Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

to si bil z mazdo ne?

 

ker te nase 6-ke se res da lepo kontrolirat...sam moras pravocasno kontrirat volan

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Js sem pla?al 168?, zmagal sem pa zase ker sem konstantno imel izklju?en DSC.

Zadnje vajo mi je in?truktor dal sunek na 100%, tako kot ga je imel sam prej in v prvo sem zvozil brez DSC z lahkoto, potem sem pa probal ?e z DSC in razlika je bila cca 1/4 man?i obrat volana, kot pa brez. :ne vem:

 

Sej to je ta razlika, ?e si pripravljen in ve?, da se bo zgodilo verjamem, da vsi tisti z ve? vozni?kega znanja in izku?enj ter testiranja tole odpeljejo brez DSC skoraj enako dobro kot z vklopljenim. DSC je pomemben predvsem takrat, ko se nam na cesti kaj takega zgodi, ko sploh ne pri?akujemo, ker takrat pa se izka?e v vsej svoji lu?i.

 

Aja pa da ne bo? mislil, da posku?am kakorkoli zmanj?at tvoje znanje obvladovanja avtomobila, ker me ni bilo tam in sploh ne vem kolk zajebano je to, ?e ti rit "odnesejo" in tudi zase ne vem, ?e bi mi uspelo vedno ujeti zdrsa. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Moja lubica ima pa ?e zimske skibucke :ouje: Naslednji teden pa na Vransko, pa da vidmo kako se obnesejo.

Pa stric serviser je zamenju nek stabilizatorsk kon?nik, tko da zdej ne bo v ovinkih ni? ve? delalo tk tk tk tk... :D

Napisano

U?eri mi je malar bodo?o kuhno spravu v red, zdej sam ?e mal po?akam in sledi monta?a elementov! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simon, a ne bi blo ?e la?je (bl zihr s tvoje strani) ?e bi oglas kr umaknu! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Eno tupo vpra?anje, sem komaj zdaj videl.

A se spla?a zaradi 2-eh kw-jev pla?ati najvi?jo stopnjo zavarovanja?

 

Spla?a se tista dva ko(n)ja prodat pa pade? na popravnega za en razred nazaj. :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mogo?e se pa da nekako poskrbet za napako, da se tisti na registracijah zmoti, ups - napi?e 130KW! :blush::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simon, v tem primeru bi jaz absolutno vztraju, da ni moja (voznikova) napaka, halooo? :jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne, Klia ne bom ni? tunal kar se ti?e motorja. Enostavno je predrago. Medtem, ko sem pri SXu za 3k? pri?el na 250-260hp bi tu dal lahko trobentice in pri?el na ubogih 220 konjev in astronomsko porabo. ?esar si pa ne ?elim ker bo za vsak dan in ima serijsko kar (preverjeno!) zmerno porabo, se pravi 7,5-9,5. :bravo:

Napisano

A se spla?a zaradi 2-eh kw-jev pla?ati najvi?jo stopnjo zavarovanja?

 

Ne :jezicek:

 

Ampak druge nima?, ?e je uradna homologacija imela zabele?en ta podatek.

33112_1.png

Napisano

Gre? na moto-tester in izmeri? mo?, saj ni re?eno, da ?e v dokumentih pi?e, jih mima toliko, ?e ne, ga posku?a? "uglasit" na -2KS. Dokument mora biti uraden (pe?at, podpis). Tester mora imeti tudi kako potrdilo o preciznosti. Nato gre? na homologacijo kjer mora biti tudi varianta zmanj?evanja mo?i, ne samo pove?evanja. Tista 2 konja pri 5000o/min pa tudi ne morejo bog ve kako vplivati na performanse

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Varianta bi bila ampak pomoje nih?e, ki pri nas meri konje nima kak?nega certifikata, ki bi ga gospod "zahojeni" Lovec na LPP upo?teval. Ponavadi so namre? z njim same te?ave ?e pri bolj enostavnih re?eh. :whatever:

Napisano

Varianta bi bila ampak pomoje nih?e, ki pri nas meri konje nima kak?nega certifikata, ki bi ga gospod "zahojeni" Lovec na LPP upo?teval. Ponavadi so namre? z njim same te?ave ?e pri bolj enostavnih re?eh. :whatever:

 

Tudi v Kranju ima? homologacije, tako da bi se mogo?e spla?al malo tja poklicat :)

Napisano

?eprov Simon; KR pa CE ?oferji ne slovijo glih kot ... :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zato mu bojo pa ?e z ve?jim veseljem vzeli 2 KW-ja :D

 

hehe

 

zato, da ne bo prehiter :blush:

33112_1.png

Napisano

S tem momentom za?enjam iskat nov ?iht, ker jih mam pouhno pizdo tlele - ve?na podrkavanja in mobingiranje, matr kokr kol nardi? (orng prek norme) ni dovolj, ?e ve?, ?e ve?, vedno ve? in ve?, mar?! :ninja::angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.