Skoči na vsebino

Mazda6 zaprtje EGR ventila

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Zdravo prijatelji!

 

Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.

 

Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.
 

Naprošam tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Ali če kdo pozna koga, ki je to opravil.

Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.


Najlepša hvala za katerikoli nasvet in odgovor!

P.D.

 

Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi:

  • nova odmična gred
  • Menjana turbina
  • Menjana zračna loputa
  • Novi senzor pretoka zraka
  • Očiščen sesalni kolektor (speskan)
Popravljeno od PeroD
Pozabil se zahvaliti :)
Napisano

Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže..

 

Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez :prstgor:

 

Ne pipaj elektronike, odreži vn DPF in gas.

 

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je NevLado napisal:

Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže..

 

Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez :prstgor:

 

Ne pipaj elektronike, odreži vn DPF in gas.

 

Ja, tokrat imaš prav. Tej motorji niso ljubitelji tuninga. Tako, da se ne splača nič tikat, kot le blokirat EGR in gasa. 

A ni dovolj 175 konjev in  420 Nm navora? Meni je dovolj že 150 konjičev in 380Nm navora, kolikor jih ima moja. 

 

NevLado. 

O šalah raje ne bi, ko govorimo o dinotu z velikm 2.5 motorjem in 190 konjički. Da ne govorimo o baby dinotu. 😄 Koliko iztisnejo druge znamke iz take nkonjenice.?😉

😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
8 hours ago, Alex said:

Ja, tokrat imaš prav. Tej motorji niso ljubitelji tuninga. Tako, da se ne splača nič tikat, kot le blokirat EGR in gasa. 

A ni dovolj 175 konjev in  420 Nm navora? Meni je dovolj že 150 konjičev in 380Nm navora, kolikor jih ima moja. 

 

NevLado. 

O šalah raje ne bi, ko govorimo o dinotu z velikm 2.5 motorjem in 190 konjički. Da ne govorimo o baby dinotu. 😄 Koliko iztisnejo druge znamke iz take nkonjenice.?😉

😉


Fantje hvala za odgovor! 
 

DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe.

 

Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)?

 

Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača.

 

Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več ;) Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jzt pa po 13 letih na Miati, pozabim, da majo avti lahko tudi sport in sport plus opcije 😀
    • Jaz ga dam v sport mode pri kakšnih prehitevanjih, kjer bi rad da je motor hitreje odziven in se vrti pri višjih obratih. Pa še pomagam mu malo in ga tik preden ven skočim že vržem eno prestavo nižje kar z obvolansko ročico. Potem ko ga pritisnem pa pustim da sam počne kar hoče. Pa kakšna prehitevanja v hrib, recimo Rogla. Pride ta način prav. Imaš malo več rezerve, ki vedno prav pride v takšnih pogojih.
    • Napačna tema,..daj v tisto vesoljci al kar je že
    • Kot naročeno prilagam sliko sveže opranega avta😁. Vem, da nekaterim forumašem 16" izgledajo češko, meni pa se prav dopade razmerje med gumo in plastiko.   Kako se lastniki svetlečih platišč spopadate z zavornim prahom? 3 tedne nisem pral avta, pa so antracitna platišča izgledala kot da avta nisem pral pol leta. Težavo sem imel tudi z dostopom do umazanije s krtačko, ker je vse na knap. Ko sem kočal, sem bil črn ko mehanik brez rokavic. Saniral sem tudi prvi odkrušek laka na zadnjih vratih cca. 1mm. Se pozna, da je na nekaterih cestah šoder še od lani. Pri Ferku sem nabavil korekturni lak za arctic white za 9,81€. Glede temperature mi je bilo rečeno, da naj bi zaradi emisij ti motorji ko niso pod obremenitvijo lavfali hladneje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.