Skoči na vsebino

Zelena ba in njena obuditev


BOBI

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

bobi mene mal ze skrbi....tok slik si ze dal pa manjka una zelena stvar

a si ti v redu??

 

:P sem v redu ja tak hitro spijem da ne folgam slikat zelene stvari,bom poslikal samo za tebe

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D takole zacel se nov projekt menjave motorja,1.5 bomo zamenjali z 1.8 140ks.

 

Seveda sta podobna motorja. Ko no? pa dan. Saj je samo 3 deci razlike v motorju ter okoli 30-40 konjev. Objavljena slika

:rispekt: Tako se dela. Upam, da boste povedali rezultate (perfomanse). :P

 

spregledal zgorni post sramezljivsramezljiv se opravi?ujem sramezljiv

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ne mislim, ?e sta isti model al je kaka bistvena razlika kot npr 16v, 24v,... men zgleda da sta obe 16v, oz dokaj identi?ne :D

 

Model 16 ventilar ma ponavad 4 al pa 8 cilindrov, 24 ventilar pa ponavad 6,8 al pa 12 cilindrov. A je kaj razlike ? :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Model 16 ventilar ma ponavad 4 al pa 8 cilindrov, 24 ventilar pa ponavad 6,8 al pa 12 cilindrov. A je kaj razlike ? :hohoho:

 

narobe si razumel :P jz sm mislil v tem kontekstu da je star npr 16v nov pa 24v :D

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo: projekt koncan avto gre kot ko s......nja res ta motor trga,se danes vozil skoro dve ure okoli in me je kar prevzelo in sa ta zvok iz sportniga izpuha je zakon.treba si bo pa neki dirkalniki omislit :danzoman:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

z vrha gre vun ja, jaz sem jo od zgoraj notri dal komplet motor z menjalnikom .Navadna 1.6 in 1.8 pa mislim da ma iste polosovine,samo nisem siguren ker so ti tipi imeli tri razli?ne vrste zobcev odvisno od letnika in serije.Ta GT ko ma? ti ma iste kot 626.

 

Na katerem avtu pa bi vzel ven z vrha?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

z vrha gre vun ja, jaz sem jo od zgoraj notri dal komplet motor z menjalnikom .Navadna 1.6 in 1.8 pa mislim da ma iste polosovine,samo nisem siguren ker so ti tipi imeli tri razli?ne vrste zobcev odvisno od letnika in serije.Ta GT ko ma? ti ma iste kot 626.

 

Na katerem avtu pa bi vzel ven z vrha?

 

323F 91l. Nimam dvigala pa mi je to edina varjanta. Pa ?e eno vpra?anje: A kdo mogo?e vem kam bi lahko dal ra?unalnik odkodirat?

P.S. Bobi sori ker ti smetim temo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

323F 91l. Nimam dvigala pa mi je to edina varjanta. Pa ?e eno vpra?anje: A kdo mogo?e vem kam bi lahko dal ra?unalnik odkodirat?

P.S. Bobi sori ker ti smetim temo :)

 

 

tu gre zlahka zgoraj ven motor.Ra?unalniki na mazdah se ne dajo odkodirati.Raje kupi kaki standalone ali pa pigyback sistem.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ?e jaz prav razumem si ti njemu menjal motor? Kolk si mu pa ra?unal delo? :)

 

:D v racun vzel 1.5 motor ki je ze prodan tako da je blo kar nekaj cekinov

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
    • Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade  Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?    https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
    • Ja, odsev od HUD-a na šipo. 
    • Za male ali za velike porcije. Če imaš enostaven sistem za prižiganje, potem to ni pomembno. Meni rata oglje ogret v žareče v dobrih 5 do 8 minutah, zato se tudi pozimi pri nas kadi na vrtu.   Res je. Oglje je edini pravi žar. Plin je isto kot ponev na štedilniku. Mogoče kakšno pivo več, ampak okus je isti.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.