški in ceno avtomobila pri X motorju ... pri 200.000 km si finančno približno na enakem

- radarski tempomat v kombinaciji z MT ni zelo uporaben (če je v opremi)

- če je veliko vožnje v kolonah, po mestu, itd ... AT voznika zelo razbremeni

- Mazdin AT je zelo zanesljiv, neproblematičen (tudi MT je odličen) 

 

Kljub povedanemu, bi z lahkoto izbral tudi Mazdo 3 X186 MT ali X186 AT ali G140 MT. Vse bencinske Mazde 3 so po mojem mnenju super izbor. :) 

 

 

Janez hvala ti, vedno vozim mazdo seveda samo bencinarja,sedaj imam mazdo 6 2016 limuzino prevozenih 160.000 in mislim da je cas malo za spremembo, mulca sta ze velika, tako da ne potrbujem velikega avta vec.

zelo dobro si mi opisal oba motorja, tako da mislim da se bom odlocil za 2.5 140

 

Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

V ameriki, če nočeš, da ti ukradejo avto, ga kupiš z ročnim menjalnikom.😁

V Evropi pa Teslo. Ga ne rabiš niti zaklepat.

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Boki-koki napisal:

Janez hvala ti, vedno vozim mazdo seveda samo bencinarja,sedaj imam mazdo 6 2016 limuzino prevozenih 160.000 in mislim da je cas malo za spremembo, mulca sta ze velika, tako da ne potrbujem velikega avta vec.

zelo dobro si mi opisal oba motorja, tako da mislim da se bom odlocil za 2.5 140

 

Karkoli vzameš od mazdinih benzinarjev ne bo optimalno. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Boki-koki napisal:

?

Ignoriraj to. Imel si bencinca veš kako se obnaša, z njimi praktično nobenih problemov. Mislim da je 140 2.5 odlična izbira.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 6 urami je Boki-koki napisal:

Janez hvala ti, vedno vozim mazdo seveda samo bencinarja,sedaj imam mazdo 6 2016 limuzino prevozenih 160.000 in mislim da je cas malo za spremembo, mulca sta ze velika, tako da ne potrbujem velikega avta vec.

zelo dobro si mi opisal oba motorja, tako da mislim da se bom odlocil za 2.5 140

 

Pojdi na probno vožnjo z obema, da te ne bo kasneje žrlo.... :prstgor:

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Pojdi na probno vožnjo z obema, da te ne bo kasneje žrlo.... :prstgor:

imel sem ze testno voznjo z x 186 AT z vso opremo. Mislim iskreno na nebo velike razlike z mojo voznjo.

Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Karkoli vzameš od mazdinih benzinarjev ne bo optimalno. 

Alex tebe pa res ne razumem. Do sedaj je bil tvoj x186 najboljši motor, kar je možno, zadnje čase pa si bistveno spremenil svoje mnenje. 

Napisano
pred 1 uro je Carot napisal:

Alex tebe pa res ne razumem. Do sedaj je bil tvoj x186 najboljši motor, kar je možno, zadnje čase pa si bistveno spremenil svoje mnenje. 

Nisem. Še naprej trdim, da je x186 znatno boljši motor kot dino, da pa ne en ne drugi niso nek presežek, kar se tiče same vožnje po razgibanem terenu. Obema manjka turbina, da bi bila vožnja v klance bolj tekoča brez menjavanja. Mogoče je to zaradi tega, ker vsakokrat, ko se vsedem iz dizelce v atmosferca, mi manjka navor. 

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boki-koki napisal:

imel sem ze testno voznjo z x 186 AT z vso opremo. Mislim iskreno na nebo velike razlike z mojo voznjo.

Če je tako potem pa tako ni težka odločitev za Dinota.... 😉

Napisano

Ja, ko sem menjal avto sem prletu v salon z dizelco, se usedem v tega x, pa sem ga poskušal mal priganjat pa skos občutek, da to ne gre nikamor. Šele na AC, ko smo tulil pri 130 v tretji se mi je zdelo, da vseeno gre. Ampak je bil kr mal hladen tuš in sem pač ostal na dizlih.

 

Verjamem, pa d ače prideš s kakšnim n/a bencinarjem in se vsedeš v X, da imaš nasmeh do ušes. Ja ni enostavno, da bi dal 35k€ pa že na testni vožnji dobiš pomisleke a je to ok al ni. Tega pač ne sme biti. Pa ni v igri samo motor, je tud oblika in je tud notranjost, ergonomija itd.

 

Jebemu sej tud če ti baba ni všeč na prvi pogled se verjetno ne greš zapletat in jo pecat za vezo, z mislijo, sej mogoče mi bo pa čez kakšen let bolj všeč.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Člevek je najbolj prilagodljivo bitje, s časom se vsega navadiš :)..... in pri avtu lažje kot pa kje drugje :).....in govorim samo za avte.....meni osebno je najbolj noro da bi nekaj kupil, za kar bi dal kar nekaj denarja, pri čemer bi to kupil z nekim grenkim občutkom, da to ni to......za to imamo volitve v SLO :).....pri avtih je kljub vsemu nekaj dobre izbire, dejstvo pa je da avti niso več tako dostopni, kot so bili še pred časom in z EV se je krog in nabor dobrih avtov/znamk z dobrimi mašinami bistveno zoožil....

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)

Če ta forum bereš, je idealni avto rdeča mazda 6, 150 konjičev dizel in to karavan... Za ostalo ne vem... 

Popravljeno od Shrek
  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Če ta forum bereš, je idealni avto rdeča mazda 6, 150 konjičev in to karavan... Za ostalo ne vem... 

 

Lahko je tud titanium flash metalic brown.

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano

In koliko tega maximalnega navora v celi dobi tega avta izkoristiš v vsakdanjem prometu🤔

Napisano

Jaz ves čas, saj ga mam na voljo že pri 2700 obratih :nevem: Vsako vključevanje na AC je poln navor.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.