Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 28 minutami je Janez007 napisal:

Iz katerega področja?

A misliš doktoriral? Ja iz področja dizlskih mazd in okvar.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 30. 5. 2025 ob 12:22 je Z M A J napisal:

Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen :)

Kaj si trpel?

 

Jaz sem dentalne 3 preživel. Zadnjo dobre 3 tedne nazaj.

Tokrat je bil odprti sinus lift.

Napisano
pred 13 urami je godlike napisal:

Kaj si trpel?

 

Jaz sem dentalne 3 preživel. Zadnjo dobre 3 tedne nazaj.

Tokrat je bil odprti sinus lift.

Nek začetek paradontitisa, heh.

 

Se moram pohvalit z včerajšnjim luštnim izletom na Jezersko, brez strehe itak, danes pa v smeri Logarske. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Danes lišpanje prevoznih sredstev (da me ne bo @Alex okaral). 😁

 

20250601_101351.jpg

 

Lepo. Včeraj pa avto in kolo neoprana.😉

 

 

Napisano

Odlično izkoriščen wikend, danes med drugim na Potočki zijalki. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Odlično izkoriščen wikend, danes med drugim na Potočki zijalki. :)

Super, je še tko kot je blo.... 🤔😉

Napisano

Prišla nova "papica" za Hi-Fi😋

 

Ne bomo debatirali o smislu in cvenku,ker to mora biti v arhivu.

Posebna SDE edicija albuma Dire Straits-Brothers In Arms.

Linka kompleta ne morem prilimati,ker je bil razgreben v enem dnevu. A "posebaj" še obstaja...kogar zanima.

WWW.THESDESHOP.COM

SDE Exclusive • Dolby Atmos • Dolby Atmos INSTRUMENTAL • Original 5.1 Mix • Two stereo mixes • #38 in the SDE Surround Series •...

 

WWW.AMAZON.DE

Brothers In Arms (40th Anniversary / 3CD): Amazon.de: Musik-CDs & Vinyl

 

Mi je zelo zanimiva primerjava z albumom 20th Anniversary Edition izdaji na SACD-ju (DSD format)...ker pač ne obstaja boljši format kot je DSD.

Na hibridni verziji tega SACDja (seveda imam😄) Stereo-CD špura,Stereo-DSD in 5.1-DSD špuri.

 

Ta nov BluRay pa ima: 2022 Dolby Atmos Mix (48/24)

                                      2022Dolby Atmos Instrumental Mix (48/24)

                                      2005 DTS-HD Master 5.1 Mix (96/24)

                                      1985 CD Stereo Mix (96/24)

                                      1985 Vinyl Stereo Mix (96/24)

 

O kvaliteti posnetka ne rabim govoriti...so pa očitne zvenske razlike med vsemi tremi Surround verzijami...res absolutno minimalne (zeloooo pohvalno!!!),ki pa se bolj odražajo v prostorskosti,volumenu prostora,trdosti bassa...res minimalne razlike...

SACD-DSD je občutno glasnejši...pač čist drugi medij...

"The Man˙s Too Strong" je v Bassu že na SACDju "adijo pamet",v Atmosu pa vsaj meni še malenkost všečnejši...čeprav se opazi superiornost DSD formata-tu ni debate-ni ga čez SACD-DSD!

...seveda pa "Brothers In Arms"...užitek,da ti gredo kocine pokonci...včasih,k sem že tako navajen...pa je treba tu in tam "brco v rit",da se "spomnim",kaj center zmore😲

 

Za tiste,ki jih zanima-absolutno priporočilo,tako ta BluRay izdaja,kot "stara" SACD verzija-oboje je TOP👍

IMG_20250602_091947.jpg

IMG_20250602_091930.jpg

IMG_20250602_092337.jpg

IMG_20250602_092500.jpg

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Dobra muzika:rispekt::bravo:

Jep👍...ko bi vsaj stopili skupaj,in naredili turnejo🥺

Napisano
Pred eno uro je skritikrt napisal:

Prišla nova "papica" za Hi-Fi😋

 

Ne bomo debatirali o smislu in cvenku,ker to mora biti v arhivu.

