Skoči na vsebino

Mazda EZ-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj, tudi jabolko delajo 90% na Kitajskem pa jo kopujejo za med..... :nevem:

To, da je električen pa..... :whatever:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

VOLAN.SI

Mazda EZ-60 je zanimiv avtomobil. V prvi vrsti ne izgleda kot tipična mazda, kar je na nek način jasno, saj pravzaprav sploh ni mazda.

 

https://www.avtomobilizem.com/novice/bo-mazda-ez-60-s-podaljsevalnikom-dosega-zanimivejsa-od-elektricne-razlicice/20-04-2025/

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je zame sprejemljiva rešitev...  relativno majhna baterija in ICE kot generator. Se pravi, za vsakodnevno uporabo si na bateriji in jo tud polniš doma, ko pa greš nekam na pot si pa popolnoma neodvisen od polnilnic. Če so, super, če jih ni pa so zasedene pa tud ne obtičiš za več ur na nekem mestu. Predvsem pa se ne ukvarjaš z avtom, ker avto služi tebi in ne ti avtu, kar se dogaja pri BEV.

 

Aja, škoda, da je SUV pa še kitajc za povrhu. Če bi dal to možnost v Mazda-6e bi bil samo Kitajc kot negativa, kar pa je že kompromis, ki bi ga celo sprejel.

  • Všeč 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

eeee kaj... Japonec ima neko čast v sebi in tako tudi razume biznis. Kitajec je pa čisto nasprotje in v njegovi krvi se pretaka miselnost kako nekoga nategnit. A res mislimo, da pa v avtoindustriji bo pa zdaj ta miselnost čisto druga? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

eeee kaj... Japonec ima neko čast v sebi in tako tudi razume biznis. Kitajec je pa čisto nasprotje in v njegovi krvi se pretaka miselnost kako nekoga nategnit. A res mislimo, da pa v avtoindustriji bo pa zdaj ta miselnost čisto druga? :nevem:

Čudno mi je da japonc zaupa kitajcu, kaj misliš..... 🤔

Napisano

Včasih je veljalo da je vse odvisno od "quality control" človeka in japončki so včasih imeli povsod svoje ljudi na teh funkcijah...danes verjetno temu ni tako (dokaz je bil pri hondi civic ki so jo sestavljali v UK....slaba kvaliteta sestave, izdelave, zato so po zaprtju vrnili vse skupaj na Japonsko, kar pa se negativno odraža v višjih cenah, ampak kvaliteta naj bi bila sedaj spet ok)....mogoče je v tem primeru lažje, ker so si lokacijsko bližje...

Napisano

Zanimivo, zelo zanimivo.

 

- "Imam Kitajske gume na avtu."

- "Kaj si nor, to nič ne drži, s tem si nevaren v prometu, ... ... ..."

 

- "Imam Kitajski avto."

- "Ja, sem slišal, da so dobri, ja."

 

Kmalu bomo prišli do tega, da bo Kitajski avto na Goodyearkah zmagovalna kombinacija...

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Kmalu bomo prišli do tega, da bo Kitajski avto na Goodyearkah zmagovalna kombinacija...

Smo že praktično tam. 😃

Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

@Jest A si že oddal naročilo? In prečrtal Teslo Y s seznama? 😉


Ne še… avto rezerviram šele, ko ga prej probam… ;) Nimam pa zadržkov pred tem, da je “kitajc” … Zaenkrat še vedno zaupam Mazdi, da pod svojo znamko prodaja OK izdelke… tudi, če so narejeni v sodelovanju s kitajci… Sicer opnavdusenje nad Teslo je malo upadlo… ampak ne zaradi izdelka… bolj zaradi odziva na Muskove poteze..

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem sicer pogledal cel video in bolj čekiral a bo kakšna dobra Kitajčica kje okol skakala.

 

Aja Mazda? Soulless box. 😭

33112_1.png

Napisano

Vedno bolj televizorji na štirih kolesih, a bomo še sploh vozili, ali pa bomo samo potniki kot na busu... Imam raje TV pred kavčem, kot da ga okrog vozim... Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje :whatever:...

Napisano
pred 3 minutami je GoB napisal:

Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje :whatever:...

 

Tole ni avtohtona Mazda ampak nek rebrand in še ta bolj iz nuje kot iz želje. Tko, da računam bolj na naslednjo generacijo EV-jev, ki naj bi bili spet Japonski.

33112_1.png

Napisano

to je samo odgovor na potrebe trga na Kitajskem. Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit. 

Mazda ima ime, servisno mrežo ter ji bo lažje kakor noname Kitajcu. 

Sicer se pa iste načina poslužuje vedno več starih znamk (Cupra, Renault, VW,..)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 minuto je mazdaman napisal:

Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit. 

 

Ne gre zato, gre zato, ker morajo. Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem, da prodaš na vsake tri ICE vsaj enega EV-a, ki nima izpustov CO2 iz auspuha, ampak iz TEŠ6. Tako lahko spustiš povprećni izpust prodane "flote" vozil na limit 95g CO2, kjer se še ne plačuje kazni ekoteroristom EU-ja.

 

Računica je namreč taka. Povprečje izpustov vseh prodanih vozil, recimo Mazde, minus meja za oprostitev kazni, krat število prodanih vozil krat kazen 100€ za vsak gram nad mejo.

 

V praksi:

 

Recimo, da je povpreče Mazdinih ICE in hibridov v EU okoli 125g CO2 na kilometer

Mazda v EU proda cca 200.000 avtov letno

 

Račun (125g-95g)*200.000avtov*100€/g = 600.000.000€ ali 600milijonov € kazni

 

Če je vsak četrti EV pade izpust pod 95g/km in je kazen enaka 0€

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

 Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem,...

Te CO2 kazni in nebuloze si je spet izmislila EU, nikjer drugje v svetu ni tega. Pri tem EU proizvede mislim da skupno v svetu samo ca. 5% CO2.  In mi rešujemo svet. Spet nekateri v EU lepo služijo s temi CO2 kuponi (v SLO vemo kdo je to, ne bomo imensko, mislim da je trenutno eden najbogatejših slovencev), posledično bomo pa zapirali naše firme, zaradi zblojenega EU zelenega prehoda. V glavnem s temi kuponi nismo nič naredili za okolje (je samo pesek v oči), to je ena izmed EU "futurističnih" idej (res genialci v Bruslju, mislim predvsem genialke), cel drug svet pa se nam smeji in dalje na polno "žge" CO2... Res mi nič več ni jasno kaj se grejo:whatever:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.