Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

?akaj, a sem jaz tole na ta drugem linku dobro razumel:

 

140 KM pri 7500 obratih ?zmeden?

 

Ti pri takih obratih ne priletijo ventili skozi izpu?no cev? Mislim, bati, glavna gred in podobno - zdr?i toliko ve?je obrate?

Kako je s hladilnim sistemom - se ne pregreva pod polno obremenitvijo?

Menjalnik, sklopka in gredi - zdr?ijo dvakrat ve?jo mo? (narejen za 75 konjev, obremeni? pa z 140)?

Nosilci motorja?

 

 

No, ja, je res, da je to druga?en motor. Moja BTjka da 140 konjev pri po?asnih 3000 obratih...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si. Nikoli si nisem mislil da bom to rekel ampak:

To je Honda! :P Serijsko se vrti ?ez 7000 obratov tako, da ni problem. Tudi ta konkreten primer ima glavo iz modela, ki se vrti ?e malo vi?e. Menjalnik je verjetno iz istih materialov (oziroma ne bistveno slab?ih) kot za 1.6 VTi, ki ima serijsko 160hp pri 7600 obratih. Hlajenje je dobro kljub majhnemu hladilniku (?eprav moram po v?eraj?nji testni vo?nji preveriti, ?e vetrnica sploh dela sramezljiv ). Akse se nimajo kaj lomiti. Nasploh je navor tisti, ki lomi dele in kuri sklopko, pri tuningu teh majhnih atmosferskih motorjev pa se ga ne pridobi veliko.

Pri Hondah je fajn, da se dobi ogromno tuning delov, obenem pa?e kri?em kra?em med njimi marsikaj (podvozje, motorji, deli motorja, naprimer bolj?a glava na ve?ji blok...).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si. Nikoli si nisem mislil da bom to rekel ampak:

To je Honda! :P Serijsko se vrti ?ez 7000 obratov tako, da ni problem. Tudi ta konkreten primer ima glavo iz modela, ki se vrti ?e malo vi?e. Menjalnik je verjetno iz istih materialov (oziroma ne bistveno slab?ih) kot za 1.6 VTi, ki ima serijsko 160hp pri 7600 obratih. Hlajenje je dobro kljub majhnemu hladilniku (?eprav moram po v?eraj?nji testni vo?nji preveriti, ?e vetrnica sploh dela sramezljiv ). Akse se nimajo kaj lomiti. Nasploh je navor tisti, ki lomi dele in kuri sklopko, pri tuningu teh majhnih atmosferskih motorjev pa se ga ne pridobi veliko.

Pri Hondah je fajn, da se dobi ogromno tuning delov, obenem pa?e kri?em kra?em med njimi marsikaj (podvozje, motorji, deli motorja, naprimer bolj?a glava na ve?ji blok...).

 

Obesek si dal na odbijac?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

daj nekam kako sliko, da te lahko vsaj pozdravimo z novim vozom

 

 

Saj je dal link albuma s slikami :) >> http://www.mojalbum.com/symon/ej9

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj je dal link albuma s slikami :) >> http://www.mojalbum.com/symon/ej9

 

Ok hvala nisem videl.

 

Siva LG Honda

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V dobri dru?bi ?e drugi? splezal na Veliko Raduho (2062m), zanimivo da smo ?tartali ?ele ob 17.00 s kmetije Bukovnik (najvi?ja kmetija v SLO, ki le?i na 1327mnm), pa potem tik pred no?jo (21.00) spet prispeli na izhodi??e. Lahkotna plezarija. :D

 

Popoldan pa za par dni proti morju, Makarska, itd. (pri tem gre zahvala Simonu Pelku za posojeno Miato). :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je ?e bila pri zobozdravniku ali je ?e vedno ?krbasta tako kot na Mazda pikniku v Lokovcu?

 

Dr. Cerar, po doma?e Lumpi, se je lotil zobne medicine pri tem stroju. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobr se na?vical ampak zvestemu vozilu na pedala po desetih letih zamenjal vse 4 zajle, bodne, vzmeti in kar pa? spada poleg :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdica zrihtana kon?no :) prvi del predelav je za njo :D ?aka na part 2 :)

 

Part 1:

Servis Pelko

Obnova usnja na sede?ih + volan

Temne ?ipe

Nova sprednja maska

Prebarvan sprednji odbija?

Sprednje letvice

Eibach pro kit

Tomason 18' feltne in gume + rezanje blatnikov :P

Zamenjan zadnji znak, odstranjeni krom napisi.

Ve? se pa ne spomnm :)

 

Part 2

tukej se pa ?ele dobro za?ne :P

 

Ob?utki .. neprecenljivi ;) za vse ostalo je tu mastercard :D

When in doubt, duck it!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pele-Miata totalno u?iva po Makarski in okolici, pri tem gre izdatna zahvala za zaupanje obema solastnikoma; Simonu in Viperju. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na meji ni blo nobenih ?ajze situacij? :D

 

Sem ti rekel da ni sumljiv avto... :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...   Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.