Skoči na vsebino

REZANJE FEDER????

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A ma kdo izku?nje z rezanjem feder? V mojo 323f sem dal eibache pa je ?e vedno opti?no zelo visoka :huh: oziroma zdaj zgleda kot normalen avto!

 

a je ?e kdo porezal fedre na svojem avtu?

 

Pa ?e ali je treba kaj bla?ilnike skraj?at?

Napisano

Za koliko si pa ga sedaj zni?al -35? Vzel bi ni?je fedre kot pa -35 npr. -40, -45! Prodaj pa kupi nove, ena mo?nost pa je gre? Skorn?ku pa jih zamenja? brez dopla?ila :D:P !

 

No saj bomo vidli kaj bo Wildcat na to rekla! :rolleyes:

 

Lp.

Napisano

Stari kotna brusilka, od?aga? in adijo. To je potrebno pri starih hondah, ker se zadnji del preve? povesi, vedno je blo vse ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e bo? od?agal bo se ti brusilo po blatnikih ko jih bo ve? notri. :D:D:D

 

?e jih bo? ?e od?agal ,pa daj str?ati amortizerje.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ne delat tega je nevarno, so to delali na mojem avtu in ko ga dvigne? ima? fedro ki ti prosto ska?e, pa ?e avto je trd ko kamen :angry: ob?utek pri vo?nji pa nelagoden :( . ?e ?e potem menjaj za ni?je, vendar potem je priporo?ljivo pravtako predelat/menjat bla?ilce.

 

BDW ?e bo? menjaval, mi povej kodo za fedre mogo?e celo meni pa?ejo (kar pa dvomim), ker sem tudi sam pred nakupom vzmeti - da bo avto bolj mehek :D

IPB Image
Napisano

Hvala za odgovore!

 

Pri AS velenje so mi rekli, da obstajajo samo te fedre od eibacha!

 

Sj ni tak visok, da bi ?el zdaj glih ferdre menjavat, sam sem sli?al, da se to dela pa nism vedel al je ok al ne.

 

Mislim, da bo treba naslednji? nal ni?je gume vzet pa bo?

 

A kdo ve ?e je guma 215/40/16 kaj ni?ja od 205/45/16? Na honda forumu sem bral, da naj bi bla razlika kr o?itna!

Napisano

?e en predlog, da nebo treba menjat vzmeti, enkrat se za vikend zmeni? z virgem in tonixom, pa ?e kakega "te?kokategornika" in se skupaj in v vso pija?o ki jo potrebujejo odpeljete na obalo in se tam malo pozabavate in potem vrnete nazaj domov. Avto bo sigurno ni?ji, ker je bil preobremenjen. :D:D:D:D

 

 

Pa brez zamere virge & tonix

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ne rezati fedrov. To se je delalo na Yugotih, ko ni bilo denarja za normalne. Ce si menjal pred kratkim pocakaj ?e nekaj casa, ker se mora vse skupaj ulezati.

  • 5 let kasneje...
Napisano

Da ne za?enjam nove teme, bi se "prilepil" tu zraven. Tokrat ne zaradi rezanja, ampak zaradi "?tukanja". Imam Mazdo BT50 4x4, ki pa je spredaj vsa plasti?na. Ker so cevne za??ite po novem prepovedane, snega in podobnih ?arov pa pri nas ne manjka, razmi?ljam, kako bi avto dvignil, da bi bil vi?ji in bolj odmaknjen od tal.

Bi bilo dovolj, ?e pod amortizerje vtaknem kak?ne "klocne"?

Se to re?i kako druga?e?

Koliko je ?e priporo?ljivo dvigniti, da ne bo kak?nih incidentov z gredmi, zglobi, kon?niki,...?

Kako gre to skozi tehni?ni pregled?

Je za to potrebna homologacija? Kje se jo dobi?

?

?

?

?

?

Napisano

Da ne za?enjam nove teme, bi se "prilepil" tu zraven. Tokrat ne zaradi rezanja, ampak zaradi "?tukanja". Imam Mazdo BT50 4x4, ki pa je spredaj vsa plasti?na. Ker so cevne za??ite po novem prepovedane, snega in podobnih ?arov pa pri nas ne manjka, razmi?ljam, kako bi avto dvignil, da bi bil vi?ji in bolj odmaknjen od tal.

