Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sepravi avto je bil parkiran na klancu in imel si benza se za eno crtico (cca. 1/4 tanka) preden si nalil se dodatnih 5l. Rezerva se ni gorela?

Napisano

Nali polnega ...as tok ?krt... ?e tko ni fajn pozimi da je na minimum kestl.... + da ga avto jebe pa ?e nmore polnega frisnega benza nalit...svasta

Ja mam samo 5L kantico, moj je skoz na rezervi si vec ne zasluzi k tok rjavi :vesel:

Napisano

Sepravi potem si imel na crtici na kateri pise E ...jest sem mislil, da imas na "prvi", kar je se slaba 1/4 benza, zato mi je bilo cudno. Drgac pa tole se res ni za igrat, ker bos benz pumpo zjebal na tak nacin. Sploh ce ga ferglas v prazno, ker ni dovolj benza...

Napisano

Res je, tako sem jaz na xsari zjebal pumpo. Avto predelan na plin, jaz pa ve?ino ?asa benza manj kot ?etrt. In potem sredi Velebita nekega lepega dne ni v?gala...

Napisano

Tole ni aku, ker motor vergla... zdaj pa najbolj neumno vpra?anje, bencina ma? dost v kestlu?

 

Pol pa le ni bilo tako neumno vpra?ane   :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Mislil sem zadnjo crtico pred rezervo, sigurno se cca za skoraj 100km benza, prilagam sliko. Klanec je bil pa tudi precej polozen...

 

http://shrani.si/f/3J/10G/ehcf23D/202001301200522.jpg

 

Je pa res, da se mi velikokrat prizge rezerva in potem grem tankat...Se mi je pa to zgodilo prvic, da avto ni vzgal (lastnik sem 6 let).

Naslednji teden ga itak peljem do Pelkota, da pogleda, ker mi je cudno, da kar naenkrat ni vzgal in nocem, da se to ponovi.

 

 

Ima kdo kako idejo kaj bi bilo tisto pretakanje tekocine ob zagonu motorja?

 

Mi je pa avto vcasih verglal okoli 3 sek preden je vzgal. Zjutraj je ponavadi vzgal kot bomba takoj, potem sem sel npr. v trgovino cca 5km in se je pri ponovnem vzigu bolj matral, okoli 3-4 sekunde. Ugasnjen je bil priblizno pol ure.

Napisano

Mislil sem zadnjo crtico pred rezervo, sigurno se cca za skoraj 100km benza, prilagam sliko. Klanec je bil pa tudi precej polozen...

 

http://shrani.si/f/3J/10G/ehcf23D/202001301200522.jpg

 

Je pa res, da se mi velikokrat prizge rezerva in potem grem tankat...Se mi je pa to zgodilo prvic, da avto ni vzgal (lastnik sem 6 let).

Naslednji teden ga itak peljem do Pelkota, da pogleda, ker mi je cudno, da kar naenkrat ni vzgal in nocem, da se to ponovi.

 

 

Ima kdo kako idejo kaj bi bilo tisto pretakanje tekocine ob zagonu motorja?

 

Mi je pa avto vcasih verglal okoli 3 sek preden je vzgal. Zjutraj je ponavadi vzgal kot bomba takoj, potem sem sel npr. v trgovino cca 5km in se je pri ponovnem vzigu bolj matral, okoli 3-4 sekunde. Ugasnjen je bil priblizno pol ure.

Jaz sem imel isti problem na prej?nji Mazdi. ?e sem ga ugasnil po kratki vo?nji je pol dolgo verglal...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.

33112_1.png

Napisano

Potem sva se prav razumela do kam si imel benz. Skoraj nemorem verjeti, da si imel toliko bencina in avto ni vzgal (neglede na klanc). Mogoce pa plovcek narobe kaze :P. Jest sem imel vedno toliko bencina oz. Se manj pa ni bil nikoli problen. Sem pa imel na plin in sem ponavadi tankal 15-20?, ko se je prizgala rezerva.

Napisano

prva serija (vsaj moja) je na klancu (gor parkirana) vedno kazala precej vec kot je bilo v resnici....

ko sem se peljal nrp po vrhniskem klancu je tudi rezerva ugasnila gro grede...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.

A ni te?ava pri vziganju ogrete ma?ine lahko znak te?ave na senzorju v?iga?

Napisano

Mo?no, ampak ker je bila taka situacija mogo?e 1x 2x na leto se nisem kaj preve? sekiral, ker je druga?e vedno kresnil takoj.

33112_1.png

Napisano

To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.

To dela tut moja Mazda... Vzrok? Re?itev?

Napisano

A ni te?ava pri vziganju ogrete ma?ine lahko znak te?ave na senzorju v?iga?

Pri VW je bil neko? problem v softwaru, so neki za?trikal in posledi?no topel slabo v?igal, smo ?e rihtali na kolegovem golfu5.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ni dober tale antique. Pelinkovec more bit grenk
    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.