Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ja glih Miko bi jaz dal noter, pa da vidmo! :danzoman:

 

Se prav Schumi-feni, katero mesto (oz. bom raj?i vpra?u kok mest za Rosbergom) mu napovedujete v skupnem se?tevku leto?nje sezone, da vidm kok je (?e) optimizma v vas? :P:harhar:

 

:D ce ze vprasas,bo pred njim na koncu sezone :harhar:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

spet...

Vremenska napoved za prihajajo?i dirka?ki vikend v ?panski Barceloni je vse prej kot prijazna. Za petkova prosta treninga vremenoslovci napovedujejo mo?ne plohe, ki pa naj bi se v soboto in nedeljo nekoliko omilile, a steza naj bi bila ?e vedno mokra.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D ce ze vprasas,bo pred njim na koncu sezone :harhar:

 

 

?e pa mene vpra?a? pa sploh ne bo vozil sezone do konca. Bo ?e na?el kak?en izgovor.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DEJMO ?UMI TI SI LEGENDA!!!

 

http://www.f1express.si/index.php?id=novic...amp;novica=1124

 

Karkol bo, dober je da se s temi mulci daje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A upa kdo napovedat Mihajlotovo zmago u nedelo? :P

 

No way, tako hitro ne gre, pa tudi trening ni realna slika. A ?umi dela z glavo, ne rine z njo skozi zid :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako se vidi razlika, nizji in v visini glave - manj upora (ve? pritiska na zadnji spojler)

Objavljena slika

Objavljena slika

 

v zivo?

http://www.atdhe.net/14831/watch-formula-1...d-prix-practice

ni v zivo, ker je FP 2 ob 14:00...bo pa :)

 

Zdej pa je v zivo :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

huh, te?ka bo - ?eprav ?anse so, ?e bo pa de?evalo pa ziher ni nobenih.

 

 

A se ni v?asih ?tel za dvo?ivko ali kaj ?e, aja za princa de?ja?

 

Hehe, taprav govori, Stirling Moss, ki v svoji karieri nima niti enega naslova SP + ?e angle? je zapovrhu.

 

 

Samo Moss ni edini, ki je takega mnenja.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se ni v?asih ?tel za dvo?ivko ali kaj ?e, aja za princa de?ja?

 

Sam ne za njegov stil vo?nje v kombinaciji z dana?njimi dirkalniki. Kle bo moral stil spremenit, ?e ne bo vedno v de?ju zvisu :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ka mu privo??im da zapr veliiiiiiiko ust

Free practice 2 Driver Teams Time

1 S Vettel (GER) Red Bull 1'19.965

2 M Webber (AUS) Red Bull 1'20.175

3 M Schumacher (GER) Mercedes 1'20.757

4 F Alonso (ESP) Ferrari 1'20.819

5 LC Hamilton (GBR) McLaren 1'21.191

6 R Kubica (POL) Renault 1'21.202

7 N Rosberg (GER) Mercedes 1'21.271

8 F Massa (BRA) Ferrari 1'21.302

9 J Button (GBR) McLaren 1'21.364

10 A Sutil (GER) Force India 1'21.518

11 PM de la Rosa (ESP) BMW Sauber 1'21.672

12 V Liuzzi (ITA) Force India 1'21.904

13 K Kobayashi (JPN) BMW Sauber 1'21.931

14 S Buemi (SUI) Toro Rosso 1'22.184

15 RG Barrichello (BRA) Williams 1'22.192

16 V Petrov (RUS) Renault 1'22.435

17 J Alguersuari (ESP) Toro Rosso 1'22.449

18 N H?lkenberg (GER) Williams 1'23.765

19 J Trulli (ITA) Lotus 1'24.209

20 H Kovalainen (FIN) Lotus 1'24.894

21 L di Grassi (BRA) Virgin 1'25.066

22 K Chandhok (IND) HRT F1 1'25.972

23 B Senna (BRA) HRT F1 1'26.152

24 T Glock (GER) Virgin 1'26.596

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, rahlo dolgo?asno ampak OK.

