Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Lu?kan mi?ken avto?ek, od zadaj se mi zdi zelo podobna aktualni 2-ki. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Mi proti Splitu, jugo pa na polno v celo in trugo, po klancu dol je blo treba gas tisat :):) poraba 6.9 na 7.8 v pol ure...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e kaj spremljate NBA ligo, me je tale kon?nica tekme precej fascinirala;

 

http://www.rtvslo.si/sport/kosarka/video-cudezna-zmaga-miamija-v-orlandu/359215

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj je zdaj to.... bolj blesavih prispevkov pa ?e ne, da o naslovu sploh ne govorim...

 

http://cekin.si/clanek/zato-se-moramo-bati-jutrisnjega-soncnega-mrka.html

 

Ampak temle na popu se pa res ?e totalno me?a... son?nega delnega mrka se moramo bati, ker bomo za nekaj minut prikraj?ani za proizvodnjo elektrike... Ja najbolje, da kr temo pono?i ukinemo, ker nam pozimi za 10 in ve? ur onemogo?a proizvodnjo elektrike iz son?nih central.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pa ?e vse skupaj tako sme?no in bedasto. Menjamo vlade in ministre kot spodnje gate. Pomoje podiramo prav vse hitrostne rekorde v EU.

 

Pa meni pri vseh teh ponarejenih magisterskih ni jasno kaj tega vraga ne preverja nih?e prej, Ampak vsi divajajo to gledat ?ele ko se kdo primaje na ministrsko mesto? 

 

Ali kaj meni ni jasno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moti me to, da za to ponarejeno magistrsko se je sigurno vedelo ?e prej.

Tudi Mirko bi lahko napravil proverko pravo?asno.

 

Sploh pa ne vem zakaj tolk ene panike, najbolj po?ten politik ima tud ?etrtino diplomske, na faksu katerega je delal samo najve?ji "olo?", prepisano iz ene knjige brez navedbe citiranja, pa ni imel te?av.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah sej smo vsi seminarske plonkal iz knjig (Takrat ?e ni blo wikipedije). Ker ho?em bit "izviren", pisem diplomsko ?e 4 leta. :D

Teme, ki jih te kekci obravnavajo v svojih diplomskih in magistrskih, so ve?inoma sama ena bedarija. Ne mislim odobravat plagiatorstva, samo kake nove stvari tele ?trudli ne bojo pogruntal. 

 

Lahko bi Mirko preverjal, a je to bedarija, da bi moral kot Stalin preverjati svoje sodelavce, namesto da se ukvarja z resnimi problemi. Politike zaradi mojih "zdravstvenih razlogov" ve? ne morem spremljati, ampak koliko berem o tem, Mirko ni napa?en, njegov problem je da naivno zaupa vsem pijavkam, ki so se nalimale okoli njega. Lahko, da imam napa?en vtis na vse skupi.

Pri opoziciji majo vsaj to po?timan, da vejo v kater ?ep mora prvo it. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sploh pa ne vem zakaj tolk ene panike, najbolj po?ten politik ima tud ?etrtino diplomske, na faksu katerega je delal samo najve?ji "olo?", prepisano iz ene knjige brez navedbe citiranja, pa ni imel te?av.

To se naokoli govori, dokazal ?e pa ni noben ni?. Za mene je to vredno toliko kot slovenska politika oz ni vredno pol PIZD? tople vode.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e vedno aktualno v zvezi z letalsko nesre?o v francoskih Alpah, v francoskem dokumentarcu v zvezi s tem je bil objavljen podatek, da Lufthansa od leta 2009 ni zaposlila niti enega kopilota. Vsi so samo prekerni delavci. Ni? ?udnega, da je potem Merklca nesla svojo rit pokazat na kraj nesre?e, ima tud ona svoj del zaslug.

 

Tale svetovni turbokapitalizem bo po?ru samega sebe, in zgleda da prav kmalu.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bo, ja. Za samomorilska nagnjenja enega idiote je kriv kapitalizem  :vskalo:

 

Sam pri sebi pomisli: ko i??el letalske karte, ali (neoliberalisti?no) i??e? najcenej?o na netu, ali da? (socialno ?ute?e) za karto vsaj 50% ve? od najcenej?e?

In pri ostalih zadevah, kak?ni tehniki enako?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bo, ja. Za samomorilska nagnjenja enega idiote je kriv kapitalizem  :vskalo:

Aha in te?nja po dobi?ku pa naj stane kolikor ho?e.

