Skoči na vsebino

poraba

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj napisal sem da od 2000-3000 obratov ?e gre koliko toliko, zgoraj pa pogreb, kot diesel pri 6000 obratih. Me je ?e melo da bi na tehni?nem prosil da mi izmerjo izpuh - vse pline in ostale parametre, samo ?e bi bilo kaj narobe bi me pa jebali.

Jutri dopoldan pi?im v Maribor in Graz, pa bom v eno smer sprobal kolko gre, nazaj pa cca. po omejitvah in seveda z polnim tankom v obe smeri da izra?unam kolko sem prepla?al.

  • Odgovori 151
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Poglej cevke ki gredo na ohi?je zra?nega filtra in potem na 2 ventila.

To sta dve drobni cevi ki imata zinaj premer cca 6-8 mm in sta nataknjeni na pokrov zra?nega filtra poleg velike cevi ki gre na motor in sporo?i kaj dogaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ta kestl je prvih 100km pil 7,8 (sem ravno resetiral BC) zdaj pa, ko ga zjutraj ogrevam nekaj minut, ko sem ga parkrat pritisnil je pa sko?il na 8,1. Najbr? mi ni treba poudarjati, da sem s tako porabo na 2,0 bencinarju z 180hp zadovoljen? :P

Napisano

Simon, za te konje, je to res carska poraba! :danzoman:

 

Kok tro?i, ?e ga orng na?pona? oz. kok ma? "negativn" rekord do zdej? :hudicek::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pot mi je odpadla oz. je prelo?ena na jutri.

Sem pa probal one cevke na filtru - obe sta bile gor porinjeni do konca vendar ju lahko sname? ?e le pihne? v niju. No ena je malo naredila psssssst(mali vakum) druga pa ni?. Je to normalno??

Napisano

To je ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No naj opi?em kaj se je dogajalo na poti:

?tartam dopoldne v obratnem vrstnem redu proti Avstriji in ?e ko se peljem do meje gledam BC pri 60 kmh ka?e 8,6l v ?etrti in mislim mogo?e mu ne pa?e pa dam v tretjo in BC sko?i na 9,1l :( in ?e sklenem da bom spet porabil ve? goriva kot je vredna pot. Pa vseno natankam polno v Avstriji in resetiram BC in se krepko po?enem ?ez omejitve saj vem da so tam policaji prizanesljivi. Pridem na AC peljem 130-140kmh, ve? ne upam ker je omejitev pozimi 100kmh in na veliko presene?enje BC ka?e 5,5l-trenutne, ?e grem skozi tunel in pri 110kmh ka?e 2,8l :huh: . Ni? opravim svoje v Grazu in nazaj po isti poti BC skozi tunel ka?e 2,3l :huh::huh::huh::huh: . Pridem mimo omejitev pa grem na 160kmh in preko meje ?e probam do 180kmh- celo gre in bc ka?e 10,3l. Ustavim se v MB, nato pa nazaj po AC proti MS in spet probam do 180kmh, kasneje pa s 130 proti domu.

V MS pogledam povpra?no porabo na BC in ka?e 5,5l , natankam in izra?unam - ra?un poka?e solidnih 6,9l na sto , kar je absolutni rekord. Ker tudi pred skokom porabe v nebesa ga nisem nikoli spravil pod 8- 8,5l.

Zdaj pa mi naj negdo pove kaj se dogaja z mojo petko :huh:

Pred tedni me ni jebavala in sem vozil zadr?ano, poraba pa med 10 in 12l, danes pa to.

 

Aja pozabil sem napisat da sem ve?ino ?asa vozil s tempomatom

Napisano

V?asih je pretiranoin nepravilno var?evanje lahko usodno za porabo, mi je pa pri BMWju v?e? tist kazal?ek za porabo in se lahko hitro navadi? var?evat, ko ti kazalec zabije proti 30L trenutne porabe :)

Napisano

Khm v prvem vprasanju sem napisal ce vozis dizla tako kot je treba....

Veckrat pospesi do potovalne hitrosti, drugace ta voz zamori vse in se matra..

 

P.s. A pa zdaj vle?e? Navsezadnje si lahko tud slab benz mel ali pa kaj prerukal med iskanjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa sej to je ve? kot normalno ... o?itno ima? ti nek ?uden re?im vo?nje in da je tvoja mestna v bistvu veliko stanja pred semaforji in malo vo?nje. Najbolj?, da naredi? tako, da predno za?ne? tvojo tipi?no mestno vo?njo resetiri BC za povpre?no hitrost. In po koncu vo?nje preveri hitrost. ?e je ta tam okoli 20km/h ali manj je to odgovor na tvoj problem z veliko porabo.

 

Pa ?e nekaj: po?asna speljevanja izpred semaforjev in dolgo nabiranje hitrost je smrt za ugodno porabo. ?e je le mo?no (in varno) odlo?no pospe?i, do ?eljene hitrosti potem pa ?imbolj konstantno vstrajaj v tej hitrosti pri najvi?ji mo?ni prestavi ko avto vozi normalno. Recimo do 50km/h je ?etrta, nad pa ?e peta prestava.