 

Smola za Hamiltona ampak je o?itno to kazen za prevzetnost :ne vem:

 

Je pa RB letos verjetno najmo?nej?i, ?eprav Ferrari, McLaren, Mercedes ne zaostajajo dosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, RB me je presenetil v kvalifikacijah, na dirki niti ne, sem mislil, da bo dale? spredaj...Hemzi je pa na vsak na?in hotel imeti najbolj?i ?as dirke, sploh je brezveze forsiral v zadnjih krogih... :vskalo:

Hja, mogo?e bi pa bilo po?teno, da bi tisti,ki bi odpeljal najhitrej?i krog dobil recimo 3 to?ke, pa da vidimo junake v zadnjih krogih, ko je avto najla?ji, gume pa zani?! ;)

Mercedesu pa o?itno manjka hitrost na ravnini..... :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vettel in predvsem bedak Hamilton sta preagresivna mladca, ki ne znata dirkati z glavo. Dirka traja do zadnjega kroga, a Hamilton se vedno dere ze sredi dirke da ima zanic gume, taktiko in ne be. Se kaj.

 

Stari macki ala Button, Webber vozijo z glavo, in z rutino osvajajo pike in prvenstva...

 

Vsa cast Sumiju da se se bori in to uspesno, medtem ko ke jasno da je Massa dober le za drugega voznika.

 

Me zanima kaj bo Gazzeta zdej pisala....sumija so ignoriral...zdej ga ne morjo vec, ujel je Ferrari....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dolg?as, kot bo na vsaki suhi dirki, je pa bla dirka v redu zato, da smo videli razmerje mo?i med posameznimi mo?tvi.

 

Red Bull pri?akovano prvi, potem McLaren (oziroma Hamilton, z Buttnom v normalnih razmerah tko ni ni?), Alonso, kar velika luknja in potem Mercedes. Za njimi tam tam nekje Renault in Force Indija, ki pobirata drobtinice, ki padejo od vodilnih mo?tev.

 

Mercedes kar po?teno zaostaja za prvimi tremi mo?tvi. Schumacher je z Mercedesom zaostajal po 2 sekundi na krog za Webbrom in po sekundo za Alonsom. Resda je moral voziti obrambno linijo, da je ostal pred Buttnom, ampak vseeno. Mercedesu ne manjka hitrost na ravnini (Massa ni mogel ujeti MS, ?eprav so mu javili, da ima 10 km/h ve?jo hitrost na ravnini), ampak je McLaren toliko hitrej?i zaradi njihovega F-Duct sistema. Mercedes ga ima zaenkrat v pripravi.

 

?koda za Lewisa in Vettla, Alonso po sre?i pri?el do dosti to?k, ?eprav ni pokazal kaj dosti, Schumi je potegnil iz avta najve? kar se je dalo, tudi prehitevanje aktualnega sv. prvaka je blo lepo za videt.

 

Button gnil, Massa pa ima da leti iz Ferrarija ob koncu sezone, ker to ni za nikamor. To enostavno ni tisti agresivni Massa, ki je pral Kimija sezono in pol do nesre?e. Naj dajo prilo?nost Kubici, ki je perspektiven voznik, ki zna celo Alonsu me?ati ?trene - Massa tega po prikazanem gotovo ni sposoben.

 

Kje so zdaj vsi tisti odli?ni biv?i sovozniki Schumija, ki so jih dr?ali nazaj?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?eri sm pa gledu samo ?tart, pol smo ?li raj na izlet, da ne zgubim dneva zarad neke dirke! <_<

 

Kokr sli?m, mi je mal ?koda za Hemija, ker naj bi bil sicer drugi. Kar se pa RB ti?e, pa upam da bo Webber Vettlu ?edalje bolj konkuren?en in ve?krat pred kot za njim! :danzoman::hudicek:

 

Mihajlo je bil 4., kar je vsekakor bolj?i dose?ek kot so ble prve 3 dirke. Bomo vidl, do kam ?e lohk prleze! :harhar:

 

Kar se pa Masse ti?e, pa se strinjam, da ni konkuren?en Alonsu, kar me precej veseli (?eprov odkar je Alonso u Ferrariju sam napol navijam zanga)! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Kar se pa Masse ti?e, pa se strinjam, da ni konkuren?en Alonsu, kar me precej veseli (?eprov odkar je Alonso u Ferrariju sam napol navijam zanga)! :jupiii:

 

Hehe, jaz ba glih zarad tega, ker je Alonso pri?el v Ferrari samo ?e na pol navijam za Ferrari. :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naslednja je pa Monako, tega pa ne smemo zamudit, ?eprav je dostkat dost da vidi? ?tart in pol ve? kdo bo (?e ni okvar) prvi ugledu kockasto zastavco! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.