Posebna SDE edicija albuma Dire Straits-Brothers In Arms.

Linka kompleta ne morem prilimati,ker je bil razgreben v enem dnevu. A "posebaj" še obstaja...kogar zanima.

WWW.THESDESHOP.COM

SDE Exclusive • Dolby Atmos • Dolby Atmos INSTRUMENTAL • Original 5.1 Mix • Two stereo mixes • #38 in the SDE Surround Series •...

 

WWW.AMAZON.DE

Brothers In Arms (40th Anniversary / 3CD): Amazon.de: Musik-CDs & Vinyl

 

Mi je zelo zanimiva primerjava z albumom 20th Anniversary Edition izdaji na SACD-ju (DSD format)...ker pač ne obstaja boljši format kot je DSD.

Na hibridni verziji tega SACDja (seveda imam😄) Stereo-CD špura,Stereo-DSD in 5.1-DSD špuri.

 

Ta nov BluRay pa ima: 2022 Dolby Atmos Mix (48/24)

                                      2022Dolby Atmos Instrumental Mix (48/24)

                                      2005 DTS-HD Master 5.1 Mix (96/24)

                                      1985 CD Stereo Mix (96/24)

                                      1985 Vinyl Stereo Mix (96/24)

 

O kvaliteti posnetka ne rabim govoriti...so pa očitne zvenske razlike med vsemi tremi Surround verzijami...res absolutno minimalne (zeloooo pohvalno!!!),ki pa se bolj odražajo v prostorskosti,volumenu prostora,trdosti bassa...res minimalne razlike...

SACD-DSD je občutno glasnejši...pač čist drugi medij...

"The Man˙s Too Strong" je v Bassu že na SACDju "adijo pamet",v Atmosu pa vsaj meni še malenkost všečnejši...čeprav se opazi superiornost DSD formata-tu ni debate-ni ga čez SACD-DSD!

...seveda pa "Brothers In Arms"...užitek,da ti gredo kocine pokonci...včasih,k sem že tako navajen...pa je treba tu in tam "brco v rit",da se "spomnim",kaj center zmore😲

 

Za tiste,ki jih zanima-absolutno priporočilo,tako ta BluRay izdaja,kot "stara" SACD verzija-oboje je TOP👍

IMG_20250602_091947.jpg

IMG_20250602_091930.jpg

IMG_20250602_092337.jpg

IMG_20250602_092500.jpg

Ta album je bil referenca za zvok nekoč. In je pri snemalci zvoka še vedno. Prav tako Tambu od Toto.

Imam originalno ploščo (kupil sem jo v Londonu) in mi je zvok neprimerno boljši kot na cd-ju. Te tvoje variante ne poznam, a upam, da se sliši vsaj približno dobro kot vinilka. Seveda ne kaka yugo izdelava. Vsaj Italijanska. 

Sem imel pa to srečo, da sem v devetdesetih, ko smo snemali prvi abum, v koprskem studiu Henrix, poslušal originalen posnetek te plošče na analognem 24 steznem snemalniku

(Multitrack recorder Studer A 820 Mch) Takega imajo tudi v Abbey studio recording v surovi varianti (brez post produkcije). In to na profesionalnem studiskem ozvočenju za deset K €. (Genelec 1034 A). To je bilo nekaj najboljšega, kar sem slišal v življenju. 

Ne prej, ne potem, nikoli niti približno tako dober zvok. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Sem imel pa to srečo, da sem v devetdesetih, ko smo snemali prvi abum, v koprskem studiu Henrix, poslušal originalen posnetek te plošče na analognem 24 steznem snemalniku

(Multitrack recorder Studer A 820 Mch) Takega imajo tudi v Abbey studio recording v surovi varianti (brez post produkcije). In to na profesionalnem studiskem ozvočenju za deset K €. (Genelec 1034 A). To je bilo nekaj najboljšega, kar sem slišal v življenju. 

