Skoči na vsebino

Mazda EZ-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj, tudi jabolko delajo 90% na Kitajskem pa jo kopujejo za med..... :nevem:

To, da je električen pa..... :whatever:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

VOLAN.SI

Mazda EZ-60 je zanimiv avtomobil. V prvi vrsti ne izgleda kot tipična mazda, kar je na nek način jasno, saj pravzaprav sploh ni mazda.

 

https://www.avtomobilizem.com/novice/bo-mazda-ez-60-s-podaljsevalnikom-dosega-zanimivejsa-od-elektricne-razlicice/20-04-2025/

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je zame sprejemljiva rešitev...  relativno majhna baterija in ICE kot generator. Se pravi, za vsakodnevno uporabo si na bateriji in jo tud polniš doma, ko pa greš nekam na pot si pa popolnoma neodvisen od polnilnic. Če so, super, če jih ni pa so zasedene pa tud ne obtičiš za več ur na nekem mestu. Predvsem pa se ne ukvarjaš z avtom, ker avto služi tebi in ne ti avtu, kar se dogaja pri BEV.

 

Aja, škoda, da je SUV pa še kitajc za povrhu. Če bi dal to možnost v Mazda-6e bi bil samo Kitajc kot negativa, kar pa je že kompromis, ki bi ga celo sprejel.

  • Všeč 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

eeee kaj... Japonec ima neko čast v sebi in tako tudi razume biznis. Kitajec je pa čisto nasprotje in v njegovi krvi se pretaka miselnost kako nekoga nategnit. A res mislimo, da pa v avtoindustriji bo pa zdaj ta miselnost čisto druga? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

eeee kaj... Japonec ima neko čast v sebi in tako tudi razume biznis. Kitajec je pa čisto nasprotje in v njegovi krvi se pretaka miselnost kako nekoga nategnit. A res mislimo, da pa v avtoindustriji bo pa zdaj ta miselnost čisto druga? :nevem:

Čudno mi je da japonc zaupa kitajcu, kaj misliš..... 🤔

Napisano

Včasih je veljalo da je vse odvisno od "quality control" človeka in japončki so včasih imeli povsod svoje ljudi na teh funkcijah...danes verjetno temu ni tako (dokaz je bil pri hondi civic ki so jo sestavljali v UK....slaba kvaliteta sestave, izdelave, zato so po zaprtju vrnili vse skupaj na Japonsko, kar pa se negativno odraža v višjih cenah, ampak kvaliteta naj bi bila sedaj spet ok)....mogoče je v tem primeru lažje, ker so si lokacijsko bližje...

Napisano

Zanimivo, zelo zanimivo.

 

- "Imam Kitajske gume na avtu."

- "Kaj si nor, to nič ne drži, s tem si nevaren v prometu, ... ... ..."

 

- "Imam Kitajski avto."

- "Ja, sem slišal, da so dobri, ja."

 

Kmalu bomo prišli do tega, da bo Kitajski avto na Goodyearkah zmagovalna kombinacija...

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Kmalu bomo prišli do tega, da bo Kitajski avto na Goodyearkah zmagovalna kombinacija...

Smo že praktično tam. 😃

Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

@Jest A si že oddal naročilo? In prečrtal Teslo Y s seznama? 😉


Ne še… avto rezerviram šele, ko ga prej probam… ;) Nimam pa zadržkov pred tem, da je “kitajc” … Zaenkrat še vedno zaupam Mazdi, da pod svojo znamko prodaja OK izdelke… tudi, če so narejeni v sodelovanju s kitajci… Sicer opnavdusenje nad Teslo je malo upadlo… ampak ne zaradi izdelka… bolj zaradi odziva na Muskove poteze..

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem sicer pogledal cel video in bolj čekiral a bo kakšna dobra Kitajčica kje okol skakala.

 

Aja Mazda? Soulless box. 😭

33112_1.png

Napisano

Vedno bolj televizorji na štirih kolesih, a bomo še sploh vozili, ali pa bomo samo potniki kot na busu... Imam raje TV pred kavčem, kot da ga okrog vozim... Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje :whatever:...

Napisano
pred 3 minutami je GoB napisal:

Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje :whatever:...

 

Tole ni avtohtona Mazda ampak nek rebrand in še ta bolj iz nuje kot iz želje. Tko, da računam bolj na naslednjo generacijo EV-jev, ki naj bi bili spet Japonski.

33112_1.png

Napisano

to je samo odgovor na potrebe trga na Kitajskem. Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit. 

Mazda ima ime, servisno mrežo ter ji bo lažje kakor noname Kitajcu. 

Sicer se pa iste načina poslužuje vedno več starih znamk (Cupra, Renault, VW,..)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 minuto je mazdaman napisal:

Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit. 

 

Ne gre zato, gre zato, ker morajo. Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem, da prodaš na vsake tri ICE vsaj enega EV-a, ki nima izpustov CO2 iz auspuha, ampak iz TEŠ6. Tako lahko spustiš povprećni izpust prodane "flote" vozil na limit 95g CO2, kjer se še ne plačuje kazni ekoteroristom EU-ja.

 

Računica je namreč taka. Povprečje izpustov vseh prodanih vozil, recimo Mazde, minus meja za oprostitev kazni, krat število prodanih vozil krat kazen 100€ za vsak gram nad mejo.

 

V praksi:

 

Recimo, da je povpreče Mazdinih ICE in hibridov v EU okoli 125g CO2 na kilometer

Mazda v EU proda cca 200.000 avtov letno

 

Račun (125g-95g)*200.000avtov*100€/g = 600.000.000€ ali 600milijonov € kazni

 

Če je vsak četrti EV pade izpust pod 95g/km in je kazen enaka 0€

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

 Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem,...

Te CO2 kazni in nebuloze si je spet izmislila EU, nikjer drugje v svetu ni tega. Pri tem EU proizvede mislim da skupno v svetu samo ca. 5% CO2.  In mi rešujemo svet. Spet nekateri v EU lepo služijo s temi CO2 kuponi (v SLO vemo kdo je to, ne bomo imensko, mislim da je trenutno eden najbogatejših slovencev), posledično bomo pa zapirali naše firme, zaradi zblojenega EU zelenega prehoda. V glavnem s temi kuponi nismo nič naredili za okolje (je samo pesek v oči), to je ena izmed EU "futurističnih" idej (res genialci v Bruslju, mislim predvsem genialke), cel drug svet pa se nam smeji in dalje na polno "žge" CO2... Res mi nič več ni jasno kaj se grejo:whatever:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.