Skoči na vsebino

xenon lu?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo 6 , vgradil bi xenon ?arnice ,rad bi kak?en nasvet glede teh stvari kak?ne so vredu pa koliko stanejo cca. in ali je potrebna kak?na homologacija glede tehni?nega pregleda ,Hvala za odgovor in Lp ,Badjo !

badjo

  • Odgovori 128
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

to bi ti znal pa yavarye ve? povedat ko ma na svojmu ksedosu xenon :bravo: pa kr neki foruma?ev ?e ve kaj okrog tega pa je tut tema ?e odprta na temo xenonk ?e se ne motim :D ve? pa ne vem o tem :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Jas sem jih tudi dodatno montiral v mojo F-ko

 

Glede na to da bo? to montiral v 6-ko nebi smelo bit te?av na tehni?nem (tudi sam pri?el brez kakih zapletov skozi)

 

Ima? ve? vrednosti ?arnic

 

4200K....bele (ponavadi seriske)

6000K......modrikaste(bmw,toyota,renault)

6500K.........vijola(mercedes,porsche, )

8000K.........za te ne vem kake barve modro viol?ne

 

10000K.........prepovedane

12000K.........prepovedane

 

Kupi? pa xenon KIT za tvojo vrsto ?arnice (h1,ali h7)

Stanejo med 150? in 200?

 

Naro?i? jih lahko kjerkoli,kake dodatne info pa uporabnik Yawarye pravi naslov

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jaz b samo dodal, da xenon kiti niso dovoljeni, ?e ni avtomatskega nastavljanja vi?ine ?arometov ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  je KAALman napisal:

jaz b samo dodal, da xenon kiti niso dovoljeni, ?e ni avtomatskega nastavljanja vi?ine ?arometov ;)

 

To?no+pranje ?arometov mora biti. ;)

 

 

Napisano

jebat ga sj ?e marsikaj ni dovoljeno!!!

 

Glede na to da vsak 3 avto ima xenon lu?i,sploh pa za tok velik vagon nebi smel te?it no!!! :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

monta?a sploh ni komplicirana ampak kolko sem gledal kar plug&shine :)

 

kako je sploh ta regulacija nivoja vi?ine snopa montirana? Preko motor?kov, ki druga?e lahko ro?no iz kabine nastavi? vi?ino snopa?

Napisano
  je blindek napisal:

monta?a sploh ni komplicirana ampak kolko sem gledal kar plug&shine :)

 

kako je sploh ta regulacija nivoja vi?ine snopa montirana? Preko motor?kov, ki druga?e lahko ro?no iz kabine nastavi? vi?ino snopa?

 

Mislim da bodo kmalu pogruntali tudi na tehni?nih da se sedaj vsepovprek montira ksenonke brez avtomatske nastavitve vi?ine, tko da bo znal nastat problem... :whatever:

BTW zadni? me je ena petka(R-5) tko svinsko oslepila s kratkimi home made montiranimi ksenonkami,da to ni res...Sice pa ?e bi se dalo ro?no ?telat bi jih tudi jaz za malenkost dvignil :P , se mi zdi da jih avtomatika dvigne na spodnjo dovoljeno mejo, moram preverit.. :(

Napisano
  je RoKo napisal:

Mislim da bodo kmalu pogruntali tudi na tehni?nih da se sedaj vsepovprek montira ksenonke brez avtomatske nastavitve vi?ine, tko da bo znal nastat problem... :whatever:

BTW zadni? me je ena petka(R-5) tko svinsko oslepila s kratkimi home made montiranimi ksenonkami,da to ni res...Sice pa ?e bi se dalo ro?no ?telat bi jih tudi jaz za malenkost dvignil :P , se mi zdi da jih avtomatika dvigne na spodnjo dovoljeno mejo, moram preverit.. :(

 

Sej ima? vijakce za fino regulacijo lu?i(pri lu?eh,ne vem to?no kje),vem pa,da se jih da ?telat. :D

 

 

Napisano

verjetno nebi bil taki problem, ?e bi si saj ljudje kupovali primeren kit za njihovo lu?. Ne pa kar nekaj notri samo da sveti...

Napisano
  je qwerty napisal:

to bi ti znal pa yavarye ve? povedat ko ma na svojmu ksedosu xenon :bravo: pa kr neki foruma?ev ?e ve kaj okrog tega pa je tut tema ?e odprta na temo xenonk ?e se ne motim :D ve? pa ne vem o tem :hohoho:

 

hvala za informacije 111

badjo

Napisano

v?eraj vido eno staro 5ko BMW pa je mel pomoje premo?ne xenonke ker je vse tak vijol?n ?ajnal :blink: da si mogo stran pogledat ker je celo ulico razsvetlil :blink::D sam so ble pa lepe lu?ke :bravo:

If in doubt, flat out... 

Napisano

?e ma? na lu?eh le?o , ni problema se ne vidi niti , ?e pa ma? parabolo pa ?e pogleda? v lu? se ti vse bliska i ...... :hohoho:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ni problema ?e pri nakupu pazi? kaj kupi?...

