Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,7k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ali je kaj znano, zakaj ima Lotus asimetri?ni ?pici nosu?

 

?e ugotavljamo :) Je pa razumljiva re?itev, da se po sredini ?imve? zraka spravi, ne vem pa zakaj sta asimetri?na...en del je za tisti pravilnik o 9000mm2 preseku, drugi je pa del varnostne strukture.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po svoje je sme?no kako je tale F1 sama politika in taktiziranje in vsakoletno piljenje detajlov in spreminjanje pravilnika in manj dirkanje mo? na mo?a z enakovrednimi dirkalniki in nepristranskimi pravili/kaznimi.

 

Po toliko letih je sodelavec ?ele v?eraj omenil, da je bil v Imoli na F1 ko se je ubil Senna. Je rekel, da so ?e en dan prej govorili (v lu?i smrtne nesre?e tisti dan) kaka katastrofa bi bila ?e bi se kak Senna ubil, bi bilo konec F1 za marsikaterega navija?a. No in naslednji dan direkt to. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon, jaz sem F1 za?el spremljat pri svojih 11 ali 12-ih letih, to je ravno na vrhuncu A.S. (prvak 88, 90 in 91), pa ko za nazaj pomislim kako so izgledale dirke (ki sem jih po?iral z o?mi), al pa tale ringl?pil dandana?nji, ko navadno pre-zeham 300 in ve? km, kolikor pa? traja dirka. Vmesno obdobje; Hill, Villeneuve, Schumacher, Hakkinen, Montoya je ?e bilo precej gledljivo :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po svoje je sme?no kako je tale F1 sama politika in taktiziranje in vsakoletno piljenje detajlov in spreminjanje pravilnika in manj dirkanje mo? na mo?a z enakovrednimi dirkalniki in nepristranskimi pravili/kaznimi.

 

Po toliko letih je sodelavec ?ele v?eraj omenil, da je bil v Imoli na F1 ko se je ubil Senna. Je rekel, da so ?e en dan prej govorili (v lu?i smrtne nesre?e tisti dan) kaka katastrofa bi bila ?e bi se kak Senna ubil, bi bilo konec F1 za marsikaterega navija?a. No in naslednji dan direkt to. :(

 

rush film ti da tudi misliti o tem ja, danes pa buh ne daj da se 2 dotakneta.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?mego, tole je McLaren Mercedes, "tapravi" Mercedes pa je neka druga ekipa. :D

 

Je pa lepa tale srebrna ?verca, upam da bo tudi hitra. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tako so dizajnirali glede na nova pravila, ampak o?itno je spet samo Nevy na?el odgovor v smislu old style.

Res da Rb ni naredil pametnega kroga, ker je crknil oba dneva testiranj, ampak Mclaren je z opi?jim nosom dobro za?el testiranja....takoj pa zadaj caplja Ferrari.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, ne bomo po teh ?asih sklepali sezone...bo treba po?akat na dirke. Druga? pa zanimivo, ravno Catheram najbolj sme?no zgleda, pa spravi najve? zraka pod dirkalnik :D Mercedes in Ferrari ?eprav zgleda da ne, pa prav tako, samo na druga?en na?in...zato tudi postavitev kamer na nosu tako. Vsi z Renault motorji bodo pa morali dr?ati pesti, da Renault popravi napake, ker so imeli danes precej te?av ;)

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, Mclaren kraljuje z obema voznikom ze 4. dan...kaze izredno formo, medtem ko RB ze 4. dan popravlja avto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Za?enja se vsakoletni ringl?pil in upam da je Mercedes tudi vzdr?ljiv, ne le hiter;

 

http://www.rtvslo.si/sport/formula-1/prvi-...cedesoma/332060

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm
    • No, takole je - po 18 dneh sem končno dobil papirje, da lahko menjam sprednji odbijač in masko. Zaznamek je tudi na "poglej pokrov motorja", ker je očitno masko malce nabilo na pokrov in je nad eno lučjo malce manj prostora kot na drugi strani. Me zanima če bo kdo kaj popravil to, ali bodo spet palamudili in se delali norca kot Carglass s kitajskim steklom takrat.   Odbijač sem nekako potisnil nazaj na te čepe, tako da ne štrli več ven in ni videti da bi kaj bilo poškodovano. Vozil sem se pa seveda brez tablice 18 dni, pa še se bom kak dan, preden ličar naroči dele. Nosilec tablice, Mazda znakec, srebrn "lip" verjetno tudi dobim zraven, kajne? Ker na cenilnem listku imam označeno samo odbijač, maska in preveri pokrov motorja. Tudi en senzor mi je razbilo spodaj pri tablici, ne vem kateri je. Ampak v avtu ni nobene lučke.   Ubistvu sedaj ko gledam, niti ni tako hudo za videt. Z 90 km/h direktno v sredino avta...          Odbitne imam 1%, torej plačati bom moral 203,9 €.
    • Mazde 6 sploh nimajo te postavke, se pač vidi da ni poanta v tem, da gledaš te povprečne hitrosti ampak da jo tiščiš 
    • A se zajebavaš     Pejdi probat, motor je vrhunski, sam treba je dat po gasu in ne bit kot star ata....
    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.