Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse je na tvoji kalkulaciji, poznavanja trga in modelov ter odločitvi.

Žalostno pa je ker se večini danes ne da raziskovati, kaj pa šele pogajati za ceno. 

Dragi/e moji/e cena nikdar ni fiksna in zadnja!

 

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Temle hondašem se pa na čisto trga - tale epidemija jim je čisto zjebala zdravo pamet. 🤪

 

...avto je kot nov... haha ludaci

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Temle hondašem se pa na čisto trga - tale epidemija jim je čisto zjebala zdravo pamet. 🤪

 

...avto je kot nov... haha ludaci

Kot nov, samo 20.let star....ccc, v smislu "jaz sem bil pred 20.leti tudi mlad😉😄"

Napisano
pred 12 minutami je gregc88 napisal:

glede na leta je kot nov ane... meni se ne zdi smešno, pač tako se reče...

je pa cena ja... smešnica

Na zunaj... sej baba k se nafrajha s pol kile pudra tud zgleda k "nova" pa pač ni.

  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Moraš se zavedati da to ni avto za-te in da nerazumeš njegove uporabe, hkrati pa nimaš toliko da bi ga imel, kaj naj ti drugega rečem.

Poglej kako so cene klasikom čez noč zrasle, novodobnikom pa strmo padle.

Lep primer : do leta 2005 je bilo Zastav, Katrc, Bolhc in Wartburgov malo morje, folk jih je zanemarjal ter puščal na ulicah in vozil na odpade, danes pa jih izpod 5-10.000€ ne boš dobil.

Moj prvi avto je bil leta 2004 Fiat Croma zadnje generacije, 1993, ki sem jo seveda dobil zelo ugodno oziroma za tiste čase smešno poceni, 300.000sit, danes so zelo redke in jih ne dobiš pod 5000€, prva serija (1985-1990) pa primerki segajo tudi do 11.000€ v primeru da je v originalnem in brezhibnem stanju.

Veš kateri balkancar pa bo vedno držali ceno?

Napisano

dokler je povprasevanje je tud cena up..... kot bitkojni....

tomosi grejo z cenami v nebo... vcasih smo jih na odpad dal zdej pa na bolho za 200 e in se proda ..... čudn ja sm tko je

Napisano
Pravkar je gregc88 napisal:

dokler je povprasevanje je tud cena up..... kot bitkojni....

tomosi grejo z cenami v nebo... vcasih smo jih na odpad dal zdej pa na bolho za 200 e in se proda ..... čudn ja sm tko je

Bravo!

Si pogruntal vidim. 

A veš da so 121, 323, 626 in 929 že starodobniki?

Kmalu jim bo še Xedos prve generacije sledil.

Napisano

vem že dolg, zadnc sm enga komi dobu za male pare ko nov... v eni uri po objavi  sm ga sel iskat pa so  ze klical eni  in mu ponujal vec... jao to nmorš vrjet, sm komi dobu ok ceno pol  :D  

 

 

 

Napisano

image.png.241eff22e96a3d72873cff2ca68903f5.png

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je gregc88 napisal:

vem že dolg, zadnc sm enga komi dobu za male pare ko nov... v eni uri po objavi  sm ga sel iskat pa so  ze klical eni  in mu ponujal vec... jao to nmorš vrjet, sm komi dobu ok ceno pol  :D  

 

 

 

Aja?

O katerem modelu to govoriva?

Želiš povedati da si z Zastavo doživel preporod?

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
dne 9. 5. 2021 ob 11:25 je Jest napisal:

image.png.241eff22e96a3d72873cff2ca68903f5.png

Smo imeli eno ubogo zastavco doma (stric jo je imel) skoraj novo. Pregnila, da je prvi konc šel po svoje :D

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kakšna smešnica od avta je to bila. 😄

Za tiste čase najboljša ZASTAVA.... 😀

Napisano
On 5/5/2021 at 1:31 PM, DonFelipe said:

Bravo!

Si imel tudi katerega od Hyundai modelov?

Pri nas doma smo imeli Pony s tremi in petimi vrati, predkratkim pa sem razmišljal o nabavi Galloper-ja

 

 

- Pony 1993 3 vratni 1.5 mašina, 80 konjen. Nam ni pil olja, je pa imel ful mehko vzmetenje. Če se prav spomnim, je bila to Mitsubishijeva 1.5 mašina, ki jo je HY malo povrtal....

