Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

MK letake najraj?i izro?am kar voznikom v roke (veliko bolj?i ob?utek, ampak rabi? pa malo poguma in govornih sposobnosti, v stilu; "Zdravo, sem iz Mazda kluba in ?e ?elite, vam dam en klubski letak, ker vidim, da vozite Mazdo"). Danes sem ga izro?il eni simpati?ni voznici 3-ke. :cheers:

 

:prstgor:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MK letake najraj?i izro?am kar voznikom v roke (veliko bolj?i ob?utek, ampak rabi? pa malo poguma in govornih sposobnosti, v stilu; "Zdravo, sem iz Mazda kluba in ?e ?elite, vam dam en klubski letak, ker vidim, da vozite Mazdo"). Danes sem ga izro?il eni simpati?ni voznici 3-ke. :cheers:

 

predvsem la?je je stopit v stik z voznico kot pa h kaki gorili za volanom, ?e ma slu?ajno slab dan, da te ?e nabunka :blink::P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skoraj celoten oddelek dr?im v "?ahu", ker jim no?em ne?esa povedata, a stra?no jih vse skupaj firbec matra. Ne popu??am - bo?anski ob?utek. :party0035::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So dobri tm jp,meckator centr dravlje?

 

A sem jest jedu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rezerviral sem si avto za N?rburgring in besno ?akam email, da potrdijo rezervacijo. :vesel:

?e manj kot en mesec pa gremo spet gor. :danzoman:

 

Swifta?

 

Kdaj greste to drugac?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap Swift stage 1, je cenovno dovolj ugoden.

 

Gor gremo od 27.6. do 30.6. Smo se pa malo zaj****i, ?e bi po?akali ?e cca 3 dni bi ?e vse ekipe iz F1 pri?le ker bo naslednji teden gor F1 ampak to je takoj kar nekaj ??? ve?. sramezljiv

 

Ti posljem mail :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon, ker si ?e bil na progi, a je res na nekaterih delih tako drse? asfalt, k ga ?e na na?ih cestah ne najde?. Gledam mal tiste turisti?ne vo?nje pa kako jih obra?a in to pri hitrostih, ki so res nizke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, meni se ni zdelo, je pa res, da je odvisno od vremena, temperature gum itd... Ra?unaj, sam sem s Federal RS-R fural tudi po mokrem in sem pre?ivel brez kakr?nekoli drame. Je pa verjetno odvisno tudi od tega kako pozna? avto in progo, recimo ?e si gledal posnetke Adenauer Forst, grejo tam ljudje naravnost ker ne pri?akujejo ovinka, isto na Brunnchen. Pravzaprav ve?ina nesre? kar sem jih videl je bila kve?jemu prevelika hitrost, dolo?eni ovinki se pa? hitreje zaprejo kot pri?akujejo.

Aja poleg tega, je pa res, na enem delu je sonce, na drugem pride? ?ez ovinek, v senco in je mokro.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo iz tegale videa okoli 4 minute je nekaj takih precej nerazumljivih spinov in tudi padec motorista, ki se sploh ni niti po?teno nagnil, je ?uden.

 

 

Razumem, da se upili? pri zaviranju in gre? naravnost ?ez ovinek ampak, da te pa takole premetava po stezi mi pa ni jasno. PA tudi, ?e je mokro, pri normalnem asfaltu je ?e vedno ?ist soliden grip. Edin ?e imajo tole vsi neke chang shlang gume gor :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo to?no pri 4. minuti (kombi) je ta ovinek Br?nnchen, da se zapira,

ker se kar ne kon?a, spustijo gas in pride do lift off oversteera (kak ?iv?en ali kratek avto) ali pa understeerajo v ograjo. Sem tudi sam ?el ?isto do konca robnika iz to?no tega razloga, pospe?uje? ?e na polno, pa se zalomi ovinek, ga ?e ni konec, ?e malo gre na dol in je neroden prenos te?e (+volan sem dr?al z eno roko in dal thumbs up prijateljem :rolleyes: ). Je pa fajn, da je ravno ta ovinek 100m stran od glavne ceste, ne vem, mogo?e so dolo?eni ljudje ?e pod pritiskom in ga preterajo tam, nimam pojma in upam, da ne bom izvedel kaj botruje nesre?am tule.

 

Tam od 4:20 naprej je pa res katastrofa, izgleda de? + kako olje ali antifriz. Ker druga?e se je meni zdel asfalt ?isto spodoben, ni kak BTC style. Ni pa seveda tudi kak Grobnik. Pa grafiti morajo biti izven idealne linije ker druga?e znajo biti gladki.

 

Tule je ?e prijatelj z mojim RSom ?el skoraj naravnost (se mu rekel naj zbremza, da ne bo ?lo, potem sem si ?e premislil pa zavpil "kr po travi pejt, ne matri se", potem sva celo nekako zvozila pa ?al ni nih?e posnel manevra). :hohoho:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

12km z baciklom v eno smer :) to je kr ornk za 2 mulca po istrskih belih poteh s psom, ki je z babo zjutri ze 5ko dal skoz.

 

Ce je pa kej pozitivnega s tem vremenom je pa to, da ni nikjer nobenega !!! Pa to da k baba zjutri z lavfanja pride da kavo skuha za budnico :)

Life is good

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cao

 

Lol kolesa sploh nisem prodajal, a se je najdu en model k ga je zanimal moj bajk, ne vem ne kako ne kje, ponudil mi je tako vsoto da jo sploh pricakoval nisem, tako da je bil danes ob osmih ze pri meni in ga je odpeljal,...

 

Na pa ga ni vec:

 

Objavljena slika

 

No pa se profil sliko bom mogu zamenjati saj nisem vec lastnik Yeti-a

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.