Ne prej, ne potem, nikoli niti približno tako dober zvok. 

Dvomim,da si poslušal master...mogoče kopijo masterja-to je pa v bistvu najbližje,kar se da priti.

In točno zaradi tega je bil tak zvok-najbližje masterju,odličen predvajalnik,odlični zvočniki in studijska akustika.

Zelo priporočam,da si ogledaš.

 

 

 

Zelo zanimivo,a ne.

 

Jaz bi zadevo razložil tako,da Vinyl zveni drugače,ker cel sistem predvajanja (mehanika gramofona,predojačevalec in predvsem odjemna doza v kombinaciji z vsemi mikrofonijskimi efekti med predvajanjem) signal popači.

Tega (popači) ne mislim negativno...a še zmeraj je to popačenje oz. odstopanje od originala. No,in to popačenje je ušesom "prijetno"....in,ker je prijetneje,imajo "analogofili" vinyl za "boljšega".

Jaz bi rekel ne,da je "boljši" (ker ne more biti),ampak,da je drugačen-všečnejši....kar pa z dejanskim masterjem-originalom posnetka nima čisto nič....tukaj smo takoj "v drugi sobi".

Upam,da razumeš,kaj mislim povedati.

 

Saj veš,kako je,samo,da montiraš drugo odjemno dozo....je takoj kot dan in noč...ker pri analogni verigi-vse po vrsti od plošče,gramofona,odjemne doze,kablov,gramofonskega predojačevalca,ojačevalnikovega predojačevalca....kolikor so oni "dobri",toliko so tudi "slabi".

 

Pri SACDju oz. DSDju pa si kvalitativno takoj za masterjem,ker vsega tega zgoraj opisanega ni,kvaliteta kopije masterja pa je tako dobra,da boljše ne obstaja.

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Še en "zabavno-zanimiv" video za tiste,ki se jim absolutno ne sanja,kaj je SACD (DSD).

Sicer se je tip zadeve lotil zelo amatersko,in kupil staro kripo z analognimi izhodi,in z tem takoj "zagazil v drek"....

 

Danes to gre z DSD fajlov direkt v DAC in v ojačevalec...ali pa (kot to počnem jaz) en res dober BluRay-player z SACD podporo,preko HDMIja direkt brez pretvorbe v moderni ojačevalec (pri meni flagship AV-receiver),ki ima najnovejše DACje za DSD....kot rečeno-to je najkvalitetnejša varijanta za "mali cvenk".

 

 

Napisano
pred 13 minutami je skritikrt napisal:

Dvomim,da si poslušal master...mogoče kopijo masterja-to je pa v bistvu najbližje,kar se da priti.

In točno zaradi tega je bil tak zvok-najbližje masterju,odličen predvajalnik,odlični zvočniki in studijska akustika.

Zelo priporočam,da si ogledaš.

 

 

 

Zelo zanimivo,a ne.

 

Jaz bi zadevo razložil tako,da Vinyl zveni drugače,ker cel sistem predvajanja (mehanika gramofona,predojačevalec in predvsem odjemna doza v kombinaciji z vsemi mikrofonijskimi efekti med predvajanjem) signal popači.

Tega (popači) ne mislim negativno...a še zmeraj je to popačenje oz. odstopanje od originala. No,in to popačenje je ušesom "prijetno"....in,ker je prijetneje,imajo "analogofili" vinyl za "boljšega".

Jaz bi rekel ne,da je "boljši" (ker ne more biti),ampak,da je drugačen-všečnejši....kar pa z dejanskim masterjem-originalom posnetka nima čisto nič....tukaj smo takoj "v drugi sobi".

Upam,da razumeš,kaj mislim povedati.

