Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Lepa kot poziv na orožne vaje...

 

Vse nekaj v bulah, vse nekaj načičkano, vse nekaj nališpano,...

 

Mislim, tiste razširitve blatnikov... Pa kdo iz tako lepega avta, kot je Miata, naredi tako spako? Pa tisti dvocolski ror zadaj, a to je priklop za hidrant? Spredaj je pa resna konkurenca Fiatovi Multipli. Te modele, ki so to spako sestavili, bi bilo treba kastrirat, da se ne kotijo naprej, da ne bi njihovi potomci še kak dober avto takole uničili...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 21 minutami je Slivka napisal:

Lepa kot poziv na orožne vaje...

 

Vse nekaj v bulah, vse nekaj načičkano, vse nekaj nališpano,...

 

Mislim, tiste razširitve blatnikov... Pa kdo iz tako lepega avta, kot je Miata, naredi tako spako? Pa tisti dvocolski ror zadaj, a to je priklop za hidrant? Spredaj je pa resna konkurenca Fiatovi Multipli. Te modele, ki so to spako sestavili, bi bilo treba kastrirat, da se ne kotijo naprej, da ne bi njihovi potomci še kak dober avto takole uničili...

Na srečo ne rabiš obremenjevat srca - je samo CGI - računalniška kreacija. 🤣

Napisano

Če ma sam 110KM pol jih 90 rabiš le za valarje premaknit. cca 20 jih ostane, kar je zadost za vozit se po regionalkah oziroma za showroom exponat.

33112_1.png

Napisano
pred 16 urami je FuManchu napisal:

Pa obrne zadnje gume to sploh? 😁

 Ja, dokler je na dvigalu.

 

Ko ga pa spustiš z dvigala pa da se še dva dedca noter usedeta, pa gume že v blatnik primejo...

 

Sicer pa obstaja ena Miata modre barve z dvema belima črtama, ki ima V6 motor in nekaj sto žrebcev. Če tej zmontirajo tak motor noter, se mogoče celo premakne...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano
dne 12. 9. 2025 ob 16:48 je dvorjan napisal:

Take ziher še niste videli ...

Mazda Berlin.jpg

 

a je baby dino

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tam je povzetek? Super, bom prej...
    • Baje so bili marsovci, si lahko preberete na darkwebu.
    • Pozabil si na prostor v bolnisnicah  ... Verjetno bi se s tem povecalo tudi stevilo prometnih nesrec, ker vsak ni glih za na moped ... pri katerem je veliko vec moznosti za padec, ker je samo na dveh kolesih ... 
    • Raje ne, je bolje lajf živeti ta čas. Pa potem ne bom moral spati 😋. Same teorije zarote so okrog mene. 
    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.