Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Torej? :) Mazda je tudi samo mazda ni? ve?. Mercedes pa je mercedes, pa to ?e ne pomeni, da je dober avto.

A mazda je vedno pri vrhu, ko se primerja vzdr?ljivost avtov in zadovoljstvo kupcev, reno pa caplja nekje na dnu skupaj z alfa romeo, fiatom in pe?ojem.

Zanimivi so mi vozniki renojev, ko jih vpra?a?, kako gre avto in ti re?ejo-super. V istem dahu na?tejejo, kaj vse so ?e zamenjali na avtu oziroma kaj samo ?e niso. O?itno je to njim normalno in mislijo, da tako pa? mora bit...

 

 

Napisano

Kar dr?i glede zanesljivosti na splo?no in zadovoljstva kupcev, ampak ?e vseeno ne spremeni dejstva, da je 1.6 dci en zanesljivej?ih dizlov. ?e celo 1.5 dci od nekje 2007 so uspeli porihtati, v?asih pa je veljal za verjetno najslab?i common rail dizel. V 15 letih so ga postopoma izbolj?evali in danes velja za enega bolj?ih dizelskih mlin?kov. Moj o?e ga ima v 2013 scenicu, ca. 150k km brez ene same okvare, niti enega garancijskega popravila ni bilo. Pa ?e avtomatik je. Glede na bajke, ki kro?ijo po gostilnah, bi moral verjetno ?e vsaj 2x skozi pre?o na odpadu.

Napisano

A mazda je vedno pri vrhu, ko se primerja vzdr?ljivost avtov in zadovoljstvo kupcev, reno pa caplja nekje na dnu skupaj z alfa romeo, fiatom in pe?ojem.

Zanimivi so mi vozniki renojev, ko jih vpra?a?, kako gre avto in ti re?ejo-super. V istem dahu na?tejejo, kaj vse so ?e zamenjali na avtu oziroma kaj samo ?e niso. O?itno je to njim normalno in mislijo, da tako pa? mora bit...

No, no, alfa je pa cist super avto :)

Napisano

No, no, alfa je pa cist super avto :)

Sej je res... tudi jaz sem bil v mladosti alfist... lepi avti, ?portbi samo, kar se ti?e zanesljivosti... :)

 

 

Napisano

Pa kaj teh 6k tretje generacije res ni nobene bencinarke blo v slo? Bo treba res iz nem?ije uvozit...

Tudi tam so drage :jupiii:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi tam so drage :jupiii:

Pa kje ste videli, da so drage?

Cenej?e so ?e vedno kot dizelce.

 

 

Napisano

no jaz na lastni ko?i sedaj spoznavam, da so ?asi, ko sem (upravi?eno) pljuval pe?oja (slu?beni 307 in 407) davno za nami, in sedaj (upravi?eno) francoz lahko u?iva status kvalitetnega avta (jaz C4, sestra C5 + C3 Air Cross, obdr?ala je tudi staro Xsaro picasso, ker to pa? dela in ?koda dati za 300?, mati C3). Od leta 2012 nobene napake, ok Xsara je spet prej?nja generacija in ne ?teje... :).

 

Tudi cena servisa in podpora brez pripombe, meni aku, pa sploh nisem bil na servisu v slo, mati vso plasti?no za??ito na vseh vratih. Sva ?la danes pokazati, a se vam zdi da tale za??ita mogo?e ni dobro pritrjena? Ni problema gospod bomo naro?ili 4 nove (?e preden sem vpra?al ali bi lahko to samo malo pritrdili....)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vsekakor pride uvoz tega avta ceneje kot pa skoraj 19k eur.

Ta bi morala prit k nam za enih 15 jur?kov in ni? ve?.

 

 

Napisano

Morda bom prodal svojo (mika me CX-9):

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-mazda6-g145-kombi-top-ausstattung-garantie-290028429/

 

Cena je v zlati sredini toliko starih GJ modelov s tako majhno kilometrino. Za nekaj 100 EUR sem seveda pripravljen spustiti. Avto ima ?e dva meseca prenosljive garancije (ne jamstva!) in je brez skritih napak.

 

Stro?ki uvoza: 480 DMV + homologacija in tehni?ni pregled, skupaj torej slabih 600 EUR. Ogled je seveda lahko v Sloveniji, tako da stro?ki vo?nje v tujino, izvoznih tablic in zavarovanja odpadejo :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ne, a je zelo poceni, pa ?e awd...

Pa saj ke 7 let star on preko 100.000.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale ne bo dolgo med oglasi.

Prav tak avto sem kupil pred enim letom, enaka barva, enaka oprema, enak menjalnik.

Nad vozilom sem navdu?en, milina za vozit po mestu in na kraj?e razdalje.

Spremljam ponudbo na avtonetu. Po enem letu je to prva ponudba bencinskega modela z AT menjalnikom.

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.