Skoči na vsebino

Kon?ne hitrosti va?ih mazdic?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 323f 1.5i po klancu komaj 200km/h (po ?tevcu)

 

Mazda 6 cd136 230km/h po vi?njegorskem klancu

 

Mazda 323f 2.5 V6 240km/h po ravnini

 

in pol se ?udimo zakaj je ta odsek tolkrat zaprt :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 566
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

in pol se ?udimo zakaj je ta odsek tolkrat zaprt :blush:

 

Misli? vi?njegorca? Jaz sem pi?il proti Lj, ponavad je v drugo smer zaprt...

panoramska.jpg
Napisano

M3 1.6 CD letnik 2012..neki ?ez 190 po gps.....?voh to gre za svoje konje :ne vem:

 

moja je dosegla 200 po GPS, je pa sicer letnik 2006 :P

Napisano

Rajs ne povm :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

po ravnino okoli 258-262 po gps,odvisno od dimenzie gume montirane (diameter),ker je to pri blokadi rpm(7200),stevc completely off the clock,se zabije v spodni del plastika ko odbrate se narastejo.glede na to koliko je lahek(mora biti okoli 1220 kg ker imam se klima montiran),moram rect da je kar stabilen in ni nekoli feeling da ni nazdor na avto.

 

 

the best is how fast it reachs final speed,especially with high boost mode B)

Napisano

Pa kaj nabijate kolk gre po klancu gor, dejte raje kolk gre v vi?njegorski klanec proti ljubljani, kolk spodaj in koliko na vrhu. :jezicek:

Men gre PREVE?. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa kaj nabijate kolk gre po klancu gor, dejte raje kolk gre v vi?njegorski klanec proti ljubljani, kolk spodaj in koliko na vrhu. :jezicek:

Men gre PREVE?. :hudicek:

 

Enkrat iz firbca sprobal pa je ?el ?tevc ?ez 190 :blush: navzdol je pa ve? ali manj nesmiselno sprobavat. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Jaz pa ?e nisem peljal ve? kot 160 km/h svojo mazdo, pa bi blo fajn enkrat mal spihat motor, a ne. :)

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Kolegi, a kaj priganjate svoje konjicke?

 

Jaz V6 doslej se nisem pelju preko dobrih 180kmh, naj bi jih pa imela se kake 40 do 50 na zalogi, vsaj ce gre tem lastnikom verjeti tule:

http://mazda626.net/topic/20302-top-speed/page-5

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V Nem?iji sem sprobal koliko gre in je GPS kazal 205 po ravnem ve? pa nisem upal ker je bila ?e kar gu?va na cesti (po prospektu je kon?na 204). Mislil sem koliko sem hiter, pa sem se moral nonstop umikat.  Je pa m6 karavan dizel l.2004, takrat je imela prevo?enih okrog 150000 km (realnih ????).

Napisano

Kolegi, a kaj priganjate svoje konjicke?

 

Jaz V6 doslej se nisem pelju preko dobrih 180kmh, naj bi jih pa imela se kake 40 do 50 na zalogi, vsaj ce gre tem lastnikom verjeti tule:

http://mazda626.net/topic/20302-top-speed/page-5

nevem, ?e sm ?e kdaj reku, js sm svojo 323f spravu na 230km/h po ?tevcu, pa je blo ?e lufta :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.