Doseg po BC se spreminja glede na povprečno porabo. Po resetu vzame BC zadnje predhodno povprečje porabe. Kasneje tekom vožnje se lahko doseg poveča, če bo povprečje porabe padlo. To je normalno.
Reklame so davcne olajsave in so zgolj psiholoska stvar ki pravi še smo tu, pa vse je ceneje.
Ne vem zakaj se jamra saj reklame stalno govorijo o neverjetnih prihrankih in o popustih....mogoce jih pa res moramo gledati.
Na to temo mi je prodajalec lepo razlozil kako 'ceniki' in popust delujejo...
Dober izdelek sam sebe prodaja. Jaz za prvo šestko nisem rabil reklame, ker je bila impresivna ža takrat, ko sem jo videl na cesti. Aja pa ker je bila odličen izdelek je bila tud avto leta. 😜
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.