 

Saj veš,kako je,samo,da montiraš drugo odjemno dozo....je takoj kot dan in noč...ker pri analogni verigi-vse po vrsti od plošče,gramofona,odjemne doze,kablov,gramofonskega predojačevalca,ojačevalnikovega predojačevalca....kolikor so oni "dobri",toliko so tudi "slabi".

 

Pri SACDju oz. DSDju pa si kvalitativno takoj za masterjem,ker vsega tega zgoraj opisanega ni,kvaliteta kopije masterja pa je tako dobra,da boljše ne obstaja.

Ja, v bistvu je bila kopija originalnega  maserja na traku. Zavedati se moramo, da so v 80-ih vsi snemali še analogno na trakove. Zato je edini pravi približek analogni zvok, ki ga cd seveda nima. 😉

Si bom kar sposodil en članek o primerjavi. 

"V primerjavi vinila in CD-ja je prva tema, ki jo je treba obravnavati, dinamični razpon. Preprosto povedano, dinamični razpon se nanaša na razliko v glasnosti med najtišjim in najglasnejšim delom zvoka na posnetku.

CD, ki je digitalni medij, ima širok dinamični razpon – kar 96 dB – kar je višje od dinamičnega razpona vinilne plošče. To je deloma posledica dejstva, da ima vinilna plošča tako imenovano »šumno dno«. V bistvu se lahko, ko se glasnost posnetka dovolj zniža, izgubi v površinskem šumu, ki je neločljivo povezan z vsako vinialno ploščo. To šumno dno omejuje, kako nizke so lahko ravni tihega skladbe.

Za pojasnitev, površinski šum, na katerega se sklicujemo, je v bistvu zvok, ki ga slišite, ko se z iglo predvaja v uvodnem ali izhodnem utoru plošče. Za razliko od CD-ja vinilna plošča ni popolnoma tiha pred, med in po predvajanju skladb.

Ta raven šuma se lahko dejansko zviša, ko se plošča stara in obrablja. Tej tiki in poki, ki so prisotni pri starejši plošči, pa so lahko očarljivi, vendar se zdi, da še bolj zožijo dinamični razpon plošče.

 

Torej ima CD glasnejšo skupno glasnost, mehkejše in tišje dele ter več basov kot vinil. Kaj pa ta "analogna toplina", o kateri nenehno slišimo?

Celoten koncept analogne topline izhaja iz dejstva, da je vinil analogni medij in da so analogni zvočni valovi gladki, za razliko od enic in ničel v digitalni glasbi, ki ne morejo v celoti ponoviti gladkosti analognega zvočnega vala. In po mnenju nekaterih ljudi je mogoče razliko dejansko slišati na način, zaradi katerega vinilna plošča zveni "topleje" kot CD.

Je analogna »toplina« resnična? Zagotovo. To velja še posebno za medij, ki je bil posnet v celoti analogno. Pri digitalnem snemanju, kateri je prisoten zadnja leta, je vseeno, saj je bilo vse že posneto z ničlani in enicami. Producenti so nas naučili poslušati glasno muziko od začetka do konca, brez dinamike, ki je bila prisotna nekoč. Zato pa bo vsak povprečen poslušalec, ki posluša glasbo preko slušalk, le redko posluša CD, izstrelil kot iz topa takoj, da je zvok cd-ja najboljši.  Še celo za mp3 bodo prepričani,da je vrhunski. 

 

 

Napisano
pred 59 minutami je Alex napisal:

Ja, v bistvu je bila kopija originalnega  maserja na traku. Zavedati se moramo, da so v 80-ih vsi snemali še analogno na trakove. Zato je edini pravi približek analogni zvok, ki ga cd seveda nima. 😉

Si bom kar sposodil en članek o primerjavi. 

"V primerjavi vinila in CD-ja je prva tema, ki jo je treba obravnavati, dinamični razpon. Preprosto povedano, dinamični razpon se nanaša na razliko v glasnosti med najtišjim in najglasnejšim delom zvoka na posnetku.

