Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

V?eraj pa noro lep kolesarski izlet. Plan je bil narediti malo ve? km,ampak jebes plane...

 

Lj-skofljica-smrjene-grosuplje-pescenik-pance-javor-jance-besnica-pecar-sostro-orle-lavrica-lj.

 

Kje se je "zalomilo"? ?tartal ?ele ob 12h (lazy me)in na Pancah ve? kot 1h klepetal z neznanimi kolesarji o Dolomitih...

V?asih je fajn spoznati ljudi,ki niso bebci ,ampak so ubistvu super osebki...

 

In sem se vrnil ?e kar po komkretnem mraku...

 

Vseeno zbral energijo in po dolgem ?asu obiskal star?e na vikendici...

 

Ni,nekje pri Smrjenah je padel leto?nji 1000i kilometer... Hvala topli zimi,hehe...

Podstorzic sankanje v?eraj :)

Zmaj,ti pa zna? uzivati. Kapo dol. Carpe Diem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

H?i danes presenetila na Starem vrhu in se suvereno ter brez te?av spustila po tave?ji strmini.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wuhu... Kak?en dan... In ?e ga ni konec...

 

9h spanja-najljubsi zajtrk-99km po bli?njih klancih (po dolgem ?asu s5 na Kure??ku), najljub?e kosilo -prvic letos v vise?i mre?i....

 

In... Ja... ?e malo in spijem kavo z meni zelo ljubo osebo, ki mi nudi ogromno,ogromno podporo pri stvareh ki so Kul in me hkrati ornk okurca ko za?nem govoriti/mislit/poceti bedarije...

 

Lajf je lep

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wuhu... Kak?en dan... In ?e ga ni konec...

9h spanja-najljubsi zajtrk-99km po bli?njih klancih (po dolgem ?asu s5 na Kure??ku), najljub?e kosilo -prvic letos v vise?i mre?i....

In... Ja... ?e malo in spijem kavo z meni zelo ljubo osebo, ki mi nudi ogromno,ogromno podporo pri stvareh ki so Kul in me hkrati ornk okurca ko za?nem govoriti/mislit/poceti bedarije...

Lajf je lep

Oho, da niso pti?ki, ki se ?enijo ustrelili amorjeve pu??ice? To na koncu-lajf je lep da slutiti na spremembo, ko enkrat toliko ni mon okoli tebe. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oho, da niso pti?ki, ki se ?enijo ustrelili amorjeve pu??ice? To na koncu-lajf je lep da slutiti na spremembo, ko enkrat toliko ni mon okoli tebe. :)

Haha,ne,ne... Debili ostajajo,ne skrbi. Ne sparam jezika ko je treba koga/kaj okurcat in koga /kaj pohvaliti.

 

Je pa res... Ve? ko je kretenov,bolj pridejo normalni ljudje do izraza...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem danes podpisal pogodbo za novo zaposlitev in ju3 ?e zadnji? na staro delovno mesto, 5ek ?e na novo.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes se na Fraportu se mal bl sefa pocutim kot ponavad. Odlicen poslovilni dan na Brniku, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer pa... To?no 13let nazaj prvi? za?el delati za zdaj?njega delodajalca.

 

Malo ?ez palec; ?ez milijon prevo?enih kilometrov; 1 zbita Srna, 1 zbit betonski kolicek,1 razbita lu? (?karpa ni popustila, vw Amarok je) , nekaj prito?b, pribli?no toliko pohval, ni? konfliktov z nadrejenimi, veliko pridobljenega znanja (tako na osebnostni ravni ,kot na profesionalni), videl nekaj sveta (sosede, Srbija,bosna,francija,nemcija,nizozemska,ceska,slovaska,belgija...).

 

Naj ostane tako ?e naprej...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In odpres revijo in... ?isti rajc...

Sem mislil da je vsaj playboy :)

 

A mas ti kolo se vedno v avtu ali na zadnjih vratih sedaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mislil da je vsaj playboy :)

 

A mas ti kolo se vedno v avtu ali na zadnjih vratih sedaj?

Ne,?e zmeraj v avtu. Zadnji levi sede? sem dal ven ?e jeseni in se konstantno vozim zgolj s 4mi zici, bajk pa prou lepo pa?e notri.

 

Nisem na?el niti 1prednosti preva?anja na zadku vozila in hkrati vem za kar nekaj pomanjkljivosti.

 

Seveda ?e si ?lovek pa? lahko privo??i , da mu tretjino avta zaseda bajk,hehe .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Srecal enega zanesenjaka s srebrno xsaro in bajkom na riti. Zelooo zgodaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?alost nisem bil jaz... Sem mu pa fous... Pa moja xsara ni srebrna

Cak a se nisem v srebrni peljal v dolomitih :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.