Skoči na vsebino

Zavorni diski


Priporočeno sporočilo

A ro?no kej uporablja??

 

zelo malo. Parkiram vedno na ravnem. Saj sem vzel ven v?er plo??ice pa mal pregledu zadeve, nisem sicer nek expert ampak sem pa opazil ,da je glavni cilinder precej te?ko zlezu notr ko sem ga rinil.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbr? zadnji? Ma jaz jo vsak dan mal po?latam ro?no. Je pa res, da mi ob?asno pri nizkih brzinah mal cvilijo bremze...

 

Jao, sej sm vse napisu :P zadnja leva ?eljust mi je v?eraj dr?ala na poti nekih 80 km in dodobra pregrela disk in vse skupaj. Ko sem zve?er podrl zadevo sem videl, da je precej te?ko blo potegnit ?eljust nazaj oziroma bat notr porinit. Sicer vem da je normalno da gre bat te?ko notr sam tok pa tud ne. V soboto grem k mehaniku pa naj pove kaj je. Da mi ne bokje v makarski ?ez teden dni disk za?tekal....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:blush::blush::blush: ups :)

 

Glej, da napi?e? kaj bo mehanik reku :)

 

ja ja...... kaj bo reku.... reku bo neki med 150 in 300 verjetn. Pa ? bo na konc. Tak je ?ivot.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:-)bo ajvar pogledu oz. povedu. Zihr se da kej spalamudit ..

 

Ajvar je legenda ampak za tak ga ne bom sekiral. Itak ra?unam na ceno za plo??ice plus pir dva tri za delo, to ni neke panike. Edin ?e bo treba celo ?eljust odpret pa vse pre?istit in preluftat bo pa mal ve? dela.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se je zgodilo isto, na isti ?eljusti.

Kot prvo poglej ?e ti vzvod ro?ne povra?a nazaj do omejivca.

Poglej pod ??itno gumico bati?a, ?e je kaj rjasto je edina trajna re?itev demonta?a ?eljusti.

Potem samo parkrat potegne? vzvod ro?ne dokler bati? ne pade vn.

Bati? spolira?, notranjost ?eljusti o?isti? rje, vse dobro podma?e? in sestavi?.

Bati? je potrebno VRTET V DESNO, ker ga ubistvu za?ravfamo v mehanizem ro?ne.

?eljust na avto, odzra?it in to je to.

 

Zaenkrat mam mir :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razdrli smo ?eljust, vse zarjaveno, po??etkano z biaxom, nova gumica cilindra, podrejani diski, nove plo??ice, dela. Bemti japonca k je vse tok nesramno prerustano, kar ni pleh karoserije. ?eljuge so en sam spomenik rje, prav tako nosilne roke... mah kaj bi govoru. :) Menda mam mir encajt.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razdrli smo ?eljust, vse zarjaveno, po??etkano z biaxom, nova gumica cilindra, podrejani diski, nove plo??ice, dela. Bemti japonca k je vse tok nesramno prerustano, kar ni pleh karoserije. ?eljuge so en sam spomenik rje, prav tako nosilne roke... mah kaj bi govoru. :) Menda mam mir encajt.

 

Mene vedno vpra?ajo na tehni?nem,ko pogledajo spodaj,?e je kupljena v Ljubljani?

Tako zaruznjena in niti stara ni!Res je vse in "rugine" spodaj. <_<

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si ti tvojo sploh pogledal spodaj? :P

 

Veckrat.:. :P

Bom slikal ob priloznosti za primerjavo, res je nekosmata

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja je tudi italijanka, grem pogledat iz katerega mesta je, kupljena pri 121.000 km, pa nisem zasledil neke rjavine.

 

Moja Brescia 174000

 

P.S. zanimiv je ta svet mazde 6, stalno neke teme.... :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja pa je iz okolice Firenz. Ker je na primorskem ?e vedno vro?e in strokovnjaki pravijo da se je v teh dneh za zadr?evat v temnih in hladnih prostorih, je ?as za slikat in odgovarjat na teme po forumu :D:D

 

zelo ohranjena... ker letnik je?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so pa? na?e vrle slane avtoceste.... nima? kej na primorskem tega skoraj ni, pri nas, skandinavcih pa skoraj 5 mesecev letno...... Bi se spla?alo ?e ob nakupu imet v postavki dodatna oprema za??ita podvozja. Problem pa je v tem ,da ?e bi taka postavka dejansko ko?tala 200? bi jo dilerji prodajal vsaj za jurja.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.