 

ma? 2 vrsti xenon kitov

 

D2S in D2R

 

D2R je za parabole, D2S je za le?o!

Napisano
  je blindek napisal:

ni problema ?e pri nakupu pazi? kaj kupi?...

 

ma? 2 vrsti xenon kitov

 

D2S in D2R

 

D2R je za parabole, D2S je za le?o!

 

Modeli ta dva tipa sta za avte ki imajo ?e original Xenon.

Za naknadno vgradnjo pa je va?no kak?en tip ?arnic je originalno noter, npr H1, H3, H7, H4, ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

se je men tut zdel sam sem raj dr?al :blink::D alo yavarye kake barve pa se pol tiste ilegalne 10k pa 12k??

ker 8k je ?e vijol?na fajn :jupiii: :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Evo nekaj podatkov v slikah:

- ?arnice:

post-1144-1194259735_thumb.jpg post-1144-1194259776_thumb.jpg post-1144-1194259812_thumb.jpg post-1144-1194259838_thumb.jpg post-1144-1194259872_thumb.jpg

 

- ?arnica BiXenon (H4):

post-1144-1194259983_thumb.jpg post-1144-1194260587_thumb.jpg

 

- komplet za samovgradnjo:

post-1144-1194260011_thumb.jpg

 

- lestvica barve svetlobe:

post-1144-1194259906_thumb.jpg

post-1144-1194259933_thumb.jpg

v ZDA so dovoljene ?arnice do 12000K, kar je ve? v prometu ni dovoljeno (kako je v EU pa ne vem).

 

- svetilnosti ?arnic glede na barvo svetlobe (standardna halogenska ?arnica ima cca. 700 lum.)

3000K Golden Yellow 2800 lum.

4300K Extreme White 3100 lum.

6000K Diamond White 2900 lum.

8000K Iceberg Blue 2500 lum.

10000K Brilliant Blue 2300 lum.

12000K Violet/Purple 2100 lum.

 

- mo? (standardna halogenska ?arnica ima 55W):

35W, novi tudi 55W.

 

- ?ivljenska doba (standardna halogenska ?arnica 250-500 ur):

2500-4000 ur

 

Jaz sem si vgradil 8000K in so mi ?isto OK (rahlo moder odtenek). Tehni?nega pa ?e dve leti ne bom imel tako, da z njimi isku?enj ?e nimam. Druga?e pa ima? na ?arometu 6-ke ?e pripravljen tudi predal?ek za balast in vgradnja je ?isto "simpl".

Cene se gibljejo od 50? pa na gor (55W pa tudi po 500?). S kak?no dobro aukcijo jih pa na eBayu dobi? ?e za manj kot 50?.

Kot sem sli?al je ve?ja verjetnost, da bo crknil balast kot pa ?arnica, pa ?e to bo ?e pri prvem v?igu. (Verjetno mo?nost tega raste z ni?jo ceno...).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano
  je blindek napisal:

yavayare ?e pa sem videl xenon kite z D2R, ki je mela pri ?arnici taki plehek ?ez, da naredi "cut off" ?arka

 

Ja ja itaq.

 

  je qwerty napisal:

se je men tut zdel sam sem raj dr?al :blink::D alo yavarye kake barve pa se pol tiste ilegalne 10k pa 12k??

ker 8k je ?e vijol?na fajn :jupiii: :ne vem:

 

Zgoraj ti je uklop?i? use napisal, pa jaz imam 8000K pa niso vijoli?aste, kar pa za uklop?i?eve ne morem re?i. Je pa barva zelo odvisna od proizvajalca.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ja ja itaq.

Zgoraj ti je uklop?i? use napisal, pa jaz imam 8000K pa niso vijoli?aste, kar pa za uklop?i?eve ne morem re?i. Je pa barva zelo odvisna od proizvajalca.

 

sosed ma na starem focusu aftermarket xenon pa ma 8000K pa mu svetijo tko lepo vijol?no :bravo:

If in doubt, flat out... 

Napisano

ravno sva ugotavljala z stroker-jom glede barvne lestvice ?arnic!!!

 

?e sodim po njegovi ki jo je prilimal potem bi moral jaz imeti 10.000K

Ker pa lepo na moji ?katli pi?e vrednost 6500K

In tudi za take sva se menila ko sm kupoval!

Naj pa bi bla 6000K rahlo modrikasta

 

 

mam pa od kaixen firme (kao best of)

 

takole gre lestvica pri kaixen!!

Objavljena slika

 

 

sedaj pa prosim ?e ima ?e keri kako drugo firmo xenonk naj malo pokomentira kako je z ostalimi fermami!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  je qwerty napisal:

sosed ma na starem focusu aftermarket xenon pa ma 8000K pa mu svetijo tko lepo vijol?no :bravo:

 

Kera firma pa je kit ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?ivjo!

 

Mam eno vpra?anje! za mazdo 6 2004 letnik kere xenon lu?i rabm! Mislm da so H1 nism pa ziher. Pa te a za parabolo al za le?o?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.