CD, ki je digitalni medij, ima širok dinamični razpon – kar 96 dB – kar je višje od dinamičnega razpona vinilne plošče. To je deloma posledica dejstva, da ima vinilna plošča tako imenovano »šumno dno«. V bistvu se lahko, ko se glasnost posnetka dovolj zniža, izgubi v površinskem šumu, ki je neločljivo povezan z vsako vinialno ploščo. To šumno dno omejuje, kako nizke so lahko ravni tihega skladbe.

Za pojasnitev, površinski šum, na katerega se sklicujemo, je v bistvu zvok, ki ga slišite, ko se z iglo predvaja v uvodnem ali izhodnem utoru plošče. Za razliko od CD-ja vinilna plošča ni popolnoma tiha pred, med in po predvajanju skladb.

Ta raven šuma se lahko dejansko zviša, ko se plošča stara in obrablja. Tej tiki in poki, ki so prisotni pri starejši plošči, pa so lahko očarljivi, vendar se zdi, da še bolj zožijo dinamični razpon plošče.

 

Torej ima CD glasnejšo skupno glasnost, mehkejše in tišje dele ter več basov kot vinil. Kaj pa ta "analogna toplina", o kateri nenehno slišimo?

Celoten koncept analogne topline izhaja iz dejstva, da je vinil analogni medij in da so analogni zvočni valovi gladki, za razliko od enic in ničel v digitalni glasbi, ki ne morejo v celoti ponoviti gladkosti analognega zvočnega vala. In po mnenju nekaterih ljudi je mogoče razliko dejansko slišati na način, zaradi katerega vinilna plošča zveni "topleje" kot CD.

Je analogna »toplina« resnična? Zagotovo. To velja še posebno za medij, ki je bil posnet v celoti analogno. Pri digitalnem snemanju, kateri je prisoten zadnja leta, je vseeno, saj je bilo vse že posneto z ničlani in enicami. Producenti so nas naučili poslušati glasno muziko od začetka do konca, brez dinamike, ki je bila prisotna nekoč. Zato pa bo vsak povprečen poslušalec, ki posluša glasbo preko slušalk, le redko posluša CD, izstrelil kot iz topa takoj, da je zvok cd-ja najboljši.  Še celo za mp3 bodo prepričani,da je vrhunski. 

Ne mešati CD in SACD (DSD)...to sta dve totalno različni stvari. Edino,kar imata skupnega je,da sta oba na enako velikem optičnem disku,in da hibridni večplastni SACDji vsebujejo tudi CD-špuro,ki jo zmorejo predvajati klasični CD-playerji.

Drugače je DSD čisto drugo vesolje...je dejansko "analogen"...če ga priklopiš direktno na zvočnik  (mogoce samo se en kondenzator vmes) brez DACja, bo zvočnik predvajal glasbo!

 

 

Napisano
pred 4 minutami je skritikrt napisal:

Ne mešati CD in SACD (DSD)...to sta dve totalno različni stvari. Edino,kar imata skupnega je,da sta oba na enako velikem optičnem disku,in da hibridni večplastni SACDji vsebujejo tudi CD-špuro,ki jo zmorejo predvajati klasični CD-playerji.

Drugače je DSD čisto drugo vesolje...je dejansko "analogen"...če ga priklopiš direktno na zvočnik  (mogoce samo se en kondenzator vmes) brez DACja, bo zvočnik predvajal glasbo!

 

 

Kako zdaj, je digitalen ali analogen? 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Kako zdaj, je digitalen ali analogen? 

PDM-pulzno gostotna modulacija 1bit/2,8224MHz 64x sampling freq. kot CD

Danes standard v boljših studijih (ker je ovdelava zajebana in tehnicno zahtevna).

 

Seveda digitalen,a je tako visokoločljiv,da za "analogno predvajanje dejansko ne potrebuje D/A converterja....pač tak zanimiv stranski efekt PWMa.

