Skoči na vsebino

Zavorni diski


Priporočeno sporočilo

pri meni trese...sam ne kriticno

zavore od mazde niso narejene za 200km/h zaviranja...par takih ostrih zaviranj iz visokih hitrostih pa je konc

 

200kmh :blink: ,uhh pa jaz omedlim pri tkem ?usu,kaj ?ele da bi za bremze skrbel,hehe.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, kon?no smo zrihtali te moje nesre?ne bremze.Mehanik si je vzel res ?as in je vse lepo razstavil na prafaktorje in potem pregledal ko??ek po ko??ek.In kje je bila napaka, da so ?tekale plo??ice?

V cilindr?ku, ki je bil malce (par mikronov) ovalen.In kaj se zgodi, ko potuje oval v krogu? Ni? kaj preve? dobrega.

To je uredil in sedaj delajo bremze kot morajo-primejo super in se mi ve? ne greje.Priporo?am, da to preverite, ?e vam "?teka" ?eljust in se pregrevajo diski in feltne. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ob?utek imam, da mi zadnje zavore ne delajo najbolj?e. KAko to preverit. Prvo kar me moti se mi zdi, da obraba diska ni popolnoma tam kjer so plo??ice, drugo - u?inek ro?ne je nikakav. Zraven ?e povem, da smo lani poleti vse menjali diske, ?eljusti, plo??ice in ?e zajlo za ro?no.

 

Kaki predlogi?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e jas bi mel eno vpra?anje o bremzah...

Ali vgradnja diskov/plo??ic drugih firm ala brembo ferodo itd. kaj vpliva na garancijo na mobilnost ki velja ob servisiranju avta na poobla??enem servisu?

In pa: koliko je ?e dopustna debelina zadnjih diskov ob menjavi plo??ic (mazda 6, 2008 letnik, stari model)?

 

Na zadnji levi bremzi mi je plo??ice namre? pobralo pa sem mel pred kratkim velki servis in registracijo in si finan?no ?e li?em rane... :zvizga:

Hvala in LP!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Vpra?anje: cilindri zadnjih diskov so mi preko zime spet za?tekali, kljub menjavi lansko leto. Zadevo smo pre?istli, menjali gumice, pobrusili rjo. Nekako nimam pravega ob?utka, da tile diski kaj zavirajo, saj se rja ne o?isti kot bi si ?elel (npr spredaj so vedno lepo sijo?i, taki bi mogli biti tudi zadaj). Ali obstaja kje kak ventil, da bi na zadnje diske poslal ve? zavorne sile? To bi pomojem marsikaj re?ilo. Po vsej verjetnosti je vse "avtomatsko in se lahko kratkomalo **bem"....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje: cilindri zadnjih diskov so mi preko zime spet za?tekali, kljub menjavi lansko leto. Zadevo smo pre?istli, menjali gumice, pobrusili rjo. Nekako nimam pravega ob?utka, da tile diski kaj zavirajo, saj se rja ne o?isti kot bi si ?elel (npr spredaj so vedno lepo sijo?i, taki bi mogli biti tudi zadaj). Ali obstaja kje kak ventil, da bi na zadnje diske poslal ve? zavorne sile? To bi pomojem marsikaj re?ilo. Po vsej verjetnosti je vse "avtomatsko in se lahko kratkomalo **bem"....

 

Po mojem je edina re?itev nabavit nove ?eljusti (po mo?nosti kje v angliji) in nove zav. plo??ice. Plo??ice mora? v vsakem primeru zamenjati ?e so ti ?eljusti zablokirale. In ?e pri novih ?eljustih je dobro preveriti, ?e niso batki kaj ovalni (to je tudi eden od razlogov, da ?eljusti ?tekajo-vsaj pri meni je bilo tako).

Jaz sem zamenjal tudi diske in sedaj moram TOK-TOK potrkati po lesu- vse funkcionira kot je treba.Tudi bremza avto kot se ?ika.

Je pa res, da potrebujejo novi diski in plo??ice kar nekaj sto kilometrov, da se vse to "ujame"

in prilagodi in stvar potem deluje kot je treba.

Stro?ki? Za par ?eljusti iz VB -okoli 150? (samo ena te pride dra?je okoli 100?),novi diski okoli 40?/komad in nove plo??ice tudi ene toliko.In potem ima? mir.

Druga opcija je, da ti mehanik razdre obstoje?e ?eljusti in ti preveri ovalnost batkov ter pobrusi, ?e je kak?no odstopanje.