 

Tako delikatna in odgovorna delovna mesta je treba kontrolirat in tukaj ni odstopanj. Ve?a li manj so vse vedeli ampak kopilot je bil poceni in ker je bil poceni so mi?ali na obe o?i. Ne mi re?, da delodajalec ni vedel za njegove te?ave. Moral bi ga redno po?iljat na preglede in psihofizi?ne teste, kjer bi se marsikaj pokazalo ampak sej ni ni? hudega, ?e ni vse v redu - va?no, da je poceni in da so manj?i stro?ki z njim ter dobi?ki ve?ji.

 

To da delodajalec tega ni vedel in da imajo na avionih minimalne posadke je kriv kapitalizem in sla po ogromnih dobi?kih. Vseeno jim je za potnike, za zaposlene samo, da se ?im ve? nagrebe in to je krivda kapitalizma.

 

Pejt pogledat kaj vse je o tem bumbarju napisanega pa ne mi re?t, da odgovoren delodajalec in letalski prevoznik tega ni opazil... ?e ni opazil potem ne delajo na preventivi, ker je to stro?ek in jemljejo vse kar leze in gre sam da di?i po pilotu pa ?etudi z znanjem iz Cessne 172 - ok mal karikiram samo ni dale? od resnice.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bo, ja. Za samomorilska nagnjenja enega idiote je kriv kapitalizem  :vskalo:

 

Verjetno ?e nisi sli?al za pogruntav??ino tebi izgleda da ljubega kapitalizma imenovano "Pay to fly".

Kopilot za nalet 500ur (pogoj da lahko upa na redno zaposlitev) na linijskih letalih ne dobi pla?e, pa? pa mora celo sam pla?at. Posredni?ke agencije za to zara?unavajo med 55 000? in 85 000?, kopiloti si morajo ta denar po ve?ini sposodit. In potem ima? kopilote zapufane, in ker ne dobijo pla?e, brez sredstev za pre?ivljanje. Tebi bi bilo zagotovo v?e?, ?e bi vedel da te vozi kopilot, ki je no? prebil na stolih na letali??u, ker za sobo nima denarja.

 

Pa ?e to mi razlo?i. Ekonomija kot temelj vsemogo?nega kapitalizma je (kolikortoliko) ekzaktna znanost. Kako je lahko cena letalske vozovnice v London ( 7,99?) dvakrat ni?ja kot je potem karta za vlak z letali??a Gatwick do Londona (15 - 19 funtov). Ra?unica se izide ?e se posega v samo varnost. In ker je kapital pri nizkocenovnikih ?e zdavnaj pojedel prihranek ki se imenjuje minimalna ?e dopustna opremljenost letal, so se potem spravili na ljudske resurse.  

Tako da sam ne mi govorit, da je kapital tu v tem primeru nedol?en.

 

?e pa te zanima kaj bi jaz izbral, neoliberalisti?no ceno vozovnice ali tisto, kot jo ti imenjuje?, socialno ?ute?o. Ti se skoraj gotovo vozi? v da?iji na dva airbaga. Tako nekako je tista neoliberalisti?na . 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sumim, da jim je kak?en od na?ih gradbincev projektiral zadevo, hehe;

 

http://cekin.si/clanek/cehi-so-se-znasli-drugace.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno ?e nisi sli?al za pogruntav??ino tebi izgleda da ljubega kapitalizma imenovano "Pay to fly".

Kopilot za nalet 500ur (pogoj da lahko upa na redno zaposlitev) na linijskih letalih ne dobi pla?e, pa? pa mora celo sam pla?at. Posredni?ke agencije za to zara?unavajo med 55 000? in 85 000?, kopiloti si morajo ta denar po ve?ini sposodit. In potem ima? kopilote zapufane, in ker ne dobijo pla?e, brez sredstev za pre?ivljanje. Tebi bi bilo zagotovo v?e?, ?e bi vedel da te vozi kopilot, ki je no? prebil na stolih na letali??u, ker za sobo nima denarja.

 

Pa ?e to mi razlo?i. Ekonomija kot temelj vsemogo?nega kapitalizma je (kolikortoliko) ekzaktna znanost. Kako je lahko cena letalske vozovnice v London ( 7,99?) dvakrat ni?ja kot je potem karta za vlak z letali??a Gatwick do Londona (15 - 19 funtov). Ra?unica se izide ?e se posega v samo varnost. In ker je kapital pri nizkocenovnikih ?e zdavnaj pojedel prihranek ki se imenjuje minimalna ?e dopustna opremljenost letal, so se potem spravili na ljudske resurse.  

Tako da sam ne mi govorit, da je kapital tu v tem primeru nedol?en.

