Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja zakaj ga pa pol volte? :ne vem:

Kot da je to merodajno... Se nikoli ni zmagal tisti, za katerega sem jaz volil... :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kot da je to merodajno... Se nikoli ni zmagal tisti, za katerega sem jaz volil... :D

Ha, jaz zanimivo vedno"zadanem"pravega kandidata.

Govorim seveda o ?upanu. :)

 

 

Napisano

Kot da je to merodajno... Se nikoli ni zmagal tisti, za katerega sem jaz volil... :D

Sej zato sem pa napisal v mno?ini "volte" in ne "voli?"... en glas res ne pomeni veliko, ampak ?e je teh glasov dovolj pa lahko pravega izvolijo.

33112_1.png

Napisano

Ha, jaz zanimivo vedno"zadanem"pravega kandidata.

Govorim seveda o ?upanu. :)

 

Ni pomembno, koga se voli ampak kdo pre?teva glasove...

 

Mi pa vedno "ustrelimo kozla". Bomo videli, kaj bo zdaj ta naredil, ker z Ar?onom ni bilo dobi?ka. Pa prej z Brulcem tudi ne...

Napisano

?iveti na 860nmv.....neprecenljivo ko v dolini tu?no megleno.

post-363-0-68730600-1552373400_thumb.jpg

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Po cca 2 tednih brez avta sem sedaj zopet normalno mobilen; seveda spet z mazdo. Napi?em kaj ve? v petek (po?asi bo ?as da updatam moj thread); do takrat pa par utrinkov s petkovega izleta:

 

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Super video... :jupiii:

 

sam en edit, ?e smem: zvok rotorjev ven pa naj bo sam komad, pa ?e je mo?no malo manj sunkovitega gibanja drona pa bo zadeva perfect.

33112_1.png

Napisano

Montiranja in raznih trikov povezanih s tem se ?e u?imo in buzzing od motor?kov je res preglasen. Tudi meni se je to zazdelo takoj ko sem prvi? poslu?al rendrano verzijo ampak se mi po celem dnevu fijakanja in celem ve?eru montiranja ni ve? dalo popravljati. Naslednji video bo vrjetno cca 1/10 originalne glasnosti namesto 1/7 - 1/6 kot sedaj. Malo za background noise je pa fino da je; ?isto ga ne bi izklju?il.

 

 

Leteti se tudi ?e u?imo, smoothness je definitivno nekaj h ?emer stremimo vsi piloti, sploh ko gre za freestyle kjer objavljamo posnetke na youtubu. (V dirkah nima prav veliko veze, tam si zapomnimo kdo je zmagal, ne kdo je najlep?e letel) V moj zagovor naj povem, da sem, ko sedim na tleh ve?inoma bolj fokusiran na take zadeve; v avtu je pa te?ko. Vsa dinamika letenja je ?isto druga?na, par primerov:

 

-?e se zgodi kaj 'posebnega' in bom recimo moral naresti krog, dva okoli vertikalne osi ker je na ozki cesti promet ipd in no?em leteti nad avti; moram potem loviti svoj avto. Zdej ve?inoma gremo po asfaltu 50-60km/h in ?e mi tak manever vzame....5-10 sekund, se bom moral presneto potruditi da ujamem avto.

 

-Ko ga ujamem...quadi nimajo bremz. Izgubljanje hitrosti je bistveno te?je kot jo dobiti, jest ve?inoma to re?im tako da pogledam v zrak (ko je quad nagnjen v tla gre hitro, ko gleda gor....efektivno bremza) kar ima svoje probleme, ker za nekaj sekund izgubi? vizualne reference pointe, po katerih se sicer ravna?. In ko bremza? z recimo 80km/h in gleda? v zrak...ni optimalno. Zaprite o?i naslednji? ko zavirate pri semaforju in sku?ajte uganiti, kjer se boste ustavili. To je pribli?no to.

 

-Vse se trese! Poleg tega, da na telo vplivajo napa?ni g-forci glede na to kar do?ivlja? skozi ?pegle (in v?ivi? se zelo; o tem enkrat drugi?), avto gre levo quad pa ?e desno so ceste, po katerih to po?nemo ve?inoma....boge. ?e bi lahko letel nad Celov?ko sem 100%, da bi mi ratalo posnet super smooth video; ko miata poskakuje ?ez neraven asfalt, luknje v njem ali ?e lep?e; po makedamu in vsem kar pa?e s tem...se dostikrat ?udim sam sebi, da sem sploh ?e v zraku. Daljinec je na ?trikcu ki ga imam okoli vratu, roki obe lebdita ob telesu in bog ne daj, da se kam naslonita ker se vsak tresljaj skozi prste pozna tudi na quadu. Zato se kr?evito oprijemam pal?k in samo ?akam, kdaj bo ?lo kaj nepri?akovanega narobe, da lahko takoj popravljam. Najbolj nespro??eno letenje mo?no.

