Skoči na vsebino

Dilema - kje tankati


cebelica

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 125
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Glede na ponudbo »bolj?ega« ve? kot 95 oktanskega bencina in razne "izku?nje" z uporabo 98, 100 in ?e kak?ne oznake naj navedem naslednje:

Na disciveriyu sem gledal test teh domnevno bolj?ih bencinov.

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji« in, da na srednjih obmo?jih obremenitev ni bistvene razlike v delovanju. Torej je nekako zaklju?ek, da pri normalni uporabi avtomobilov ni smiselno kupovati dra?ji, ve? oktanski bencin. <_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e dolgo je tega, ko je bil zadnji komentar na temo kje tankati.

 

Na Hrva?kem je testirano gorivo na 52 bencinskih ?rpalkah (Rezultai so TU). Najbolj?e rezultate je vedno dosegla grupa ?rpalk podjetja Tifon. Meritve ka?ejo na to, da je gorivo, tako bencin, kot dizel, ki ga proizvaja mad?arski MOL najbolj?e kvalitete in gladko povozi velikana OMW, da o Petrolu ne govorimo. Podjetje Tifon je v 100% lasti MOL-a, ki ima v EU najmodernej?o rafinerijo, od tod kvaliteta njihovega goriva.

 

Nimam nobene povezave z MOL-om in to podajam zgolj kot informacijo, katero gorivo je najbolj?e.

 

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

pa preden se kdo vtakne v re?im vo?nje, mi lahko verjame, da je ve?inoma isti :)

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4355

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na ponudbo »bolj?ega« ve? kot 95 oktanskega bencina in razne "izku?nje" z uporabo 98, 100 in ?e kak?ne oznake naj navedem naslednje:

Na disciveriyu sem gledal test teh domnevno bolj?ih bencinov.

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji« in, da na srednjih obmo?jih obremenitev ni bistvene razlike v delovanju. Torej je nekako zaklju?ek, da pri normalni uporabi avtomobilov ni smiselno kupovati dra?ji, ve? oktanski bencin. <_<

 

Se popolnoma strinjam.V?asih sem tankal v pugija 98%,samo ni bilo nobene vidne razlike.In sedaj lepo ga nalivam z 95% benzom in gre glih tako-nikamor... :P:D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

Se podpi?em pod tole.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji«

 

Podoben test sem jaz bral. Pri navadnem avtu se ni poznalo niti konja, pri Imprezi WRX pa je bila kar opazna razlika. In konec koncev tudi dirkalniki res uporabljajo ve? oktanska goriva, dodajajo razno razne aditive. In mimogrede zanimivo je, da imajo japonske specifikacije avtov pogosto ve? konjev kot za ameri?ki/evropski trg. Zakaj? Morda zato ker imajo japonci 98 oktanov za vodo medtem ko je v USA 92 oktanov ?e "dirkalno" gorivo? :blink:

 

To da se na mo?i prav ni? ne pozna mi je bilo jasno ?e preden sem ga prvi? natankal, sem pa opazil da je tek motorja mirnej?i in ti?ji.....tako da jaz veselo tankam OMV-jevo 100-tko :)

 

Tudi jaz pri Mazdi. Pri Nissanu ni razlike ampak vseeno, ?e bo motor zato delal kak procent ve? bom pa? brez te?av dal par ? na leto ve? ker ni tako drasti?na razlika...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

Va?e negativne ocene, oziroma trditev, da so vsi enaki izhajajo ve?inoma iz ob?utkov, da ko pritisnete na gas, ni ob?utne razlike. Vendar vas podatki tega testa nekoliko dematirajo. ?e bi gledali oktane je Ina med najbolj?imi, vendar je ?e en podatek, oziroma 2, ki govorita o kakovosti goriva to je vsebnost ?vepla in vode. Mol ima na teh ?rpalkah v bencinu 4-6 ppm, in 7-9ppm v dizlu, vode pa nekje do 50mg/kg. Mislim, da je dovoljena vsebnost ?vepla do 50ppm, s ?emer pa moderni dizli niso najbolj zadovoljni. To ?veplo (po izgorevanju SO2) v kombinaciji z vodo (H2O+SO2 = H2SO4 ) pa vpliva na comon rail sistem in tudi podoben bencinski sistem. Torej ne bomo to kvaliteto goriva opazili na gasu, ampak na zdr?ljivosti visokotla?ne ?rpalke in injektorjev.

 

Tu je kavelj 22, ki je Lagbitu in verjetno ?e komu povzro?il te?ave. V bodo?e pa bo teh problemov, zaradi velikega ?tevila dizlov in relativno slabe kakovosti dizel goriva, po velikem ?tevilu prevo?enih kilometrov, ?e ve?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam filanje stroja na OMV, ?e ne drugo zaradi pridobivanja raznih ?og za razli?ne ?porte! :danzoman::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?oktanski bencin je tudi odvisen od elektronike in njene nastavitve (v?ig in podobno). Do neke meje je navaden ECU sposoben delati korekture, ampak tudi ne kaj dosti - glede na to da lamba dosti ?asa sploh ne dela.

 

Aftermarket ECUji itak majo ponavad dve mape ali ve?. Tak da ko natanka? 110 oktanski bencin s stikalom preklopi? mapo brizganja bencina in v?iga. Kot ma to megasquirt :P:P:P:D:bravo:

 

Sam ?e zelo dolgo tankam OMV 100, ?e pa ga ni blizu pa MOL in AGIP. Mislim, da ni neke vlke razlike, samo Petrola se je treba izogibat.

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim da Petrola prov nih?e od nas ne mara! <_<:D

 

Mogo?e ?e bi biu 20 % cenej?i od konkurence, bi blo druga?! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim da Petrola prov nih?e od nas ne mara! <_<:D

 

Mogo?e ?e bi biu 20 % cenej?i od konkurence, bi blo druga?! :danzoman:

 

Pri nas gorenjcih sigurno ne, omw je zakon, pa ?ogo dobi?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas gorenjcih sigurno ne, omw je zakon, pa ?ogo dobi?. :D

 

 

He, he, fuzbalko ?e mam, sedaj pa za ko?arkarsko nalepke popamo... :bravo::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi pa smo zbirali nalepke za v ?olo.In sedaj jih zbiramo ?e za doma?o ?ogo. :bravo::D

 

men manjkajo ?e 4 nalepke, mam dilemo katero izbrat :) lahko jih pa vsi na piknik prinesemo hehe...a tribute to OMV :D

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men manjkajo ?e 4 nalepke, mam dilemo katero izbrat :) lahko jih pa vsi na piknik prinesemo hehe...a tribute to OMV :D

 

 

Ti vzemi tisto za odbojko, jaz pa prinesem fuzbalko in za ko?arko :jupiii::danzoman:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo fuzbalko poky prnesu :D da se nau? ti preve? matru z dvema :P

 

 

Z dvema se jaz nikoli ne matram... :P:D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.