- Lantra 1997 karavan 1.8, 130 konjev. od servisa do servisa prišel do minimuma olja. Dotakat načeloma ni bilo potrebno. Super za vozit, za tiste čase je odlično letel po cesti.

- Getz 2005, 5 vratni, 1.6 105 konjen. Odlična stvarca. Trenutno se še vozi, v tretjem lastništvu je ostal znotraj familije. Ni pil nič olja.

 

HY so se nenormalno malo kvarili. Niti Mazda, Ford, Alfa niso prišli po zanesljivosti v bližino njih. O VW raje ne bom pisal.

Nekje po 10 letih so se začele prve težave. Lantra je imela pri sedmih menja motorček za tekočino za šipe, drugega do 10 let ni bilo tudi tu.

Vse informacije so moje in ne plod gostilniških debat.

 

Mama imela od tega Pony-ja in Getza, sedaj po vmesnih mukah s Polotom, gleda nazaj vzhodnjake in HY je tudi med opcijami.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je Bini napisal:

Za tiste čase najboljša ZASTAVA.... 😀

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Od Zastav so zelo cenjene in iskane mediteranke (jo je imel sosed) in pa tiste z močnejšim 1.3 motorjem. 50+kW se mi zdi, Super al nekaj takega.

Je pa moja sedaj pokojna soseda kupila stojadinko. Čisto novo. Jaz takrat niti še v osnovno šolo nisem hodil. Noov pripeljali domov, zaprli v garažo. Nikomur ni pustila voziti, ona pa tudi ni imela vozniškega dovoljenja. In tako je pred nekaj leti sosed, njen sin, potegnil ven stojko in je bila samo za na deponijo. Stanje na števcu pa 0,00000km :D

  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

 

 

- Pony 1993 3 vratni 1.5 mašina, 80 konjen. Nam ni pil olja, je pa imel ful mehko vzmetenje. Če se prav spomnim, je bila to Mitsubishijeva 1.5 mašina, ki jo je HY malo povrtal....

- Lantra 1997 karavan 1.8, 130 konjev. od servisa do servisa prišel do minimuma olja. Dotakat načeloma ni bilo potrebno. Super za vozit, za tiste čase je odlično letel po cesti.

- Getz 2005, 5 vratni, 1.6 105 konjen. Odlična stvarca. Trenutno se še vozi, v tretjem lastništvu je ostal znotraj familije. Ni pil nič olja.

 

HY so se nenormalno malo kvarili. Niti Mazda, Ford, Alfa niso prišli po zanesljivosti v bližino njih. O VW raje ne bom pisal.

Nekje po 10 letih so se začele prve težave. Lantra je imela pri sedmih menja motorček za tekočino za šipe, drugega do 10 let ni bilo tudi tu.

Vse informacije so moje in ne plod gostilniških debat.

 

Mama imela od tega Pony-ja in Getza, sedaj po vmesnih mukah s Polotom, gleda nazaj vzhodnjake in HY je tudi med opcijami.

Geckoti so res stroji, pri nas pri hisi je eden od novega in bo novembra 15 let star s 170.000km na stevcu. !.4 motor se lepo pelje, poraba pa le okrog 6 litrov mesanih ciklov. Doslej na njem menjan 2 x akumulator in pa gibljiva cev izpuha, TO JE PA TO. Stroj za takratnih 10000 EUR, tako trpeznih pomoje ne delajo vec.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res in vzhodnjaki postajajo bolj zanesljivi od ostalih, kar pa ni čudno saj so to preverjeni modeli in licenčne kopije teh katere jih proizvajajo več let.

Zanimivo da v Sloveniji ni več ponudbe kar se tega tiče, sploh pa ni ruskih modelov z izjemo Nive

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

 

Ampak je pa Tito Amerikance 2x nasral, da so uvozli konkretno število yugov takrat  :D

Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

Ampak je pa Tito Amerikance 2x nasral, da so uvozli konkretno število yugov takrat  :D

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣

 

 

Napisano
pred 9 minutami je DonFelipe napisal:

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

zastava-yugo-xx.1440696144.jpg.e.960px.j
AVTO.FINANCE.SI

V Jugoslaviji skoraj nismo mogli brez njega, za to je poskrbel predvsem komunistični režim. Američani, ki so ga spoznali pet let pozneje, pa se...

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.