33112_1.png

Napisano

Nekaj ti je na dovodu zraka v motor za?tekalo. Glede na to, da si se ?alil na zmogljivost motorja, je mo?no, da je za?tekal sistem za uravnavanje kota lopatic turbine (?e ga ima), ali kaj drugega.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nekaj ti je na dovodu zraka v motor za?tekalo. Glede na to, da si se ?alil na zmogljivost motorja, je mo?no, da je za?tekal sistem za uravnavanje kota lopatic turbine (?e ga ima), ali kaj drugega.

 

Ej oprost, ni to ?e?ka roba, ?e to ne dela se pele? kot s z101. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem se spet precej vozil in sem enkrat vmes spet opazil da no?e vle?t prek 3000 obratov, kasneje je spet ?lo. Ko sem pri?el iz AC in na koncu obvoznice mi je spet BC v peti brzini brez gasa kazal 2.1l.

Tako da nekaj res jebe - samo kaj

Ne more enkrat iti normalno , drugi? pa kot 101ka

Napisano

Nekje ti ena cevka pu??a, mejbi kak slab kontakt na elektro ventilih, potem pa zaradi razli?nih temperatur dela sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nekje ti ena cevka pu??a, mejbi kak slab kontakt na elektro ventilih, potem pa zaradi razli?nih temperatur dela sranje.

 

ziher, zato pa tud tester ne pokaze nic....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Uspelo mi je z zadnjim tankom porabo spraviti na 5,8l/100km.

 

Idealna temperatura, suho cesti??e in nekaj dalj?ih vo?enj res ugodno vpliva na porabo. Se pravi, da je celo mo?no spraviti na uradno 5,6l/100km kakor obljubljajo v prospektu s teh. podatkih.

33112_1.png

Napisano

danes po BCju na relaciji 88,6 km povpre?a poraba 4,3 l/100km...

 

vo?nja po vaseh od Gradca do doma... hitrosti od 60 do 100 km/h popolnoma dinami?no in ?isto ni? penzionersko :)

 

seveda pa izklju?no po omejitvah oz. +10%

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

danes po BCju na relaciji 88,6 km povpre?a poraba 4,3 l/100km...

 

vo?nja po vaseh od Gradca do doma... hitrosti od 60 do 100 km/h popolnoma dinami?no in ?isto ni? penzionersko :)

 

seveda pa izklju?no po omejitvah oz. +10%

 

Verjetno tudi na ra?un Shell-a in pa seveda teko?e,umirjene vo?nje. :bravo:

 

 

Napisano

@Kaalman: glede na to, da pri teh 6-kah BC mal la?e bo verjetno tam nekje okrog 5 litrov kar je ?e vedno odli?en rezultat.

 

Relacije po regionalnih in lokalnih cestah pri teh hitrostih so resni?no super za doseganje nizke porabe.

 

Aja pa pravilna dinami?na vo?nja je bolj var?na kot penzionerska - po?asna pospe?evanja so najslab?a za ugodno porabo.

33112_1.png

Napisano

@Kaalman: glede na to, da pri teh 6-kah BC mal la?e bo verjetno tam nekje okrog 5 litrov kar je ?e vedno odli?en rezultat.

 

Relacije po regionalnih in lokalnih cestah pri teh hitrostih so resni?no super za doseganje nizke porabe.

 

Aja pa pravilna dinami?na vo?nja je bolj var?na kot penzionerska - po?asna pospe?evanja so najslab?a za ugodno porabo.

 

To je vse res,ampak po mojem je najve?ja zasluga tega "dose?ka" kvalitetno gorivo. :D

 

 

Napisano

To je vse res,ampak po mojem je najve?ja zasluga tega "dose?ka" kvalitetno gorivo. :D

 

Mo?no dvomim, da levji dele? nosi kvaliteta goriva. Ve?ino razlike v porabi je vedno odvisno od re?ima vo?nje. Pri meni recimo, ?e se peljem v Zasavje po cesti skozi Litijo in nazaj pa da se vmes ni pri?gala regeneracija mi ka?e 4,6-4,8 po BC-ju pri tem, da je BC pri tanovih 6-kah skoraj ?isto natan?en.

 

Ve?ina, ki pravijo, da recimo z gorivom iz tujine naredijo bistveno ve? je najve?krat zato, ker je takrat bistveno dalj?a relacija brez ustavljanja in mestne vo?nje. Dva tanka nazaj je meni z doma?im gorivom ratalo imet porabo 5,8 litra na tank in prvi? sem z Mazdo uspel z enim tankom narest preko 1000km. Razlog: tri dolge relacije v povpre?ju skoraj 300km ena plus nekaj rednih mestnih kilometrov.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.