 

 

 

Podobno...sedaj si pa to zamisli praktično brezstopenjsko z ločljivostjo do 2,8224MHz

Popravljeno od skritikrt
Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je skritikrt napisal:

PDM-pulzno gostotna modulacija 1bit/2,8224MHz 64x sampling freq. kot CD

Danes standard v boljših studijih (ker je ovdelava zajebana in tehnicno zahtevna).

 

Seveda digitalen,a je tako visokoločljiv,da za "analogno predvajanje dejansko ne potrebuje D/A converterja....pač tak zanimiv stranski efekt PWMa.

 

 

 

Podobno...sedaj si pa to zamisli praktično brezstopenjsko z ločljivostjo do 2,8224MHz

Še vedno neke pa nule. 😊 Poglej koliko podatkov manjka pri digitalnem zapisu. 😉

IMG_20250602_185442.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Še vedno neke pa nule. 😊 Poglej koliko podatkov manjka pri digitalnem zapisu. 😉

IMG_20250602_185442.jpg

A ti te pravljice še zmeraj verjameš?

 

Vidim,da ne gledaš videe,ki jih objavim...tega sem že enkrat,pa ga očitno tudi nisi pogledal...ti priporočam ogled...

Hint-stopnic v bistvu ni,ker je to le shematski prikaz.

Zelooo zanimiv video👍 

Sicer pa...ce bi bilo res,kar trdiš,bi v studijih še zmeraj uporabljali trakove namesto DSD.. se ti ne zdi?

 

 

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 28 minutami je skritikrt napisal:

A ti te pravljice še zmeraj verjameš?

 

Vidim,da ne gledaš videe,ki jih objavim...tega sem že enkrat,pa ga očitno tudi nisi pogledal...ti priporočam ogled...

Hint-stopnic v bistvu ni,ker je to le shematski prikaz.

Zelooo zanimiv video👍 

Sicer pa...ce bi bilo res,kar trdiš,bi v studijih še zmeraj uporabljali trakove namesto DSD.. se ti ne zdi?

 

 

Ne rabim brati, ker mi je vse jasno. Naš studijski tehnik, snemalec in mixerman (drugače je tudi igral na začetku v našem bandu) je študiral v Ameriki iz studijskega snemanja. V različnih studijih  sem preživel na stotine ur. V studijh pač uporabljajo tisto, s katerim je najceneje in najlažje delati. Bandi, ki si lahko privoščijo  (denar) in zmorejo zaigrat brez lepljenja in štukanja in autotuna na vokalu cel komad,še vedno snemajo analogno (Bon Jovi, Aerosmith, skoraj vsi Jazz bandi, country)... 

Ko smo mi snemali v sredini devetdesetih, je ravno prišel ven DAT (Digital Audio tape). Za foro smo posneli akustične in klasične kitare na ta snemalnik. Ko si se zmotil, si enostavno štukal in tako si lahko v desetih delih posnel komad. Refren si enostavno kopiral in zalepil, kjer je moral bit. No in takrat nam je pokazal na napravi, ki prikazuje amplitude ta zapis proti analognemu, ki je bil zapisan na traku.

Ja, še vedno je analogni zapis takšen, kot je zgoraj  na grafu in digitalni kvadratast kot je na grafu. Pa lahko še vedno te kvadratke manjšajo a ostanejo kvadratki in vedno nekaj informacij manjka. 😉

Sicer pa dan danes lahko snema muziko doma vsak, ki ima doma :

kak instrument, štiristo € za zelo dobre studijske zvočnike, dvesto petdeset € za dobro zvočno kartico, dober program za snemanje (seveda ga kupiš😊) in nekaj znanja. In lahko narediš posnetek, ki ga komot vrtijo na radijih.😊

Zato se snema dan danes digitalno, ker je zastonj (oziroma zelo poceni) dostopno vsakemu, ki ima pet minut časa in omogoča lepljenje, kopirane, popravljanje posnetka ( popravljanje ritma, višine glasbil in vokala, dodajanje digitalnih posnetih zvokov... Itd, itd) 

Cena ure v starih, analognih studijh je pa od 200€ ali dolarjev /uro gor. Samo za postavitev bobnov in pravilne postavitve mikrofonov porabiš v povprečju tri dni, po recimo 10 ur. Že to je 2000€. Mi smo že davnega  1994 leta za snemanje albuma porabili 12000 mark. Brez mikdanja, remiksa in post produkcije, ki se plača posebaj. 