 

-Samozavest je stvar ki mi je najbolj manjka. Pomoje ?e ene 5ish takih izletov in bom dosti bolj zaupal sam sebi v ne-optimalnih pogojih, kar se bo odra?alo tudi v letenju. Z veseljem bi recimo delal ve? flipov in roll-ov, ampak kaj ko moram za take manevre spustiti gas na 0 za recimo sekundo, dve in v tem ?asu se avto ?e po?teno oddalji. Potem ga je treba spet ujet, ustrezno zmanj?at hitrost, pasti nazaj v ritem..it's rough. Zadnji clip mislim da to lepo poka?e, avto in quad gresta +/- isto hitro, iz avta tistih 30-40km/h po makedamu zgleda umirjeno, quad pa zgleda kot da gre vsaj pol hitreje s hitrimi spremembami smeri in stalnim popravljanjem. :)

 

 

Hvala za konstruktivno kritiko! ^^

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Super je, to ima follow me, ali nekdo dejansko pilotira? Kaj pa kaki dalnjovodi (veje) pa to?

Ja editiranje filmov je no?na mora, jaz sem snemal moto potovanja, in potem dejansko obupal ker je toliko dela da skompletira? film?ek...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kul video. Je pa odvisno kaj zelis posneti, ampak jest mislim da ni treba skoz za avtomobili letet in jih snemat, jim lahko kdaj naprej pobegnes mal

Napisano

Ponavadi je to brez "follow me" ... Sicer eni imajo ... moj DJI Mavic Air ima recimo... ampak za take zadeve ni uporabno, ker  prehitro izgubi objekt, ki ga sledi... 

 

Sem pa zadnjic ko smo bili v Barceloni in smo sli potem en dan do Tarragone... pa sem tam na plazi malo letel... in je jata pticev zacela krozit okoli in sem ze malo cvikal, da se ne bi kaksen zapletel z dronom ... Na drugem posnetku se proti koncu okoli 18 sekunde vidi, kako krozijo okoli :) ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ni follow me; pilotira kopilot v miati.

 

Pti?i ne bi smeli biti problem, ko ga prop zadane ga odbije stran ali pa...*khm*..ga strmoglavi.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Ni follow me; pilotira kopilot v miati.

 

Pti?i ne bi smeli biti problem, ko ga prop zadane ga odbije stran ali pa...*khm*..ga strmoglavi.

Kdo koga strmoglavi? ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mavici in Sparki imajo zlo?ljive propelerje tako da to ne garantiram, s tem kar jest letim pti? dosti bolj nasrka od quada. Preverjeno na lastni ko?i.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Mavic Air nima zlozljivih propelerjev... so pa plasticni...

 

post-10-0-34861500-1552578990_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po cca 2 tednih brez avta sem sedaj zopet normalno mobilen; seveda spet z mazdo. Napi?em kaj ve? v petek (po?asi bo ?as da updatam moj thread); do takrat pa par utrinkov s petkovega izleta:

 

 

Vidim, da je Oskar pri?el iz zimskega spanja  :D

Lep video, btw :)

Podpis.png

 

Napisano

Tisti zvok sluzbenih vrat, ko odides iz no?ne in se ti pri?ne dopust....

 

Bi moral priti ?e ju3 v sluzbo, pa mi je ?efica naknadno zrihtala frei ?e 1dan pred dopustom...

 

Torej... Kje je veliko klancev in malo ljudi....??

Napisano

Od Grgarja do ?epovana, nato do Lokovca in na drugi strani preko Banj?ic in skozi Bate nazaj v Grgar...

 

Obstaja tudi pot preko Grudnice, ampak to pa potrebuje? ?e malo zemljevida pa kak?no busolo zraven. Je pa ?e ve? vzponov in ?e manj ljudi...

Napisano

Tisti zvok sluzbenih vrat, ko odides iz no?ne in se ti pri?ne dopust....

Bi moral priti ?e ju3 v sluzbo, pa mi je ?efica naknadno zrihtala frei ?e 1dan pred dopustom...

Torej... Kje je veliko klancev in malo ljudi....??

Strma reber, odlicna cesta, ki povezuje Kocevje in Osilnico.

 

Vceraj smo tam peljali in hodili po gricih Bele Krajine. Noro lepa narava. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Strma reber, odlicna cesta, ki povezuje Kocevje in Osilnico.

Vceraj smo tam peljali in hodili po gricih Bele Krajine. Noro lepa narava. :)

Been there,done that. Res fenomenalno, priporo?am postanek v gostilni Kova? v Osilnici

post-9068-0-17679800-1552817112_thumb.jpg

post-9068-0-51520000-1552817163_thumb.jpg

post-9068-0-52775700-1552817186_thumb.jpg

Napisano

Leti, leti, leti; DOMEEEEEEN! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.