Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ta funkcija, ko enkrat pritisne? stikalo pa zdrvi steklo do konca dol in seveda kontra mi kar naeenkrat ne deluje.

 

A slu?ajno kdo ve a je to funkcija v samem stikalu ali to vodi ra?unalnik in ga je treba priklopiti na diagnostiko, da se ga nastavi? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ta funkcija, ko enkrat pritisne? stikalo pa zdrvi steklo do konca dol in seveda kontra mi kar naeenkrat ne deluje.

 

A slu?ajno kdo ve a je to funkcija v samem stikalu ali to vodi ra?unalnik in ga je treba priklopiti na diagnostiko, da se ga nastavi? :ne vem:

 

?e bo kaj pomagalo, prepis iz navodil:

 

?e je bil zaradi vzdr?evalnih del ali drugih razlogov odklopljen akumulator, se okno ne bo avtomatsko popolnoma zapiralo.

Tedaj opravite naslednji postopek za ponovno vzpostavitev avtomatike:

1. obrnite stikalno klju?avnico v polo?aj ON

2. pritisnite stikalo in popolnoma odprite okno

3. povlecite stikalo in ga dr?ite pribli?no 2 sekundi, da se okno popolnima zapre

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pri starej?ih modelih to funkcijo opravlja stikalo. Notri ima tuljavo, ker ko pride do ve?je sile (npr. ko steklo stoji) te?e DOST ve?ji tok skozi elektromotor?ek in s pomo?jo tega pojava tuljavica v stikalu vr?e vn. :P

 

Za nove ne vem. <_<

:)
Napisano

Meni se je to isto ?e zgodlo na 6ki,pa mi je na servisu to odpravo,pa je ?ipo samo na 3/4 odprl. :whatever: Ostalo kot je napisal Seba. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Mu?os gracijas Kaalman - deluje :bravo:

 

Res sem menjal akomulator sam sem opazil tole s ?ipami ?ele po parih dnevih pa nekako nisem povezal ti dve zadevi sramezljiv

33112_1.png

Napisano

Mu?os gracijas Kaalman - deluje :bravo:

 

Res sem menjal akomulator sam sem opazil tole s ?ipami ?ele po parih dnevih pa nekako nisem povezal ti dve zadevi sramezljiv

 

Aha,si ga pa le kon?no zamenjal.Ti bo zdej spomladi in poleti v?igala mazda brez problemov. :P:D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, 2.5 porabi več od 2.0, G več od X. Udobje se plača.   Zadnjič sem imel namen kupiti M2 G115 Revolution top, letnik 2018, imela je 32.000 km, 1. lastnik. In bela.  Pa sem po nekaj 100 m preizkušanja ugotovil, da to ni to in bom gledal za Mazdo 3 G120. Zame neprimerno boljši avto.
    • A to je "trust me bro" trditev?
    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.