Dan danes pa snemajo na, elektronskih bobnih in pozneje izberejo semplane zvokove, ki so jim všeč. Zato pa dan danes zveni vsa muzika, ki se posname za en k...c. Vse je brez dinamike, skompresirano, glasno masterizirano, da je ja čim večji šus na slušalkah. 

O kakem hi-fi zvoku ni več govora (govorim za rock muziko), ker se bandom enostavno ne izplača več kvalitetni posneti albuma. Snema se tako, da recimo bobnar v New Yorku posname bobne, pošlje na ključku kitaristu v Los Angeles, ta posname kitare in tako dalje. Glavni zaslužki današnjih znanih  bandov so koncertne turneje, kjer so pogodbe za turnejo štejejo v milijonih ali deset milijonih dolarjev. Zato so pa karte nerazumno drage, ker morajo prinesti noter te vsote. Recimo, ko so Deep Purple igrali v Izoli sem bil zraven pri organizaciji. 

Takrat so igrali za 60 000 €. 😊

 

 

 

Napisano

Joj si merita ku*ce s to starinsko tehnologijo. Kaj je to sploh CD? Una okrogla disketa?

Čas, da mal upgradata 😁

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nekateri pač zaupajo vsemu, kar jim uturijo. 😉
    • Glej-kaj te pa stane,da pogledaš ta video? Saj jaz sem nekdaj tudi tako mislil...pa se do smrti učimo. Ja res je-veliko tonskih tehnikov tudi tako misli...res je pa tudi,da so največji grešniki za slab zvok ravno tonski tehniki...pišeš o komprediji itd...-točno to!   Poglej si video,pa se bova po tem dalje pogovarjala...upam,da ti ne bo padla krona z glave😅  Kralj je nag!
    • MG4 sem vozil. Sem napisal, zakaj je pri meni odpadel. Da ne omenjam delovanja varnostnih sistemov, ko bi me recimo ACC v snegu zapeljal v vozilo spredaj. Večkrat, ne enkrat. In pa pozimi mi zavore prvič skoraj niso nič prijele, si moral najprej zavirat v prazno, potem je bilo ok. Pač nekomu lega na cesti in kvaliteta notranjosti ne pomeni nič, drugemu pa vse. No, jaz sem ta čudak. In kot sem napisal, to je drugi avto in baterija ne bi smela biti težava. Vsekakor pa bi imel večjo baterijo, ampak to je to, za to ceno.   PS: Tisto z več konji je pa tudi smeh. Recimo meni osebno je še teh 107kW preveč, saj za dinamično vožnjo po ovinkih ne potrebuješ konjev, ampak dobro podvozje, da je hitrost čim bolj enakomerna. In glede na način vožnje večine EV vozil, bi tudi pol teh konjev zadostovalo. Se strinjam, eGolf 7.5 je top avto. Tudi lega na cesti, itd. je odlična. Kot sem napisal je v osnovi Golf in potem prirejen na EV, torej še nižje težišče. Kolikor se spomnim, se pelje precej lahkotneje kot MX-30. Baje pa precej žrejo prve pnevmatike, kar pa je verjetno posledica večje teže. Tudi pri MX-30 bo očitno enako.
    • Pol so dal pa DVD, ki so mu rekli natlačenka.
    • Hja, jaz sem na sebi videl kaj mi dela tempomat... ostali mogoče še boste al pa tud ne. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.