Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Moj jih ima 195.000km in je dejansko kot iz fabrike, saj je zanj zadnjih 8 let skrbel njegov lastnik in na? dobro znani dr. Pelko.  :ouje:

 

Do selitve in ?e malo po njej bo takle nevpadljiv avto glih tapravi, za razliko od predhodnika - H Coupeja, ko bi me garant zaustavil vsak  :policaj: izven na?ih meja.  :zvizga:

 

Kasneje pa se verjetno vozni park nadaljuje v "pravi" smeri, bomo vidli.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi se pogovarjamo o prevoznih sredstvih, ne o delovnih strojih ;)

 

Ja saj jaz tudi govorim o prevoznem sredstvu. Preva?am ?eno, koko?i, polena, otroke, ?ebele, hlevski gnoj, ta??o, koze, seno, mazda?e, cement in kaj jaz vem kaj vse... ?e torej preva?am vse mogo?e (in nemogo?e), potem govorim o prevoznem sredstvu, mar ne?  ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj jaz tudi govorim o prevoznem sredstvu. Preva?am ?eno, koko?i, polena, otroke, ?ebele, hlevski gnoj, ta??o, koze, seno, mazda?e, cement in kaj jaz vem kaj vse... ?e torej preva?am vse mogo?e (in nemogo?e), potem govorim o prevoznem sredstvu, mar ne? ;)

Ok, bom drugace povedu.... Ti to pocnes s "traktorjem" :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, bom drugace povedu.... Ti to pocnes s "traktorjem" :D

 

Hlevskega gnoja ne bi preva?al v prtlja?niku Mazde 6. :jezicek:

Pa ?ivih koz in ?ivih koko?i tudi ne kar na zadnjih sede?ih - jih je te?ko pripet z varnostnim pasom... :harhar:

Sploh pa ne bi v isti kabini preva?al panje z ?ivimi ?ebelami. Ker ?e se slu?ajno odpre... :aaaaa:

Seveda pa dovolim, da drugi po?nejo druga?e in imajo svoje mnenje...  ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hlevskega gnoja ne bi preva?al v prtlja?niku Mazde 6. :jezicek:

Pa ?ivih koz in ?ivih koko?i tudi ne kar na zadnjih sede?ih - jih je te?ko pripet z varnostnim pasom... :harhar:

Sploh pa ne bi v isti kabini preva?al panje z ?ivimi ?ebelami. Ker ?e se slu?ajno odpre... :aaaaa:

Seveda pa dovolim, da drugi po?nejo druga?e in imajo svoje mnenje... ;)

Hocem ti povedat, da pri tvojih opravilih ne pride v postev sploh bencinar, ker rabis navor ;) za zaplinjenje pa pravim, da se splaca komurkol kdor ma vec ko 4 cilindre ne glede na prostornino ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js bom pa kr iz dosedanjih ve?letnih dejanskih izku?enj rekel, da ni pomembno kolk cilindrov in kak?no prostornino ma motor, ker igra najve?jo vlogo stro?ek vgradnje in amortizacija le tega. ?e je cena predelave 5000?,je lahko motor tud 5.0 V8 s 600konji ter porabo 20l in se ne bo preve? spla?al. V nasprotnem primeru pa ?e je ena ni?la manj pri stro?ku vgradnje, se tud pri 1.0 mlin?ku hitr profitira, po presegu te to?ke se pa le ?e vozi sme?no poceni :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler vi ?e ugotavljate komu se kaj spla?a, jaz pridno nabiram kilometre in jih je bilo ?e po dveh dneh preko 400 na LPG-ju. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js bom pa kr iz dosedanjih ve?letnih dejanskih izku?enj rekel, da ni pomembno kolk cilindrov in kak?no prostornino ma motor, ker igra najve?jo vlogo stro?ek vgradnje in amortizacija le tega. ?e je cena predelave 5000?,je lahko motor tud 5.0 V8 s 600konji ter porabo 20l in se ne bo preve? spla?al. V nasprotnem primeru pa ?e je ena ni?la manj pri stro?ku vgradnje, se tud pri 1.0 mlin?ku hitr profitira, po presegu te to?ke se pa le ?e vozi sme?no poceni :bravo:

Odvisno kolk km se dela letno, najprej je treba stroske vgradnje pokrit, pol se pa zacne profitirat :) vecji, ko je ta avto porabnik prej se ti stroski pokrijejo.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale LPG R Clio je pa sme?na ki?ta, ker malo prej sem ga tankal za ?voh 16? na Petrolu (cena za liter 0,648) in se je tankanje plina zaustavilo, kar pomeni da naj bi bil tank poln. S tem sem prevozil cca. 475km, to pomeni porabo okrog 5,2 do 5,3 LPG na 100km (zraven gotovo ?e liter benza za hladne zagone). Hec pa je, da niti nisem vozil neke stra?no penzionerske vo?nje, ampak po avtocesti tudi ene dvakrat do 160 kmh. ?.P.A.R.O.V.C.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.