 

?e pa te zanima kaj bi jaz izbral, neoliberalisti?no ceno vozovnice ali tisto, kot jo ti imenjuje?, socialno ?ute?o. Ti se skoraj gotovo vozi? v da?iji na dva airbaga. Tako nekako je tista neoliberalisti?na . 

Seveda mi je poznan sistem Pay-to-fly. Kaj natan?no je s tem narobe?

Stvar ponudbe in povpra?evanja; nih?e nikogar ne sili, da se ?ola za pilota - ni to Slovenija, ko iz denarja vseh ?olamo nezaposljive poklice, ker si oni pa? to ?elijo.

Kdor ?eli biti pilot to?no ve kaj ga ?aka in koliko denarja in truda mora v to vlo?iti. Letalske dru?be, in seveda tudi potniki, na ta na?in dobimo pilote (ne kopilote), ki to?no vedo kaj ?elijo. A zapufani da so? A ve?, da se mi prav ni? ne smilijo; ker ko bodo enkrat ?olanje in pripravni?tvo zaklju?ili, bodo puf odpla?ali v 2-3 letih. In se mi tudi ne bodo smilili, ko bodo, recimo Lufthansini piloti, spet stavkali.

 

Ve?, tvoj argument o edini mogo?i ra?unici s posegom v varnost, bi bil lahko celo premisleka vreden, ?e letalski promet nebi bil ?e dolga leta z naskokom najvarnej?i na?in potovanja. ?e se ne motim, je ?e pe? hoja nevarnej?a.

 

?e misli?, da mi s sprenevedanjem in obra?anjem besed nisi odgovoril, se seveda moti?.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha in te?nja po dobi?ku pa naj stane kolikor ho?e.

 

Tako delikatna in odgovorna delovna mesta je treba kontrolirat in tukaj ni odstopanj. Ve?a li manj so vse vedeli ampak kopilot je bil poceni in ker je bil poceni so mi?ali na obe o?i. Ne mi re?, da delodajalec ni vedel za njegove te?ave. Moral bi ga redno po?iljat na preglede in psihofizi?ne teste, kjer bi se marsikaj pokazalo ampak sej ni ni? hudega, ?e ni vse v redu - va?no, da je poceni in da so manj?i stro?ki z njim ter dobi?ki ve?ji.

 

To da delodajalec tega ni vedel in da imajo na avionih minimalne posadke je kriv kapitalizem in sla po ogromnih dobi?kih. Vseeno jim je za potnike, za zaposlene samo, da se ?im ve? nagrebe in to je krivda kapitalizma.

 

Pejt pogledat kaj vse je o tem bumbarju napisanega pa ne mi re?t, da odgovoren delodajalec in letalski prevoznik tega ni opazil... ?e ni opazil potem ne delajo na preventivi, ker je to stro?ek in jemljejo vse kar leze in gre sam da di?i po pilotu pa ?etudi z znanjem iz Cessne 172 - ok mal karikiram samo ni dale? od resnice.

 

Glede dobi?ka - a ti hodi? v slu?bo zato, da ima? na koncu plus (torej dobi?ek) ali minus?

 

Teorija o mi?anju na obe o?esi in predvsem o vzroku je tvoja lastna. Ja, lahko da so zatajili kontrolni mehanizmi, vsekakor pa si ne ?elim sistema, kjer bi bil lahko sankcioniran zaradi miselnega delikta po principu zelenega flomastra.

Dejanja takih idiotov se da prepre?iti dokaj preprosto: uvede se predpis, ki zapoveduje, da morata biti v pilotski kabini vedno dve osebi. Mnoge letalske dru?be imajo to ?e dolgo. Ker vsem kontrolam navkljub ne mora? vedeti kdaj se komu sfuzlja. In vse kontrole so tudi samo ?love?ke - z vsemi pomanjkljivostmi (?eprav gre po tvoje samo za dobi?ek).

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, razumem... letalski prevoznik ni ni? kriv. Krivi so ljudje, ki so kupili karto in ?li na ta avion, ker ?e ne bi bi bili danes ?e ?ivi. Upam, da bodo svojci to razumeli in da bodo prizanesljivi do letalske dru?be, ker oni pa res niso ni? krivi, ?e dajo komande v roke nauravnove?encu.