Zamenja? vse gumice in je.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojem je edina re?itev nabavit nove ?eljusti (po mo?nosti kje v angliji) in nove zav. plo??ice. Plo??ice mora? v vsakem primeru zamenjati ?e so ti ?eljusti zablokirale. In ?e pri novih ?eljustih je dobro preveriti, ?e niso batki kaj ovalni (to je tudi eden od razlogov, da ?eljusti ?tekajo-vsaj pri meni je bilo tako).

Jaz sem zamenjal tudi diske in sedaj moram TOK-TOK potrkati po lesu- vse funkcionira kot je treba.Tudi bremza avto kot se ?ika.

Je pa res, da potrebujejo novi diski in plo??ice kar nekaj sto kilometrov, da se vse to "ujame"

in prilagodi in stvar potem deluje kot je treba.

Stro?ki? Za par ?eljusti iz VB -okoli 150? (samo ena te pride dra?je okoli 100?),novi diski okoli 40?/komad in nove plo??ice tudi ene toliko.In potem ima? mir.

Druga opcija je, da ti mehanik razdre obstoje?e ?eljusti in ti preveri ovalnost batkov ter pobrusi, ?e je kak?no odstopanje.

Zamenja? vse gumice in je.

 

Prvi del zgodbe sem delal lani - ne mislim pa ?eljug menjat kot olja - vsako leto.

 

Drugi del zgodbe pa sem delal pred dobrim tednom.

 

Gustav, a prodaja ne ste?e?

 

Seveda laufa. V enem mesecu je natanko en poklicu, niti omenu ni ogleda. Kupite Mazdo. Dr?i ceno in kadarkol jo lahk prodate. My ass. Pomojem bi se alfe prej re?u, al pa fiata. :aaaaa::aaaaa:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi je kar zdelo, da bo kaj takega :-) Sem razmi?ljal ?e bi jo prodal, pa sploh ne vem ?e bi to kdo kupoval. No najbr? ?e, za zelo pameten dnar :D

 

Em, ?e dela? kak nasip al pa kej, jo lahk notr zapele?, bo treba kako furo ali dve manj nasipnega materiala. Sarkazem off.

 

Sevede bi ?la za pametno ceno. To pa je verjetn 5 jurjev.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

?ivjo,

 

Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej.

 

Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme?

 

Lp B

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej.

 

Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme?

 

Lp B

 

Dokler bos dajal tovarniske ploscice bo tako. Diski niso problem, ploscice so pretrde in zvijajo diske. Najprej naj ti zamenjajo diske potem daj pa katerekoli druge ploscice.

 

Jaz sem jih zamenjal pri 50k so bile kot nove - nic prahu na feltnah. Sedaj po 10k z voking ploscicam treba redno feltne pucat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz pri 83000km se vedno original vse....je bila epizoda, pri okoli 60000km s tresenjem, se je pozneje izkazalo, da niso ble gume centrirane...

 

so mi pa zamenjali zavorno olje pri 80000km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz pri 83000km se vedno original vse....je bila epizoda, pri okoli 60000km s tresenjem, se je pozneje izkazalo, da niso ble gume centrirane...

 

so mi pa zamenjali zavorno olje pri 80000km

 

In pri 40000

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej.

 

Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme?

 

Lp B

 

Ne ve?, Brembo big brake kit je re?il - prepre?il zadevo z imenom tresenje. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimivo ,jaz pa te?av z bremzami nisem nikoli imel..

mx ima ?e prve diske in druge pakne(originalne) pri 130 000 ,

m6 pri 85 kkm ?e taprvo vse.

za prvo 6ko se pa ne spomnim ,verjetno so enkrat menjal pakne...

da bi kdaj kaj treslo ..?isto neznan problem zame..

tudi sicer prej pri ostalih znamkah od zastave naprej.. :D

bo nekaj v na?inu vo?nje. ;)

sicer sem pa vseh ostalih serijskih felerjev kar dele?en.. :angry:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani..

Tud ?e so 3? ve?, samo da so dobre.

 

?e so ?e original diski gor se baje ATE plo??ice lepo ujamejo z njimi tako da ni nekega zvijanja in podobno. lp.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani..

Tud ?e so 3? ve?, samo da so dobre.

 

Sem kar dr. Pelka vpra?al po sms-u, pa je odgovoril Textar ali Brembo. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.