Bi bilo dovolj, ?e pod amortizerje vtaknem kak?ne "klocne"?

Se to re?i kako druga?e?

Koliko je ?e priporo?ljivo dvigniti, da ne bo kak?nih incidentov z gredmi, zglobi, kon?niki,...?

Kako gre to skozi tehni?ni pregled?

Je za to potrebna homologacija? Kje se jo dobi?

?

?

?

?

?

 

V?asih res ne vem a se norce pokate al ste resni ... :blink:

 

Bolj? ni? delat kot kr nekaj po doma?e! Zmer je blo tko in zmer bo! :whatever:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

sm ga odbu za pol obrata, pa pol ?e za pol obrata, pa ?e za pol obrata pa je bil ?e zmeraj prekratek :harhar:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Zato pa spra?ujem, ?e kdo ve, kje bi se dalo to urediti, kako se to uredi, kak?ne so potem sitnosti s homologacijo,...

 

In ne za zni?at avto, ampak za dvignit, zato ne bi fedrov odbijal pro?, ampak dodajal. Kolikor vem, se vzmetno jeklo ne vari (ali pa??) ker ko se ga pregreje, ni ve? vzmetno. Kako se potem to re?i?

Napisano

z vzmetmi nimas kaj iskat

 

 

moras pogledat, ce so kaksni nastavljivi amortizerji (ala bilstein itd) in bi jih potem nastavil na najvisjo visino

 

dvomim pa, da obstaja kaj za tvoj avto

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Seveda se dobijo dalj?i fedri sam vpra?anje ?e za vse modele avtomobilov bo pa verjetno treba iskat kak?ne aftermarket verjetno v USA.

 

Bi bilo pa modro tole vpra?anje zastaviti na kakem offroad forumu.

33112_1.png

Napisano

glede dvigovanja ima? ti mnogo mo?nosti z tvojim vozilom

 

na tem forumu ima? vsaj dva ki se ukvarjata z tem

 

OFF ROAD FORUM

 

mo?nosti:

 

-komletno podvozje OLD MAN ( V?asi so prdajali tudi pri nas B2500 z opremo BIG FOOT, ki je bil dvignjen)

-ali pa podlaganje

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

eden je kot zgoraj ?e napisano

Marolt 4x4 drugi mamut off road ali nekaj takega

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mamut je nategun..... <_<

 

Ti abi? kako heavy duty robo... zdej opcij je ve?, al se loti? komplet prenove podvozja, da zadevo naredi? neuni?ljivo, al pa najde? kak?no "za?asno" re?itev. Osebno ti predlagam prvo varjanto, glede na to za kaj vse uporablja? pickup-a...

 

Skratka... zamenjava amortizeerjev in vzmeti plus stabilizatorje...da ne bo ko?ija preve? opletala....:aaaaa:

 

nekaj opcij ima? na spodnjih linkih...

 

klik 1

 

klik 2

Ebay celoten Liftkit za nekaj ve? kot 1000?

 

Bom pa ?e malo raziskal tteren kaj bi se dalo ?e naredit...

 

 

LP David

Feel free....

Napisano

Glede na to, da je vse na Tajskem in v Avstraliji, kako je s homologacijo, ko vse to pripeljem domov? Kaj ni tu nikogar, ki bi se ukvarjal s ?em takim?

No, ja, Mamut, ma se mi zdi, da sem nekje prebral, da je "nategun". Kaj pa Marolt?

Napisano

Posku?am vzpostaviti stik z Maroltom, pa mi ne uspe. Sicer pridem na njihovo spletno stran, tam dobim e-mail naslove, ko pa jim pi?em, se vse vrne nazaj, ?e? da ni pravi naslov. ?e ni?, pa ni?. Pozna kdo ?e koga, ki se ukvarja z dviganjem podvozja. Pa s tem ne mislim nekoga, ki ima avtodvigalo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.