 

In kak?na je razlika, ?e da? predpis, da morata biti notri dve osebi. Kdo bo druga oseba? Zaradi var?evanj v stilu automatizacije so tri ali ?tiri ?lanske pilotske posadke ?e kar nekaj ?asa preteklost - tam nekje od sedemdesetih se mi zdi. Se pravi lahko da? danes v kabino samo ?e stevardeso, ki jo lahko v ve?ini primerov vsak normalno mo?an mo?ki z lahkoto obvlada in nisi naredil ni?. To je bolj BS kot re?itev in ?e ?e mora biti kabina neprebojna proti terorizmu je verjetno potem edina re?itev, da se naredijo ?e sanitarije v pilotski kabini in pilote opremi s hrano in vodo. Ampak to pomeni eno vrsto sede?ev manj za potnike in manj?e zaslu?ke, kar pa spet ne bo v?e? lastnikom driu?be.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ker ko bodo enkrat ?olanje in pripravni?tvo zaklju?ili, bodo puf odpla?ali v 2-3 letih.

 

Ve?, tvoj argument o edini mogo?i ra?unici s posegom v varnost, bi bil lahko celo premisleka vreden, ?e letalski promet nebi bil ?e dolga leta z naskokom najvarnej?i na?in potovanja. 

 

?e misli?, da mi s sprenevedanjem in obra?anjem besed nisi odgovoril, se seveda moti?.

Malo prehiteva?. Oz. si napa?no obve??en. Ko bo enkrat kar ti imenuje? pripravni?tvo zaklju?il (to ni v pol leta), lahko upa na zaposlitev za jurja neto v tujini (pri nas itak ni ?ans). Koliko let tako je potem zelo odvisno, nekateri tud celo kariero. Tako da tisto tvoje o pufu v 2-3 letih je... 

 

Jaz o trendih zni?evanja varnostnih standardov, ti o zadovoljstvu z najbolj varnim na?inom prevoza. Me veseli da si zadovoljen. 

 

Lepo da si razumel moj odgovor. ?e mi ?e ti odgovori? na tista vpra?anja a ti je vredu da te po luftu okol vozi "prostovoljec"? Kako je mo?no da je cena letalske vozovnice Lj - London pol cene vozovnice za vlak letali??e - center? Lahko odgovori? tudi s sprenevedanjem in obra?anjem besed.   

Saj z dacijo na dva airbaga se pa ti ne vozi? okol, kenede. 

 

 

Dejanja takih idiotov se da prepre?iti dokaj preprosto: uvede se predpis, ki zapoveduje, da morata biti v pilotski kabini vedno dve osebi. Mnoge letalske dru?be imajo to ?e dolgo. Ker vsem kontrolam navkljub ne mora? vedeti kdaj se komu sfuzlja. In vse kontrole so tudi samo ?love?ke - z vsemi pomanjkljivostmi (?eprav gre po tvoje samo za dobi?ek).

Nobena stevka niti slu?ajno ne bo opazila da je "idiot" v FMS vnesel napa?en podatek ali zaj... kaj drugega. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odgovarjam obema glede druge osebe: tak predpis veliko letalskih dru?b ?e ima. Sicer je odvisno od velikosti letala, vendar je pri dvo?lanskih posadkah ta oseba ravno stevardesa. Seveda ne more vedeti katere podatke pilot vnese v FMS, lahko pa prepre?i, da bi se zaklenil v kabino, medtem ko je ?el kapitan na potrebo.

Vseh situacij se pa nikoli in nikdar ne bo dalo prepre?iti. Popolne varnosti ni nikjer, niti v prometu, niti v najvarnej?i obliki prometa, torej letenju. Iskanje krivca zaradi dejanja norca je brezplodno po?etje. V tem primeru je edini krivec samomorilec, ki je za seboj v smrt potegnil ?e 150+ oseb.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neka let. dru?ba je ?irokim ljudskim mno?icam prodala bu?ke, da pri njih se pa kaj takega ne more zgodit, ker pri njih je pa stevardesa v pilotski kabini ko gre kdo lulat. In ti sedaj te bu?ke prodaja? naprej, ?eprav je laiku jasno, da stevke niti slu?ajno niso usposobljene za nadzor pravilnosti postopkov pilota, niti niso trenirane kot specijalci da bi lahko karkoli fizi?no prepre?ile. Tako so v kokpitu zgolj za entertainment. 

?e ve?, v kriti?nih fazah leta tudi prisotnost pilota ni zagotovilo, da nebi "idiot" mogel kre?iral avijona.

 

Edina mo?nost za zmanj?anje tveganj je, ?e bi se rednim enoletnim zdravni?kim pregledom za podalj?anje licence dodal tudi psiholo?ki test. Ampak kaj takega bi bilo za letalske dru?be ?ist predrago. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.