Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ah ne , moramo biti strpni in razumevajo?i tudi do takih osebkov....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?alostno res... cena je sicer pomemban, ampak ?e bolj pomemben je pa ?as. Ob najbolj idealnem mo?nem razpletu rabim z avtobusom od doma do slu?be 40min s prestopanjem, ampak v povpre?je raje recimo 45min, z avtom pa 15min. Dnevno torej izgubim eno uro prekladanja po busu. Mese?no torej 22 ur ali na grobo re?eno en cel dan.

 

In to za kak?no razliko, mese?na vozovnica 37 EUR, stro?ek goriva pa je na mesec 50 EUR. Se pravi, ?e kdo mislil, da bi za 13 EUR razlike ?rtvoval 22 ur ?ivljenja - no tolk slabo pa se spet ne cenim.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?alostno res... cena je sicer pomemban, ampak ?e bolj pomemben je pa ?as. Ob najbolj idealnem mo?nem razpletu rabim z avtobusom od doma do slu?be 40min s prestopanjem, ampak v povpre?je raje recimo 45min, z avtom pa 15min. Dnevno torej izgubim eno uro prekladanja po busu. Mese?no torej 22 ur ali na grobo re?eno en cel dan.

 

In to za kak?no razliko, mese?na vozovnica 37 EUR, stro?ek goriva pa je na mesec 50 EUR. Se pravi, ?e kdo mislil, da bi za 13 EUR razlike ?rtvoval 22 ur ?ivljenja - no tolk slabo pa se spet ne cenim.

Jest porabim z javnim prevozom do sluzbe 2ure, v eno smer, z avtom, do 1 ure ce je res guzva. Mesecne karte (vlak + lpp) 200eur, bencin 160eur.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej, dokler to ni ?asovno sprejemljivo po vrhu pa ?e celo dra?je - hmmm, zelo te?ko je najti argument za javni prevoz. Sam ne mi s kak?nim oglji?nim odtisom, pa razne Grete omenjat in var?ne Lu?ke ter podobne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega uporablja tele ''GO'' elektri?ne avtomobile po Ljubljani. Ma to sre?o, da ma pred blokom punkt kjer so parkirani in potem ?e nekih 300m od ?ihta. Na enmu dvigne, na drugmu odlo?i, deluje vse preko telefona, stro?ek najema je pa 8? za cel dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej, dokler to ni ?asovno sprejemljivo po vrhu pa ?e celo dra?je - hmmm, zelo te?ko je najti argument za javni prevoz. Sam ne mi s kak?nim oglji?nim odtisom, pa razne Grete omenjat in var?ne Lu?ke ter podobne.

Zadnji? sem videl nekega kombija, verjetno VW Transporter, predelan v avtodom in je imel Nemec napisano; I love my diesel, FUCK YOU GRETA!  :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kurc jo gleda, pomoje bom ?e jaz dal to nalepko.  :hohoho:  No se je pa (njena mami?) dobro spomnila kako s ?pricanjem pouka dose?i svetovno slavo, lahko pusti? ?olo in si obenem nominiran za Nobelovo nagrado za mir za prakti?no ni?en dose?ek. No po drugi strani pa, saj Nobelovo nagrado za mir je dobil tudi Obama na za?etku svojega predsedovanja, pa je potem zbombandiral ve? dr?av kot njegovi predhodniki v zadnjih nekaj desetletjih.   :ne vem: Greta je ?la pa na jahto, ker je to eko, da so jo furali so pa ljudje mogli leteti med Evropo in New Yorkom.  :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

"Na?e" otroke se pa vozi na Hrva?ko, ker so Debeli Rti? namenili migrantom. Slu?ajno vem, ker poznam otroke, ki jih vozijo dol. Ma fakoff, dr?ava, slaba lastnica.  :vskalo: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z avtobusom iz filma KO TO TAMO PEVA bi hitreje prispel na cilj kot s tole na?o AA;

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/potniki-adrie-airways-so-od-skopja-do-ljubljane-potrebovali-kar-48-ur.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa moja 4 letna hcerka sva bila izmed teh potnikov... Gnila adria upam da cimprej propada

s tem da: niso nc obvestili, na brniku se nobeden ni javi.. Sele punca v pristinskem letaliscuob 3 ponoci se ja javilana telefon in potem zrihtala, da prideva z jutranjim pristinskim letom

 

 

Sem ze dal tozbo.. Pa da vidimo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja tozba iz februarja je na kolektivnem sodiscu (airhelp)

Jebe se jim nic ne izplacujejo...

 

Iz Indije sem prisel 1h predcasno v frankfurt, potem pa48 ur do doma mamicu jim.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.